Klusbabes 3!!

Linda, ik heb er misschien over heen gelezen  inzake je moeder...Waarom mis je haar? (heb wel een idee maar durf t niet zo te typen...)

Hey bieb,

mijn moeder is vorig jaar overleden aan kanker, ik weet het het is nou niet een onderwerp voor de klusbabes, maar voel me vandaag gewoon echt klote, en ik heb gewoon die dagen dat ik dan op de hele wereld boos ben en dat ik dan denk van waarom nou maar ja , vandaag is dus zo'n dag, Maar ik moet positief blijven en blijven lachen, en dit is een vrolijke site, want we gaan voor zwangere babes

xxx

Hoi Linda,

Nou dan begrijp ik  best dat je je klote vanavond voelt hoor. Het is niet niks om je moeder te verliezen. Lucht jij je hart maar op dit forum. Doen wel meer meiden hier toch? (ik ook)

Dank je bieb

maar dit is een forum voor   je hart te luchten over rd's, zwangerschaptesten enz. (en dat is veel gezelliger, ik moest het gewoon even kwijt, en dat is voor een ander forum, Misschien maar ik er wel eentje van haha, nee hoor dat doe ik niet, maar zoals ik al zei we blijven lachen (ik moet wel, want dat wilde me ma haha)

xxx

en anders wordt het zo treurig op dit forum en dat wil ik al helemaal niet op mijn geweten hebben haha

xxx

Oke, maar als  je je hart een keer wilt luchten over iets anders dan een zwangerschap dan zal niemand daar een probleem van maken lijkt me.
In ieder geval sterkte vanavond,

Het is trouwens niet druk vanavond?Mijn vriend zei net al, zeker druk op t forum? alle mannen voetbal kijken en de vrouwen forummen. Nou iedereen kijkt volgens mij toch voetbal...of zijn aan t klussen

dat komt goed bieb,

Het is inderdaad erg rustig, alle klusbabes hebben het maar druk, en zitten wij hier met z'n tweeen achter de laptop haha,
Ik ga ook zo stoppen ga lekker vroeg naar bedje toe ik verwacht mijn man nog lang niet thuis, en daar ga ik ook niet op wachten, die hoor ik vannacht wel binnen rollen haha

xxx linda

ik ga stoppen , ik ga nog even tv kijken en   morgenmiddag kom ik misschien nog even buurten, maar weet het niet zeker want ik krijg een logee morgen,
fijne avond nog

xxxx linda

Terug
Bovenaan