Klusbabes 30 !!!

Hey linnie, ach die joey met dat dromen, zielig he ! Vandaag een rustdag, das mooi, hou je er dan ook aan he hihi !!!!!!!!

Hier alles ok......mn eten voor vanaaf staat al klaar, aardappels zijn geschild en de bonen zijn afgehaald........gisterenochtend ook best veel gedaan dus hoef ook lekker niet zo veel te doen. Kwart over negen zijn mn ouders alhier om boodschappen te doen, ben ik daar lekker vroeg vanaf......tot laters.....

Knuf happy

happy: jij hebt ook je best al gedaan zeg het eten staat zelfs al klaar hahaha, veel plezier met boodschappen doen met je ouders

ik ben er vandoor ik ben er later weer even

xxx linda

JAcqy; echt een eikel hoor die vent van de bruidszaak, en dan ook nog aankomen met visitekaartjes. Rot op zeg. Wanneer ga je weer passen???.
Ik woon trouwens in Limburg…
Lekker aan de klus lees ik

Rimke; November een jongen. Haha ik kan dus alle kanten op. Ik pendel dan maar voor september haha
En betrapt met je alter ego whahaha goeie bak, wel geslaagde missie. Pas maar op, anders wordt je met terugwerkende kracht aangevallen

Bambi; 3 sollicitaties al, je kent t gezegde he? 3x scheepsrecht….
En je kat voelt zich nog steeds niet goed. Is het geen vergiftiging ofzo?

Phoebe; nou, als je meer kans hebt op een tweeling in de familie dan wordt t wel heel spannend voor jou

Wat voor topic was dat nou bij zwanger zijn van Corina? O zie t al, 35+ moeders. Lees dat er weer allemaal strubbelingen waren. Ga die nieuwe ook eens lezen. Maar hier leest ze ook mee, dus ik zal alleen maar poeslieve dingen neerzetten ….

Vandaag onze laatste vakantiedag!!!! We willen gaan sporten om 10 uur, maar vriendje voelt zich niet zo lekker, hij is maar even onder de zonnebank gedoken. Meestal klaart hij daar wel van op.

We krijgen nog steeds zulke leuke reacties op ons huwelijksfeest. Dat het zo gezellig was, en veel dansen enzo. Zelfs de eigenaar zei dat er nog nooit zo veel gedanst was. En dat wilde ik ook, een spontaan en gezellig feest. Gisteren heb ik weer allemaal fotos op Hyves gezet. En gisteravond kwam zwager, hebben nog even wat fotos gekeken.

Heb nog gekrabbeld met vriendin, en ze gaf aan dat ze dus dacht dat ik nog zou bellen, maar dat niet had gedaan, en het maar zo had gelaten omdat ik het wel druk zou hebben. Toen heb ik maar even terug gereageerd dat zij ook wel had kunnen bellen…(gaat dus om die vriendin die ik al 30 jaar ken). Vriendschap….soms heeft t allemaal geen zin meer

Zijn vandaag express vroeg opgestaan, maar ben kapot. Heb ook geen zin in huishoudelijke klusjes, terwijl ik dat toch echt van plan was. Komt denk door vakantieritme.Ach komt wel goed.

hoi meiden,
Ik ben sinds zaterdagavond weer terug, maar ik heb sindsdien geen tijd meer gehad om te lezen of reageren.
We hebben op 1 dag na mooi weer gehad. We zijn om de dag met de kleine gaan zwemmen en 's avonds viel ze steeds goed in slaap. We zijn zelfs een kasteel gaan bezichtigen. Onze meid heeft het dus super gedaan, we zijn dan ook erg trots op haar.
Helaas komt aan alle vakanties een eind en hier is t dus weer het wegwerken van de was en t huishouden, bleh.
Vandaag krijgt de kleine alweer een prik op het cb, dus de komende 2 dagen zal ze niet lekker in haar vel zitten. Gelukkig gaat mijn man dit keer mee.

@bieb: hoe is t met jou en je man? (leuk om dat te zeggen, hihihi)
@rimke: ik lag niet in mijn blote billen, hahaha.

Dames, ik wilde jullie even laten weten hoe t hier is. ik zal proberen om zo snel mogelijk te lezen en reageren.
dikke kus,
                          sterretje

bieb: je laatste vakantiedag, en morgen dus weer aan de bak haha, en vanavond jullie trouwfoto's ophalen toch? ik zal effe kijken wat je hebt neergezet bij dat topic 35+
voelt je man zich al weer wat beter?

sterretje: mooie vakantie gehad gelukkig en alles is goed gegaan, morgen krijgt de kleine weer een prik, en gaat je man dan mee? heeft ie daar vrij voorgenomen dan?

joey is lekker buiten aan het fietsen, en ik ga zo weer beginnen met het eten

xxx linda

Ola, was ik ook weer ff ! Sterretje, leuk dat je er weer bent. Heb je gemist hier. Zo te lezen mogen papa en mama met recht trots zijn op hun kleine meisje......knap hoor. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad......nu roept de plicht weer he zucht ! Kleine vanmiddag een prik....ach gossie

Linnie, ja was er vlot bij he vandaag...haha dat heb je als je ween weekend rust heb ! Joey lekker buiten aan het fietsen, haha herlijk toch

Bieb, heb ff je reactie gelezen bij de 35+ moeders. Nou applaus hoor, je hebt het netjes en duidelijk gezegd ! Kon ik hier gisterenavond ff niet meer  Geen zin dus om iets te doen.....komt ook soms je strot uit he dat huishoudelijke werk. Succes meis

Rimke, hoe is tie ???????????????

Bambi, hoe is het met de kat meis ?

Liefs happy

Niets aan de hand.......................alle fabeltjes kunnen de wereld uit.............ananas helpt niet, chinees eten ook niet, veel wandelen ook niet, pittig eten niet en last but not least...............sex ook niet............
Ben er klaar mee.
Heb weer waardeloos geslapen, enorme zere rug en heupen (waarschijnlijk van het wandelen en de sex............).
Heb vanaf half 3 wakker gelegen met harde buiken en krampen in mijn buik en rug........
IK WIL NIET MEER!!!! Zo, das er weer uit!

Sterretje!!! Fijn dat het zo heerlijk was! En jullie kleine meid heeft zich zo keurig gedragen............lekker hoor! En nu begint het harde leven weer...........hoewel, je bent nog wat weekjes vrij toch??

Bieb: whihihi, kan dus echt alle kanten op...........sorry. Misschien een drieling voor jou??

Happy: al het eten staat al weer klaar, ideaal, hoef je niets meer te doen!

Linnie: aha, het was een verjaardag..........en die arme joey zo aan het dromen! Ach, ze krijgen ook zoveel indrukken, die kleintjes!

Bezigbijtje: veel plezier met je kids vandaag, heerlijkhoor, en het is lekker weer dus je kan lekker naar buiten met ze!

Ik vergeet weer van alles volgens mij............vergeef me!

Ga even brood smeren........

Terug
Bovenaan