Klusbabes 30 !!!

Meiden, ik moet helaas naar mn werk bah ! Heb echt een zwaar k*t humeur maar ja, de plicht roept he......tot vanaaf en sorry dat ik niet op jullie heb gereageerd !

Liefs happy

ik kwam effe kijken hoe het met happy is

happy: jeetje meid dat is toch flink balen zeg, heel vreemd, maar probeer anders van het weekend nog een keertje je weet maar nooit,
kop op he meid en ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt vandaag,

xxx

Huh??? Zie je niets op de test?? Dezelfde soort test als gisteren?? Das raar...........
Koop er eens wat van de kruidvat, die doen niet zo raar als die van sensi test..........
Meisje, koppie op hoor, er is nog niets aan de hand! Misschien iets meer gedronken ofzo? Denk aan je, dikke kus!

Nou, hier een heel rommelige nacht, kon niet slapen, lag veel te piekeren, en had heel veel harde buiken, als klap op de vuurpijl verloor ik vanmorgen vroeg echt mijn slijmprop (gedver!!!!) dus er is wel iets aan het gebeuren, ik heb nu ook het gevoel dat het niet heel lang meer duurt, heb zo'n raar gevoel in mijn   buik............maar goed, dat zegt niets.......

Anoeska! Goed van je te horen, en fijn om te horen dat het zo mee is gevallen!
En fijn dat alles er goed uitzag.........pffffff, opluchting of niet? Hoe nu verder??

Linnie: hoe is het met je hoofdpijn vandaag??

Ik ga even verder lezen!

he he,

rimke de slijmprop verloren...zou het dan .... voel je al weeen hihih

happy... nee toch.. was dat nou stomme testen. met rimke eens. koop een ander merk meid,

linda lekker bij je pa gegeten... rot dat je weer pijn krijgt.

anoeska..wat fijn dat het onderzoek je is meegevallen en dat alles goed was is helemaal mooi. nu gaan jullie dus vor iui toch. spannend tekenen voor het huis. jeeee

hier een lekker nachtje weer hoor. lois slaapt heel de week al door. dus denk dat ze nu echt een ritme heeft. heeeeerrlijk hahaha.
het dieeten gaat ook goed. ik hou me er netjes aan en als ik echt honger heb, neem ik een fruije extra of een verantwoord lu time out koekje haha. b.v ik mog gisterenavond niks volgens sonja, en toen nam ik een koekje bij de thee. en vanmorgen om 10.30 mocht ik ook geen tussendoortje van sonja en nam lekker een evergreen hahah. maar verder wel alles wat ze voorschrijft.

wat ook lekker is dat ik  ook al een aantal nachten doorslaap. hihih ik werd altijd wakker om te plassen. maar slaap nu ook zeker 6 uur achterelkaar. nou das helemaal een jaar geleden hahaah

oh gidsteren zijn me ouders niet naar me tante gegaan. want ze vinden dat ik mee moet. oke dus gaan we morgenaaf als ze haar verjaardasg viert wel ff mee. Ik heb er zelf niet zoveel behoefte aan. heb niks met ooms en tante;s. maar goed is miss de laatste keer dat ik haar levend kan zien en ze zou het zo leuk vinden. dus voorruit.

heb me net een beetje voorbereid op het soll. gesprek van morgen. ben er toch een beetje uit.hahaha

gisteren nog 2 spijkerbroeken en 3 truitjes gescoord. nou truitjes....zeg maar gerust tenten. mensen kinderen.....baal zo van die grote maat...gelukkig alles goedkoop want kan er over een maand hopelijk  niet meer in omdat het dan te groot is. hihih

xx bambi

Happy; wat is dat nou weer?? Helemaal niets te zien....ja, misschien toch te veel gedronken. Niet gelijk de moed opgeven hoor, Geen bloed is goed nieuws

Rimke; slijmprop verloren?? ja hoor, het gaat bijna gebeuren. weet t zeker hihi (eens komt de baby er toch uit haha)

Bambi; heerlijk dat Lois lekker doorslaapt. Al gewend aan t moederschap?
Lekker nieuwe kleding gekocht. En ach, over paar maanden kan je weer kleding aan in de maat die je wilt haha. Hoeveel ben je al afgevallen dan?

Anouska; fijn dat het onderzoek goed is gegaan. En dat t gelukkig geen pijn heeft gedaan, alleen dan de nakrampjes s avonds. Maar dit is in je vruchtbare periode gedaan? Hoe werkt t nu precies verder?

Heb die paranormale man nog niet gebeld. Heb toch zoiets van, wacht nog even een maandje af

Gister paar leuke kapsels uitgezocht. Morgen maar even met de kapper overleggen

heb net ook mailtje naar vriendin gestuurd (die ik al 30 jaar ken). Dat ik t jammer vindt dat ze geen interesse toont enz. Kort mailtje verder dus ben benieuwd hoe ze reageert.

Gister trouwens met andere vriendin gemaild. Zij heeft IVF gehad en is nu zwanger van haar 2e (beiden IVF). Ik wist dat ze heel lang bezig was geweest, maar het blijkt dus dat ze 8 jr bezig zijn geweest! heeft   bbz gehad (echt kantje boord), en met al die onderzoeken en tussenpozen (ook ivm bbz) heeft t 8 jaar geduurd. En ik maar klagen over die 13 maanden!! schaam me dood...maarja, ben al bijna 35...klokje tikt ook, dus daarom wat meer haast....

vanavond tot 8 uur werken. lekker pizza gaan we bestellen

Zo, boodschapjes zijn gedaan!

Bambi: lekker geshopt dus gisteren! En je niet helemaal aan Sonja gehouden, heel slim! Honger is niet gezond!
En die lieve Lois slaapt zo goed 'snachts, wat een engeltje!

Bieb: als eerste   vind ik niet dat je je schuldig hoeft te voelen dat je je druk maakt dat jullie "pas" 13 maanden bezig zijn en jullie vrienden nu dus 8 jaar,  het zit jullie gewoon helemaal niet mee, en dat een ander er dan nog langer over doet dan jullie, daar kan je gewoon geen rekening mee houden. Het is en blijft zwaar klote...........toch?? Niet je eigen verdriet bagatalliseren omdat het ergens anders "erger" lijkt hoor! Dan schuif je jezelf onder.............
En lekker nieuwe kapsels uitgezocht! Ben benieuwd, wil wel een foto zien dan, dat begrijp je! Heb de foto's van jullie trouwen gezien, je ziet er echt prachtig uit hoor!

Nou, ik ga nog even een saucijzebroodje verorberen, nr. 2!

Terug
Bovenaan