Klusbabes 30 !!!

Whahaha, goed zo happy!
Kan nog iemand het!
Leuk!

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat kloppen, grappig om te doen he??

Nou, ik ben inmiddels weer aan de ananas..........pffffffffffff, hij valt beter dan van de week, moet nog iets van 10 stukjes.....................god sta me bij....................
Ben het aan het wegspoelen met chocolade koekjes en slaapthee.............whahahaha!
Je moet wat he.............
Een heleboel mensen denken dat ons meisje dit weekend geboren wordt, dus ik moet er wel alles aan gedaan hebben, morgenavond dus ook nog even klussen.........moet er met die ananas buik niet aan denken............whahaha!

Happy, hoe voel jij je inmiddels?? Hoe staat het met je klachtjes?? Niet gaan tempen, want daar geloof ik toch geen reet meer van!

hey rimke, hahahah ja wel bijzonder dat ik hetzelfde als jou heb he ! Ik voel me zwanger......ik weet dat het gedurfd is wat ik nu zeg maar voel me zo  kan het ook allemaal niet verklaren.....afwachten dus. De pendel gaf voor mij duidelijk aan augustus en een meisje....heel bijzonder. Als het niet zo is zal ik ff flimk ziek zijn. Ik temp. ook niet meer, de groeten pfffff. Heb nu geen klachten in het bijzonder. Tja mn borsten wel enzo maar het is nu meer het gevoel.
Jij lekker blijven eten hoor van die ananas hahaha. Zou mooi zijn als je meisje zondag komt he...hoop dat ze nu al goed naar mama luistert hahaha. Ga ff pendelen hihi

Kusssssss

Terug
Bovenaan