Klusbabes 30 !!!

Niets aan de hand dus, anders had ik vannacht wel even iets neergezet hier hoor!
Tussen alle weeen door...........
Nee, heb voor mijn doen als een zonnetje geslapen...........misschien moet ik gewoon elke dag gestript worden..........als slaapmedicijn.

Happy!!!! Een dunne streep! Ben ook een sms naar je aan het sturen............
Linnie: balen, nog steeds koppijn...........was het gister wel gezellig??
bieb: moet jij nu weer werken of niet? Ja toch, je hebt alleen af en toe op maandag vrij toch?? Ach, het is ook allemaal niet te volgen.

Anyway, ga vandaag even stofzuigen en de badkamer en keuken dweilen, kutklussen maar goed.......
Moet ook nog even wat boodschappen doen, dus ik heb mijn loopje ook nog, en verder ga ik wat was wegwerken nu de droger het weer doet!

he balen rimke ik had zo'n hoop voor je, maar nee dus, doe maar wel rustig aan hoor meid met al je klusjes in huis, maar gelukkig heb je wel lekker geslapen vannacht, haha dan moet je vandaag maar weer gestript worden
en het kaarten was gezellig gisteren en ik heb niet gewonnen hahah

meiden ik ben weg, ik ga verder met me eten en me pa is er al, en ik ben er later vandaag nog, ik moet na me eten me spaarzegeltjes doen en om 4 uur naar de fysio maar voor die tijd ben ik er nog effe

xxx linda

Hallo meiden,
@bieb: ik was naar frankrijk geweest. En nee, ik heb totaal geen zin om weer te gaan werken. Maar bij jou viel die eerste dag ook tegen. Ik kan t me voorstellen. En je mannetje een transplantatie. Oh, dat is spannend.
En weer aan de klus, en je man lust er pap van na de rustperiode, hihihi.
@rimke: doe je rustig aan, want stel t begint, dan ben je straks bekaf. Wordt wel spannend nou. Simpele gerechten, tja, pasta, room en zalm met pesto, maar dat gerecht ken je al.
@linda: emotionele scene hè. Dan hoef het je nog niet overkomen te zijn om helemaal vol te schieten. En het weer zorgt er niet echt voor dat men vrolijk wordt of is er een speciale dag binnenkort? De verjaardag van je moeder of zo? Ik hoop dat je verdriet snel over is.
@bambi: poeh zeg, ik kan me voorstellen dat het wat zwaar is zo, met lois die huilt en de katten die ziek zijn. De katten eten dus gras en spugen daarna? Dan lijkt t net alsof ze iets uit hun lichaam willen hebben. Lopen ze buiten vrij rond?
Wat t verlof betreft heb ik verlof opgenomen en april ook.
Wat die baan betreft, je wilde toch in de autobranche? Of lijkt je deze baan ook iets?
@happy: oh meisje, ik durf gewoon niks te zeggen, bang dat t dadelijk niet zo is. spannend is t zeker. hoe voel je je vandaag?
@anouska: hoe was t gisteren?
@mammoet: hoe is t bij juliie?
@april: ging de kleine bij jou ook naar t kinderdagverblijf?

Gisteren maakte de wasmachine hier opeens een gek geluid  (please, laat t eenmalig zijn.)
De kleine heeft vannacht veel gehuild, dus ik was bekaf. Even kijken wat we vandaag nog gaan doen. Ik wil shoppen  Ik heb wel kleding, maar geen kleding die bij elkaar past.

@jacqy: oh leuk, jurken kijken. Ik wil mee!!! Mak je foto's?
@april: waar gaan jullie op vakantie?

@april, bambi, linda: hadden jullie na de bevalling ook zo'n last van je geheugen? Ik heb nog steeds heel veel moeite met t onthouden van dingen. Echt waar, mijn omgeving zegt ook wel eens: "dat heb je al gevraagd" of "dat heb je al gezegd"

Ik ga eens even tijd aan mijn 2 lieverds besteden, die zijn hier aan t spelen.

he meiden,

happy jezus wat spannend. me zusje had ook sensitest en dat waren ook van die vage streepjes. je moet gewoon nog eens testen en als het ff kan met de digi. oooh ik denk van wel hoor. steepjes komen er niet al je niet zwanger bent, je bent er vroeg bij, en alles wijst erop.  

rimke, shit je loopt nog rond haha. wel fijn dat je zo goed heb geslapen. ben met sterretje eens niet te veel meer doen hoor. rusten is nu belangrijk.

bieb en linda, klusperiode weer aangebroken. zou zeggen maak er goed gebruik van hihih

sterretje. ja mijn voorkeur was een baan in de autobrache, maar goed daar liggen de banen niet voor het oprapen en deze stond vorige week in de krant en dacht , ach een winkel is ook best. en kan altijd nog verder zoeken. feit is dat ik niet zeker weet of ik ww krijg en 22 sept stopt me inkomsten.
tja die katten. heb vandaag nog geen kots hoeven ruimen, dus geloof dat de antibiotica zijn werk gaat doen. nu Rebel nog aan het eten krijgen. ga vanmiddag speciaal voer halen bij de da. soort atronouetn voer en ga dat met een spuitje geven, want hij lijkt wel te willen eten , maar heeft denk ik een zere keel van al het kotsen ofzo. want hij zeurt wel, maar eet niks op.

ga zo met me zusje shoppen. ze moet ze. kleding hebben en ik gewone. kan echt niet solliciteren met de kleren die ik nu pas. en kan echt nog lang niet in me oude kleren.
zo nog even eten en lois blijft bij me ouders. kan der wel meenemen, maar heb geen zin om heel de wagen mee te slepen hahah. en dan moeten we persee om half 3 al terug zijn voor haar fles en dat lukt allemaal niet hihih. en me ouders nemen haar mee naar me vaders zus. die heeft er nog niet gezien, die is geestelijk en zwaar lichamelijk gehandicapt en heeft pas te horen gekregen dat ze botkanker heeft in ernstig uitgezaaide versie. krom gezecht ze gaat hartstikke dood. en dat kan elk moment gebeuren. kan ook nog maanden duren. ze weten het niet. Vrijdag is ze jarig en me vader wil een foto maken vanmiddag met haar en lois en daar wat leuks van meken voor haar verjaardag. Ze is geestelijk sterker dan we denken, want ze weet alles en wil iedereen graag zien.

me zusje komt eraan. ik ga.

xx bambi

sterretje: ik kan erin komen dat je nog geen zin hebt om te werken, maar ja als je weer eenmaal in het ritme bent is het best wel weer lekker hoor, en de kleine heeft een slechte nacht gehad, dat is helemaal balen zeg
en wat mijn emotionele uitspatting betreft, ach ik zou het niet weten, me moeder is pas 19 september jarig, misschien toch daarmee te maken ik weet het niet hahaah

bambi; veel shopplezier, en jeetje zeg wat erg van je pa zijn zus, gehandicapt en ook nog te horen krijgen dat ze dood gaat, verschrikkelijk, maar heel erg leuk dat je pa nog even een foto van haar en lois wil gaan maken

mijn spaarzegels zijn weer klaar en ik ga nog effe in de bank liggen lekker niks doen, ik ben de laatste dagen zo verschrikkelijk moe, het zal wel aan het weer leggen ofz

xxxx linda

Terug
Bovenaan