Klusbabes 30 !!!

Goedemorgen!
hier nog niets aan de hand hoor, heb zelfs denk ik een beetje het virus wat Happy van de week had, voel me een beetje grieperig............en een oude wijsheid leert dat als je ziek bent als hoogzwangere dat dan je kindje niet komt, die wacht tot moeders zich beter voelt...............ofzo.
Nou, Jack heeft weer een gigantisch schreeuwuurtje...........alsof hij geslacht wordt, nooit eten krijgt en al helemaal geen aandacht. Wat dus niet waar is........maar dat denken de buren nu wel..........

Happy: zie! Ik draai mijn duimen vrolijk door..............werkze vandaag meisje!

Linnie: lekker geslapen! Wat een zaligheid! Lekker weer wat energie voor de dag!
Succes bij je vader!

Bambi: lois een regeldagje gister? Wel goed geslapen hoop ik!

Jacq: werkze weer vandaag meisje!

Phoebs: hihihi, een fijne avond op de tuinstoelen dus..........raar gezicht dan inenen he? En de kamer lijkt zo groot..........de poezen zijn vast een beetje ontheemd, dat hun lekkere plekje nu weg is??

Nou, ik ga zo naar de kapper, zit nu nog even bakje thee te drinken. Ben natuurlijk wakker op een tijd dat ik normaal gesproken nog lig te pitten, of een poging daar toe doe..........dus zal vanmiddag wel een inzinking krijgen, of niet natuurlijk. Vanavond gaan we lekker met zijn 2tjes kaasfonduen.........whahaha! Ook echt zomerkost..........

Tot later!!

Dames, hier ben ik weer!!!

Gezond en wel terug van vakantie. Het was een heerlijk weekje weg, lekker gerelaxed. Lekker gezwommen in de zee en het zwembad, niet veel gedaan. Hotel was wel leuk maar sommige dingen vielen tegen. Het bed was superhard, douche heel klein, s avonds was het hartstikke saai in het hotel. Bar was wel open, maar geen sfeer. Alleen maar Duitsers in het hotel, nouja bijna. Er was nog een NL stel, die kwamen toevallig bij ons uit de buurt. Daar zijn we 1x mee naar de disco geweest, nou alle4 zijn we wat dingen kwijt haha. Mijn mannetje had fotos gemaakt, dus de volgende dag konden we ons wat meer herinneren haha. Af en toe s avonds zaten we samen bij de bar, maar meestal deden we zelf ons eigen ding.Wel leuke mensen, misschien komen ze volgende week hier naar ons dorp, dan is het kermis (lees….gezellig in de kroeg hangen). Mijn mannetje kon alle2 hun vaders.
De zaterdag zouden we een botentocht gaan doen, naar 3 verschillende eilanden, rond 9 uur zouden we opgehaald worden (NL stel zou ook gaan) Maarja ik werd wakker en toen had ik last van rug….en toen dus van buik….en ik dacht, he wat raar, ik dacht misschien diarree ofzo, maar nee, het werd zo erg, ja hoor, ongi pijn. IK ben dus helaas 4 dagen te vroeg ongi geworden. De tocht hadden we afgezegd, alhoewel ik best mee had gekund, want rond 9 uur was ook de pijn verdwenen. Had natuurlijk niet genoeg tampons enzo bij me, dus maar even snel gehaald. Dus helaas deze ronde weer niet gelukt. Heb er verder niet te veel bij stil gestaan, maar jullie snappen wel dat ik gelijk rose had besteld s avonds haha. We hadden all inclusive, maar zijn wel paar keer uit eten gegaan. De dag na de disco hadden we een soort van buggy gehuurd, zo een open wagentje. Maar mannetje had zo een kater, 9 uur haalden we dat ding op, maar ik moest maar rijden, hij was zo ziek haha. Rond 12 uur was hij iets beter en zijn we gaan rondcrossen. Na een uurtje was hij zo ver dat hij ook kon gaan rijden haha, ik was ook wel duf, maar er niet zo erg aan toe als hem.
Hebben een lekker bruin kleurtje, maar in mijn gezicht ben ik alweer aan t vervellen.

Gister even snel langs werk gegaan, collega gaat dinsdag met vakantie en dan zie ik haar anders pas half sept weer.Daar nam ze me nog even apart. Er zijn wat veranderingen op komst ivm nieuwe directie. 1 collega haar contract is niet verlengd, maar ze gaf me dus aan dat ze mij toch graag wilden houden, en gaan er alles aan doen om dit te realiseren. Mag nog niks tegen de anderen zeggen ,maar erg leuk natuurlijk. Nou ik wacht wel af, hou nergens rekening mee. Ze zei ook al dat ik misschien op den duur toch minder wil gaan werken, dus misschien een betere kans om te blijven. Had maar gelijk gezegd dat het deze maand weer niet raak was, zij dacht van wel want ze vond me zo stralen.

De katjes waren erg goed verzorgd door schoonzus en vriendin, zagen er goed uit. Xena is vanmorgen gesterilisseerd en arts belde net dat alles goed was, mag haar rond half 4 ophalen. Had gevraagd om even goed te kijken of ze geen vlooien had, want ze likte en krabte veel, geen vlooien maar wel iets van vlooienpoepjes, dus nog niet zo ernstig. Heb haar wel 2 weken geleden ontvlooid. Nouja, we hoeven gelukkig niet t hele huis te poetsen haha

Vandaag 2 verjaardagen van neefje en vriendin

Oja, ben erg teleurgesteld in vriendin die ik al 30 jaar ken. Zoals jullie weten was ze mijn getuige, maar kon niet komen ivm hernia. Gedurende de bruiloft had ik haar paar sms-jes gestuurd hoe t allemaal ging enzo. Daarna niet meer aan gedacht, zo druk nog met afterparty en vakantie. Krijg ik dag voor vakantie sms-je dat ze niets meer had gehoord en of ik boos was….nee niet echt eigenlijk, geen tijd gehad. Maar daarna werd ik toch wel boos. Ik verwacht eigenlijk van haar toch wel een telefoontje of sms-je of desnoods een kaartje hoe het was geweest met bruiloft. He-le-maal niets. Ook geen krabbel op Hyves ofzo of een mailtje. Moet ik nu maar weer wat laten horen hoe het met haar gaat??? Maar ik vindt dat zij wel eens de stap mag zetten,. Ik ben godverdomme getrouwd, dit moet de mooiste dag van mijn leven zijn (zo voel ik het niet hoor haha, hopelijk komt die over 9 maaanden hihi). Ik denk dat ik even mail hoe het met haar rug gaat, las nl wel ergens dat ze geopereerd moet worden, maar dan mag zij echt de 2e stap zetten. Ik heb dan mijn best gedaan, en anders houdt voor mij echt alles op. Ja sorry hoor, maar wordt elke keer bozer. En nee, ik wil niet horen dat ze pijn heeft en dat ze daar mee bezig is, want ik trouw maar 1x. klaar punt uit. Phoe, dat is er uit….

Zo dames, ga zo de roze wolk aanpassen en even berichtjes over jullie plaatsen,

Rimke; babytje zit nog fijn warm in je buikje. Spannend hoor met die slijmpropjes….
Enne zag dat je voor de laatste keer gependeld hebt. Maarre had je voor mij ook gependeld??? Kon t niet zo snel terugvinden. Laat maar hoor als het je nu te veel wordt, maar vindt t wel grappig

Mamoetje, Anouska en Linda ongi geworden. Balen meisjes

25 oktober babes uitje. Helaas moet ik werken, maar misschien kan ik regelen dat ik een zaterdag ruil. Maar zijn er al concrete plannen dan? Hoe en waar?

Mamoetje; we hebben dezelfde telefoon!!

Haha lachen, 2 babes die op dezelfde tijd in de dierentuin waren, jammer dat Phoebe t niet zeker wist, en Rimke niet aangesproken heeft

Sterretje; fijne vakantie alsnog!!! (beter laat dan nooit)

Bambi; gefeliciteerd met je zwangere zus!!! Tante worden is ook heel leuk hoor, en wel fijn dat de leeftijden van jullie kindjes zo dicht bij elkaar liggen.

Jacqy; deze maand dus nog niet aan de IUI? Hihi, gaat nu toch wel snel he? En dan al praten over IVF. Bij ons heeft de gyn niet echt termen genoemd, wel de IUI maar verder niet echt dieper op ingegaan. Nog 2 maanden en dan gaan wij ook weer verder de molen in….of het moet nog lukken binnen deze 2 maanden

Happy; hoest met je NOD?? Je maakt t wel weer spannend hoor. Zou wel fijn zijn weer een zwangere babe

Mijn collega is trouwens ook bevallen van een zoontje, was een erg zware bevalling en uiteindelijk een keizersnede geworden. Kindje was 9 pond!
Wilde trouwens in het hotel internetten, maar net toen ik dat wilde doen, lag de server eruit….zal wel weer s niet haha

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
Bieb 11e ronde, 1e kindje
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
( anoeska baarmoederfoto echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bianca 12e rondje, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

rimke; veel plezier bij de kapper, en jack had honger haha

happy: haha wat een verhaal zeg en nu maar hopen dat het allemaal klopt met die pendel heel erg spannend allemaal meid, mijn duimen draaien

bieb; weer terug in het land meid, ik vroeg me al af wanneer je terug zou komen, en jullie hebben het mooi gehad, ondanks kleine ongemakken, en wat balen dat je 4 dagen te vroeg ongesteld bent geworden, shit meid,
en wat leuk dat jullie een stel ontmoet hebben die dicht bij jullie woont, altijd leuk toch en dan hoef je ook inderdaad niet elke dag wat samen te doen gewoon af en toe is net leuk
en wat leuk dat ze op je werk hebben gezegd dat ze je willen houden, dat is helemaal goed nieuws meid,
En wat je vriendin betreft ik zou het maar zo laten, als ze alleen maar aan zichzelf kan denken , en boos toe omdat jij niks meer van je had laten horen, ja halloo je trouwde je had wel wat anders aan je hoofd, kan ze zelf ook bijop komen, het is natuurlijk wel 30 jaar vriendschap maar die vriendschap hoort van 2 kanten te komen en niet van 1 kant en dat houd op een gegeven moment gewoon op jij hebt je best gedaan meid, laat nu zij maar komen

zo ik ga makkelijk eten vanmiddag, lekker brood, met gebakken ei, ik heb geen zin om te koken, ik heb alles bij me pa schoongemaakt en ben begonnen met de kasten uitmesten en schoonmaken, ik heb nu anderhalve kast gedaan en er moeten er nog 4 gedaan worden, pfff ik had nu echt geen zin meer hahaha

meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Zo, weer een lekker korter koppie met pony..........ben zometeen een heel andere moeder.........whahaha!!!
Uitgroei weer bijgewerkt, grijze haren weer verdwenen, hoera!
Ben alleen zo zweterig dat het een beetje pluist, had het stuk naar de kapper gelopen, en moest dus terug ook lopen, tja, en als je dan wat zweet en het is vochtig buiten heb je een pluiskoppie....valt wel mee hoor, maar die pony is leuker als hij wat strakker is.........ga zo gewoon even lekker douchen en mijn haar opnieuw doen, whahaha!!!
Zijn meteen al die kriebelhaartjes uit mijn nek verdwenen!

Bieb!!! Lekker gehad dus! Fijn hoor! Jammer dat je niet lekker was toen je ongi kwam, zo'n boottocht is vaak erg leuk om te doen. Tenminste, ik heb altijd mazzel gehad NIET op zo'n party boot te zitten maar op iets kleinschaligers...........is maar net waar je van houdt natuurlijk!! wel jammer dat je ongi is gekomen.........maar goed, kon je dus ook lekker wat roseetjes drinken, heeft ook wel weer iets van een voordeel..........
Ben je idd straal vergeten met pendelen...............het is verschrikkelijk met mijn geheugen............zet je gegevens nog een keer neer? Dan doe ik dat zo spoedig mogelijk, nogmaals sorry meid!!!

Linnie: ben je de kasten bij je vader zo aan het opschonen?? Jemig! Pas je een beetje op jezelf?? Dat je niet te zware dingen tilt enzo??
Kan me voorstellen dat je dan ook geen zin had om te koken, na zo'n drukke ochtend..........

Nou, ik ga zo even boodschappen doen, fons komt zo ook weer thuis.
Ik ga de laatste makkelijke dingen inslaan, zodat als ons meisje komt, dat we gewoon voor een week eten in huis hebben...........wel zo fijn voor fons ook, dat hij niet meteen boodschappen hoeft te doen. Is niet erg, want de winkel is hier om de hoek, maar toch, als het niet hoeft.............
Dus zorg ik dat er alles voor 2 keer pasta in huis is, 2 keer aardappels met groenten en een vleesje, ik heb lasagna in de diepvries, zal nog wat zakken soep kopen et voila!! Niets meer aan doen!

Ben vanmiddag weer even terug!

rimke; weer een lekker kort koppie en je bent naar de kapper gelopen, nou als dit het allemaal niet op gaat wekken hahah, en de laatste   boodschappen lekker in huis halen je hebt gelijk hoor meid dat je dat doet dan hoeft fons inderdaad niet gelijk te rennen en te vliegen

ik ga zo effe naar me tante toe, dan moet joey op zijn eigen fiets, dat is een klein stukje hoor haha, maar joey kan erg goed fietsen dat deed hij vorig jaar al, maar hij is een paar keer gevallen en nu wil ie sindsdien niet  meer, gisteren heb ik ook gezegd dat ie moest fietsen en dan gaat ie zo langzaam en stilstaan en krijsen asl een idioot, dus ik boos natuurlijk en zeggen dat ik het zo zat was en dat ie pas weer met zijn vriendjes mag spelen asl ie weer gewoon gaat fietsen want die fietsen wel,
Mijn man boos want die wilde niet dat ik boos was op joey, dus ik zei al nou dan ga jij vanaf nu elke dag dit doen wedden dat je het na eem paar weken ook zat bent, maar ja dat doet ie niet dus ik zei al dat ie dan maar beter ze kop kon houden hahaah, maar goed we gaan stug verder met proberen

xxx linda

Ha meiden,

Nou daar ben ik weer eens had het allemaal even gehad vandaar dat ik er een poos niet ben geweest.

Zie dat er een hoop is gebeurd en dat jullie een echte vriendinnen groep zijn geworden heel goed

Even over mij we zijn naar de ha geweest en die heeft   ons doorgestturd naar het ziekenhuis nu zijn we daar tot de conclusie gekomen dat de zaadjes van mijn man super klein zijn en te weinig

We gaan nu proberen om doormiddel van icsi zwanger te worden het is alleen zo'n gekk idee je lichaam doet het niet zelf en ik vind het allemaal super eng

dikke kus voor iedereen
bezig bijtje

Terug
Bovenaan