Klusbabes 30 !!!

goeiemorgen meiden

ik heb nog steeds koppijn, steeds op 1 plek heel vervelend, en me rechterarm heeft zo'n slaapgevoel, maar goed gaat wel weer over

rimke; 1cm ontsluiting en gestript en 2,5 uur krampen gehad, nou lieverd ikhoop met heel mijn hart dat het heeft doorgezet vannacht en dat je aan het bevallen bent meid

happy: ik zou zeggen waag morgen een testje meid, hoe gaat ie nou??

bambi: o spannend vrijdag een sollicitatiegesprek bij de music store, nou wie weet

jacqy: weer een afspraak gemaakt voor jurken passen en goed dat je eerst effe hebt gevraagd voor die zwangerschapwens, maar gelukkig zijn deze mensen wel lief

we zijn sinds zondag weer begonnen met klussen om de dag met mij weet je het tegenwoordig niet meer hoe lang die cyclus duurt dus dan nemen we maar het zekere voor het onzekere,
O ja, ik moet 11 sept weer naar de gyn toe, dus ik belde voor een afspraak toen zei ze, tja jouw gyn is er een paar weken niet, ik zei dat is nou eens verdomd mooi, maar ik moet toch heen hahah nu heb ik een ander en ik ben benieuwd wat die zegt, want ik ga natuurlijk wel alles even zeggen

xxx linda

Goeiemorge meiden,

Nou hier een verwarde happy. Kon me niet beheersen en heb net een test gedaan...tja eerst dacht ik niks te zien en toen keek ik een minuut later en toen zag ik een heeeeeeel licht en heeeeeeeel dun streepje. Ga me nu afvragen of ik het alleen zie of iemand anders ook dus nem hem mee naar de zaak en dan komt mn vriendin gelijk om tien uur ff. Ik heb gewoon het gevoel dat ik hem wil zien.......Als ik hem tegen het licht hou zie ik een streepje lopen door het hartje ( sensitest ) ht is echt heel icht en zo dun als een speld  oohhh meiden, ik weet het ff niet meer hoor..........gisternavodn vroegen de meiden ook of ik wou testen, ik nog gedaan , laat hoor en weer terug naar de kroeg, hihi maar, daar zag ik echt helemaal niks op, hoe ik hem ook hield. Ikbesef nu pas dat het heel makkelijk is om op zo n vraag te zeggen streep is streep. Haha je ziet hem amper.......Ik wou ook eigenlijk pas vrijdag testen want had die week dat ik op vakantie was ook het gevoel dat het raak was en mn gevoel zegt dat het toen met mn ongi mis is gegaan en aangezien dit zoooooooo vaak gebeurd wou ik ook niet eerder testen....zucht snappen jullie me nog hihi. Ach ik ga eerst jullie verhalen maar eens lezen,ik ben nu wel heeeel ego bezig he...

Liefs happy

happy: niks ego berichtje meid, jeetje wat spannnnennnddddddd , ik heb heel veel hoop voor je meid, probeer het morgen anders nog een keertje watn het hcg verdubbelt met de dag,

xxx linda

Ola, was ik weer, heb jullie stukjes gelezen maar pffffff ben helemaal van slag nu. Wist ik maar hoe of wat pfffff. Bambi, vrijdag solliciteren meis, spannend hoor ! Wel netjes als je verlof is sfgelopen hahaha mooi getimed ! Rimke, wel wat krampen, oooohhhhhh lieverd ik hoop zooooooo dat het vanacht is doorgezet......mocht het niet zo zijn wil je me dan ff een sms sturen straks want ben niet voor half zeven thuis ! Linnie, weer koppijn , balen lieverd en naar een andere gyn. Op zich misschien wel goed, misschien onderneemt die wel wat meer stappen, vind dat je nu lang genoeg niks wijzer ben geworden van je gyn.

Toedels, kus

Rimke; hoest nu meis, na t strippen??? Spannend hoor. Wie weet lig je nu al te bevallen...

Happy; jeetje, kan me voorstellen dat je van de wap af bent!!!! Je hoopt een streepje te zien, en misschien is het ook wel een streepje!!!! Wanneer ga je weer testen, ik zou morgen zeker nog een keer testen

Linda; We hebben het niet uitgebreid met de gyn erover gehad wat we na t spoelen gaan doen, maar volgens mij heeft ze wel de term IUI er tegen aan gegooid.
En hoest   met je werkbalk. Ik zag dat Joepie je een tip had gegeven? Ik wilde dus schrijven dat je gewoon moet slepen naar onderen

Bambi; hoest met de katjes??? Ze gaan echt niet dood hoor!!! misschien een kattenbuikgriepje?
Spannend vrijdag soll.gesprek. Zou wel mooi uitkomen met het aflopen van je zw.verlof

Jacqy; leuk weer snel jurken kijken. Gelukkig deden ze hier niet zo moeilijk over je zw.wens. Wat een onzin ook,. er zijn zoveel vrouwen die zwanger zijn/willen worden als ze gaan trouwen

Gisteravond is onze klusperiode weer begonnen. Mannetje vroeg al, vanavond weer? Haha, hij heeft de smaak te pakken
Hij heeft vrij vandaag, moet vanmiddag naar ziekenhuis voor oogcontrole. En dan gaan ze ook kijken of hij in aanmerking komt voor lensinplantatie, of hoe heet dat. Ben benieuwd

Ga maar weer s werken....

bieb; misschien iui, dat wordt spannend dan zeg, en je man krijgt misschien een lensinplantatie, hoe moet ik dat zien? oja met me taakbalk gaat het weer goed, die zit weer op de plek waar ie moet staan hahaha

bambi: hoe is het met de katten ? en heeft lois nog geslapen?

rimke; ik ben benieuwd of het heeft doorgezet hoe is hett??????????????????????????

happy: ik kan erin komen dat je helemaal gek van de zenuwen bent zeg, en ik blijf duimen

jeetje wat irritant zeg ik heb echt een raar gevoel    in me hand en boven me pols net of ie zwaarder is en af en toe zo'n slapend gevoel heel vervelend maar goed gaat wel weer over voordat ik een jongentje ben
Ik heb me net toch liggen janken niet tekort, ik had grey's anatomy opgenomen en dat zat ik net te kijken over die vader van o malley die dood ging ze hadden de stekker eruit gehaald en ik zag zo alles van me ma weer voor me, heel vreemd allemaal, maar goed

xxx linda

Terug
Bovenaan