Klusbabes 30 !!!

Moet nu even een verklaring geven..............heb ooit in die ruzie met C. een ander account aangemaakt, om zo toch te kunnen reageren zonder dat er meteen pissig op me gereageerd werd.
Heb ik net ook gedaan op haar topic van die testen, maar vergeet weer uit te loggen voordat ik hier weer reageer..................

Kijk, als ik zou reageren op haar topic nu, zou ze heel pissig gereageerd hebben. En nu dus niet...............test geslaagd, dat is wel positief.............
Whahahaha, snappen jullie het nog?
Suzan6 is mijn alter-ego...............whahahaha!

Ha meiden,

Mijn man gaat onder het mes omdat zijn kwaliteit niet goed is
De artsen maken dan een incisie in de balzak en hopen daar in de bal zaad te vinden dat wel bruikbaar is.

Iedereen een lekker en ook wel rommelig weekend gehad las ik
Wij hebben het lekker rustig aan gedaan was gister niet zo super lekker

Ik ben trouwens volledig gastouder geworden echt super leuk iets wat ik altijd al wilde

Dus als jullie nog mensen weten in Houten die oppas nodig hebben hou ik mij aanbevolen hihi.

Ga nu ff lekker nog terug naar bed man lief was al vroeg weg vandaar ff kijken op het forum.
Zo lekker douchen poetsen en vanaf half negen staan er dan weer twee gezellige koters op de stoep

misschien tot vanmiddag en anders tot snel
dikke kus m

goeiemorgen meiden

zo ik snapte het al niet maar het is rimke haar alterego hahaahah hilarisch

bezig bijtje; dat is ook niet niks meid jeetje ik ga heel hard voor jullie duimen, en je bent nu volledig gastouder wat leuk meid, veel plezier vandaag

moest er vannacht weer een keer uit voor joey, die arme schat is zo verschrikkelijk aan dromen, ach ja
voor de rest hier geen nieuws, gisteren heb ik alles al schoongemaakt hier dus vandaag heb ik lekker rustdag haha

xxx linda

Hey bezig bijtje......tjonge ja mannetje dus onder het mes. Begrijp het nu iig wel haha. Je hebt dus wat je heeeeel graag wilde, gastouder....goed zo meid. Je was er altijd al zo vol van. Geniet van je twee koters he ..........en verder succes met alles. Hoop met heel mn hart dat alles voor jou ook goed zal komen !

Liefs happy

Terug
Bovenaan