Klusbabes 30 !!!

Zo, de beneden etage is gedaan, de derde was zit in de droger, nog twee te gaan. En de bovenetage..............
Boodschappen zijn ook weer in huis........vanavond lekkere groenten curry, met restant van de bloemkool, selderij en tomaatjes........heerlijk!

Sterretje: kan er in komen dat je de ballen zin hebt in je werk, toch ook weer het einde van een mooie periode he? hoeveel dagen ga je werken zometeen? En wat voor werk doe je eigenlijk ook al weer?? Probeer nog even lekker te genieten van de komende twee weken, maar dat doe je vast wel!

Bambi: Jemig wat een verhaal van je tante! Afschuwelijk hoor, zeker omdat ze alles zo goed doorheeft.
Heel veel plezier met shoppen met je zusje!

Had net nog even sms contact met happy, het streepje is wel roze maar gewoon heel dun..............ik ga er eigenlijk vanuit dat ze zwanger is.........whahahahaa!! Zo'n streepje komt er niet zomaar!
Nou, drink nog even een kop thee en eet wat koekjes en dan ga ik nog even door!
Tot later!

Linnie, kom lekker bij......doe maar rustig aan!
Het heerst, een beetje najaarsmoeheid............gewoon geen zin in iets.
Geef er lekker aan toe, waait wel weer over!
Dikke kus voor jou!

Hey meiden,

Happy; Jeetje wat spannend zeg. Kun je niet nog een andere test gebruiken? Ik ben zo super benieuwd, gezien je klachtjen lijkt het me toch duidelijk, maar ja je wilt zo graag een duidelijke test he.Ik zeg hup, gooi er nog een andere test tegen aan meid.

Linda; Ik heb hetzelfde, ben ook super moe, terwijl ik toch goede nachten maak! En echt ook nergens zin in...................

Rimke; Helaas dus nog niet bevallen................. Doe je wel een beetje rustig aann , want je bent zo te lezen weer druk aan de poets, stuur wat inspiratie naar me toe, please................

Sterretje; Ja, ik ben ook super vergeetachtig, echt mega irritant. Ons ventje gaat inderdaad naar het kinderdagverblijf.

Oh nu weet ik het dus al niet meer................ en de site is trouwens super traag................

X
April

Rimke heeft zich gemeld hihi. Jij bent nog wel druk bezig thuis zeg, kan je niet eens hier langs komen?
En ik werk op even weken op ma t/m vrij en in de oneven weken ben ik op maandag en vrijdag vrij en zat werken. maarja dat verandert nogal eens, volgende week ook al, haha ach wel makkelijk

Linda; was je een beetje emo meis? dat kan gebeuren, gewoon eruit gooien

Bambi; wat een naar verhaal van je tante. Wel fijn dat ze toch nog t 1 en ander meekrijgt

happy; jeetje volgens mij is ze gewoon zwanger!!!

Hebben de nieuwbakken moeders ook al nieuwe fotos op Hyves gezet? zal zo s kijken. Onee, april en sterretje hadden geen Hyves toch? pff weet t af en toe ook niet meer

Heb net een naam via vriendin doorgekregen van een of andere therapeut. Zij gaat er wel eens heen voor haar rug. En ze kent aantal vrouwen die daar heen zijn geweest en maand erna zwanger waren. Een naaste collega en via via. Je weet niet of  t daar aan heeft gelegen, maar misschien moet ik t maar s proberen. Op internet staat hij vermeldt met paranormale therapeut. kosten 28 euries, dus dat is te doen.
Ga morgen s bellen, kan alleen tussen 12-13 uur bellen voor afspraak.

Net ook even op internet kapsels gezocht wat me wel leuk lijkt. Haren zijn nu over schouders, maar wil wel stuk eraf. Niet te kort hoor, maar in ieder geval tot schouders. Voelt ook net als touw af. Heb wel maskertje gehaald, maar voelt toch niet lekker aan

jullie merken zeker wel dat ik t niet druk heb haha. Collega zit te rommelen op internet ivm haar verhuizing. druk druk

Zo, alles blinkt en ruikt weer lekker fris! Alle bedden zijn verschoond, de badkamer is gepoetst en in de bleek gezet, de vloeren zijn gezogen, en de plafonds ook. Wij wonen in een huis uit de jaren '30 en die zijn nogal stoffig, we hebben een ventilator aan het plafond in de slaapkamer, maar die vormt stof dus tot raggetjes die aan het plafond hangen............die zijn er nu dus allemaal af..........heerlijk!
Nu de wassen nog wegwerken en dan is het weer helemaal af...................voor hoelang als het duurt.......
En ja, april en bieb, ik zal wat inspiratie jullie kant op sturen...........is ook een kutklus, maar had vannacht zo goed geslapen dat ik helemaal de spirit had!

Zometeen lekker koken, en dan heb k de fantastische huisvrouw weer gespeeld........hoop dat ik het vanaf nu echt even niet hoef te doen, en dat de plees vanaf nu elke dag even door de kraamzorg gedaan worden!

Rimke; jeetje jij bent echt bezig zeg. Ik heb inspiratie om vrijdag eens lekker te soppen. maar eerst wil ik om 9 uur rennen, maar sta dan een uur vtv op,even poetsen dus, dan rennen, weer ef soppen en om 12 uur kapper en boodschapjes. En als t mooi weer is, wat ze zeggen...., dan lekker met mijn reet in de tuin zitten

ik ga morgen die man eens bellen....toch wel spannend

rimke; zo zeg jouw huis is nu echt op en top schoon zeg, nu lekker zitten en wachten tot de kleine zich aandient, en dat moet vandaagg!!!!!haha

bieb; je gaat een paranormale meneer bellen, ik ben benieuwd meid net wat rimke zegt niet geschoten is altijd mis, toch

april ook al zo moe, maar bij jouw komt het ook waarschijnlijk nog van het ontzwangeren haha ondanks je goed nachten, ik zal het bij mij maar op de najaarsmoeheid houden haha

happy: test vanavond nog een keertje ik ben o zo nieuwsgierig meid

xxx linda

Terug
Bovenaan