Klusbabes 30 !!!

Hee meiden,

Ik ga even neit reageren, want dat blijft ff niet hangne.

Gisteren die motorrit gehad, hartstikke leuk hoor, maar toen ik thuiskwam kreeg ik heel rot nieuw..

Mijn schoonzus heeft zaterdag middag een dodelijk ongeluk veroorzaakt. Heel emotioneel dius, gisteren avond daar de hele tijd geweest, aangezien mijn schoonmoeder psygische problemen heeft ging ze het vandaag aan mijn schoonmoeder persoonlijk vertellen.. Ik ging vanochtend gewoon naar mijn werk en ook mijn vriend. Krijg ik op een gegeven moment een smsje dat mart weer thuis was omdat hij met zijn zus meeging, dat had ze gevraagt als extra steun (haar vriend is er ook).. Ik geregeld op me werk dat ik vanmiddag vrij was.. dat ik mee kon. Maar dat mocht niet, wij gaan van de week nog wel een keertje werd er tegen me gezegd.

Mart zei voordat hij het had overlegd dat we maar even zouden gana 10 min. ofzo.. En dat we rond half 1 zouden gaan.. Kom net om kwart voor 12 thuis.. En hij is al weg.. En is pas na 3e thuis..

Heb echt het gevoel van leuk dat je zijn vriendin bent maar je hoort neit bij de familie, iedereen van de familie zit daar.. maar ik "mocht" niet mee..

Begrijp me neit verkeerd, vind het echt heel zielig voor haar.. en ga er verder ook niet moeilijk over doen.. Voel me alleen heel erg verraden.. Ik ben er altijd als ze me nodig heeft.. Gisteren kwamen er bij haar wat mensen langs en geef ik die mensen wat te drinken enzo.. en nu ben ik niet welkom..

Weet niet of ik nu tegen mart moet zeggen hoe ik het voel.. OF dat ie dan helemaal uit zijn pan gaat..

Vinden jullie dat ik me aanstel of heb ik toch wel gelijk.. ??

xxx Mamoetje

happy; hoe voel je je???? ik vind het zo spannendn voor je

rimke; dus het is weer kut met peren meid, het wordt tijd dat die kleine meid zich vandaag gaat aanmelden, het kan wel weer zo,
ik kan niet anders zeggen dan sterkte meid, en lucht je hart hier dat mag

xxx linda

Ach schijt!
Zit ik net op de knmi site te kijken naar de weersvoorspellingen, kijken of het al gaat sneeuwen enzo, heb ik wel zin in nu het zo vroeg weer donker wordt, en lijkt me gezellig zo, lekker met mijn kleine meisje in huis koetelen............(koetelen is west-fries voor aanrommelen)........zie ik tot mijn grote, grote afschuw dat het weer heet wordt komend weekend................
Dat wil ik echt niet meer!
Heb even lekker een potje gejankt.................zo kun je janken om alles, af en toe is het heerlijk.............
Sorry voor het gezeik..............

Ola dames...ben ff naar het kruidvat geweest, de robijn was in de aanbieding dus ff gehaald want dat gebruik ik altijd. Rimke, tjonge je hebt nu idd van alles geprobeerd he. Je meisje zit nog goed, die vind het nog wel ff best. Snap dat je het zat bent hoor lieverd, nog ff volhouden he ! Hier alles goed, ben kotsmisselijk ieder keer en duizelig maar, dat is maar met vlagen dus dan valt het wel mee. Ben weer aan het wassen, pfffff lijkt wel soms of ik voor een weeshuis was ! Ga nog ff verder en dan lekker met een boek en een pak tuc op de bank !!!

Liefs happy

mamoetje; jeetje meid dat is geen goed nieuws van je schoonzus zeg, en tja dat is een lastige situatie, ik zou het me niet persoonlijk aantrekken meid, en laat het over je heenkomen, ze bedoelen het denk ik niet verkeerd dat je er niet bij "mag" zijn , je vriend wil zijn zus steuen en troosten en wil dat misschien even zo doen als familie onder elkaar,
zeg vanavond tegen je vriend hoe je je er onder voelt en dat je je aan de kant voelt geschoven, als hij boos wordt is dat zijn probleem maar jij mag wel je gevoelens uiten over hoe je hier over denkt
sterkte en nogmaals gewoon wel tegen je vriend zeggen meid, laat wel even weten hoe het is gegaan

xxx   linda

Tja, mamoetje, je zet me gelukkig weer met beide benen op de grond...............
Ik zit om niets te zeiken......er zijn altijd ergere dingen op de wereld......
Wat afschuwelijk voor je schoonzus! Lijkt me afgrijselijk om mee te moeten maken?
Wat is er precies gebeurd? Jong of oud slachtoffer? Jezus zeg..................

En over die hele toestand, ik zou me ook gepiekeerd voelen hoor!
Maar misschien moet je je trots even opzij zetten?? (zou ik ook niet zo goed kunnen).......Misschien bedoelden ze het niet zo???
Praat er maar wel over, is het beste, blijven praten.

Sterkte meid!!!

Linnie: dank voor je lieve woorden, je bent een schat!

Ik ga even met Fons de stad in............afleidingsmanouvre!

rimke; het wordt inderdaad mooi weertje van het weekend, maar dat is inderdaad niet leuk meer voor jouw, ik ga hopen dat je dan wel van het weertje mag genieten maar dan wel met de kleine meid in jullie armen
wel grappig hoor want wij zeggen ook altijd koetellen hahah

happy: o jee kotsmisselijk en duizelig, ik hoop het meid, en lekker op de bank met een pak tuc en een boek, je hebt gelijk, en robijntje gebruik ik ook altijd haha lekker luchten

xxx linda

Terug
Bovenaan