Klusbabes 3!!

Hey dames

Bambi: weer terug in het oude vertrouwde land, ben blij dat je een mooie vakantie hebt gehad, en nog gecondoleerd met je opa,

Essy: jammer dat de test negatief was, maar wie weet zoalg er nog geen rd;s zijn you never know

xxx linda

Hey meiden

ik ga even rondje kermis met mijn pa en zoontje,

ik ben er vanavond weer, en misschien raken we dan ook al wel weer aan de klusbabes 4

xxx linda

Hoi lieve meiden,

Ook ik ff snel ( we zijn maar drukke babes he ). Bambi, gezellie dat je weer terug bent. Ben blij dat je je een leuke vakantie hebt gehad !!!!!! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Klinkt dat raar he zo vlak achter elkaar, maar gecondoleerd met je opa. Essy, verdorie wat jammer meid, maar zolang er geen rd s zijn ...... ik blijf gewoon dapper doorduimen . Meiden, moet er echt vandoor, dus als ik iets vergeet sorry !!!!Morgen ben ik er niet, ga met een aantal vrienden een dagje naar amsterdam ..... Tot maandag lieve meiden, fijne avond allemaal

liefs happy

Zo te zien wordt het net als afgelopen maand een cyclus van 23 dagen. (En ik kon eerst altijd de klok erop gelijk zetten, op 28 dagen bedoel ik) Ik heb sinds gisteravond buikpijn en als ik 23 dagen aanhoud zou dat kunnen kloppen, want dan zouden de 10e de rd's komen.  Zolang ze er niet zijn zegt het niets natuurlijk, maar het ziet er naar uit dat we al snel ronde 5 in gaan.
Ik heb vandaag met die buikkrampen dan ook niet meer gedaan dan gelezen en tv kijken. Maar mijn allerliefste mannetje had vandaag veel energie, waardoor het huis toch aan de kant is. Ik bof maar!!
liefs,
          sterretje

Hoi meiden,

Sterretje balen als dat zo zou zijn, maar laten we hopen dat dit buikpijn voor het goede doel is, geen bloed geeft moed he, onthouden.

Happy veel plezier met je dagje amsterdam en wat je vanaaf gaat doen.

Krijg zo me zussie op visite we gaan voetbal kijken en pokeren, dus beetje rustig aan. ben namelijk heel moe.
Er is vanaaf een outdoor apreski  schuimparty hier bij ons. het is het 1e jaar dat ik eens thuis ben met de zomerfeesten, maar ben te moe om te gaan hahaha. Nou ja is toch voornamelijk jeugd die daar een beetje staat te hossen en te hoempapaen, sorry ben dat stadium een beetje ontgroeid. ben toe aan de volgende stap in me leven.

Maar waar blijft ie nou he. joehoe beebje, waar ben je ??? zit je al in me buik ??? nou laat dat dan maar over een paar dagen overduidelijk zien met een posi test hihihi.

Meiden ga er van tussen me visite komt binnen.
Veel plezier vanaaf en fijn weekend allemaal.

xxx Bambi

een goede avond dames

wat is het rustig hier, we hebben het allemaal maar druk haha

Sterretje: hopen dat je niet ongi wordt, afwachten maar meid

Bambi, gezellig een avondje thuis, lekker tv en een spelletje doen, veel plezier

ik ben vanavond alleen thuis (met zoontje dan) want manlief is op de kermis te vinden, wel gezellig hoor hahaha

xxx linda

Hallo klussers,

zit naast mijn mannetje op de bank met de laptop voetbal te kijken. Ik dacht, kom laat ik eens gezellig doen en samen voetbal kijken. Anders was ik in de slaapkamer tv gaan kijken.

Baal als een stekker. Vanmiddag weer bloed in maandverbandje. Grr dacht er af te zijn. Het stomme is, het lijkt net of ik ong ben, althans heb zeurderige buik en rugpijn. Ik zou nu ook eigenlijk echt ong moeten zijn (als ik niet zwanger zou zijn geworden). Misschien voel je dat dan evengoed ofzo??? raar hoor. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Het liefst zou ik nu naar de gyn gaan, en baarmoeder laten schoonmaken. Pfff kan wel iemand in elkaar slaan!!!
Misschien die vent die ons vanmiddag geen voorrang gaf. Reed zo door die eikel! Bijna botsing, En dan doet ie net of wij fout zaten. Nou ik was bijna uitgestapt, dan had ik die vent toch een lel gegeven, of ik nou een vrouw ben of niet.!!!

Sorry hoor dames, ben beetje agressief. Wordt ook gek van dat gebloed, wordt er zo sjaggie van...

iemand wel goed nieuws?

hey bieb

Ik kan je erg goed begrijpen hoor dat je sjaggie wordt van de stomme gebloed, ik zou het ook worden, misschien ben je ongi, ik weet ook niet of het kan, ik kan je daar geen antwoord op geven, ik kan alleen maar voor je duimen dat het nu echt eens snel stopt met bloeden,
Ik heb geen nieuws, ik heb zelf ook een beetje een rotdag, ik mis me moeder vandaag verschrikkelijk, heb net ook effe lekker in me eentje zitten janken en dat lucht weer een beetje op, maar ja
ik hoop echt voor je dat dat bloeden snel stopt meid, want dit is natuurlijk ook niks

xx linda

Terug
Bovenaan