Klusbabes 30 !!!

hey meiden

effe snel,

rimek; wow je slijmprop verloren, jippie meid en dat de weeen nu maar snel mogen komen, ik ga voor je duimen lieverd, en me hoofdpijn dat gaat wel weer gelukkig

bieb; Nog niet de para man gebeld, en een mailtje naar de vriendin gestuurd ben benieuwd wat ze terugschrijft,
en jeetje je andere vriendin al 8 jaar bezig geweest dat is ook niet niks zeg, en nog wat het is helemaal niet erg als jij zeurt over dat je al 13 rondes bezig bent hoor meid,

bambi: lois krijgt een ritme te pakken dat is fijn zeg, en je pa en ma zijn niet zij je tante geweest morgenavond gaan jullie heen wel leuk hoor

meiden ik ben weer weg, we gaan zometeen naar kermis in edam met joey heel leuk hahaha
ik ben er vanavond weer
oja, ik heb de kasten bij me pa uitmest en schoongemaakt, en toen kwam ik al die condoleancekaarten en kaarten die me ma had gekregen toen ze ziek was weer tegen, en toen begon ik me toch weer te janken, haha ik zei tegen me pa nou ik blijf bezig deze week,

meiden tot vanavond

xxx linda

Hey meiden,

Hier een berichtje van een stont zieke phoebe.....
Ik had maandag de huisarts al gebeld omdat ik al 2 weken de longen uit me lijf hoest....
De assistent zei dat ik daar niet voor langs hoeft te komen en ze heeft de dokter codiene tabletjes voor laten schrijven..... staat weer in die bijsluiter dat als je zwanger ben je ze alleen in overleg met je arts mag gebruiken..... gelukkig kwamen me ouders gisteren met daro capsules, die mag je hebben als je zwanger ben.
Nou ben is sinds gisteren ook nog eens stront verkouden en doof.... dus ik kan alleen maar door me mond ademen, ook niet echt een lekker gevoel voor me keel.....
Ik kan wel aandelen kopen van anta flu, ik heb al 3 zakjes weg gesabbeld....

Buuf........ wat lees ik nou..... jij weet het wel spannend te houden zeg.........

Liefs Phoebe

En Rimke; ananas al verorberd haha

Rimke en Linda; dat is ook wel zo wat jullie zeggen, maar het is zo lullig overkomen als ik zeur over 13 mnd en zij 8 jaar bezig zijn geweest. Maar ach, het gaat om mezelf, kan niet met iedereen rekening houden hihi

Phoebe: nou klinkt niet echt goed met je longen.Hoop dat t snel over is.  Mijn mannetje en collega zijn ook al aan het hoesten en proesten.

ga maar eens met pauze

ik ga denk nog maar even proberen wat te slapen, ik heb vanacht op de nieuwe bank geslapen, (ligt prima trouwens) om me vriendje niet wakker te houden.
Maar ik ben wel 100x wakker geworden van het hoesten....

Liefs Phoebe

Phoebs: wat balen dat je zo ziek bent! En aan een anta-flu dieet............
Hoe staat de nieuwe bank?? De poezebeestjes al gewend en een eigen plekje uitgezocht?? Jack ligt bij ons altijd op een bepaalde spleet tussen twee kussen........raar beestje!

bieb: whihihi, nog een paar stukjes ananas en die zit er ook weer in!
Lekker trouwens pizza'tje vanavond! Ik heb heel simpele lasagna, met een salade, geen zin om te koken.........

Lin: ach, zoveel herinneringen aan je moeder tegenkomen, dan houdt geen mens het toch droog..............en 19 september komt dichtbij dus dan ligt het ook allemaal veel gevoeliger! Lekker huilen, kan alleen maar opluchten!

Pfffffff, heb me een opvliegers al de hele dag, dan inenen barst het zweet me uit zeg maar. Druppels op mijn voorhoofd en bovenlip...........whahahaha!
Nou, ga nog even de laatste stukjes ananas verslinden, en er zou zo nog een vriendin een kop thee komen drinken, altijd gezellig!

@rimke: dus je vriendin is misschien life getuige van je weeen, hihi. Spannend dat t elk moment kan gebeuren nu. Nog even en je kleine meid ligt in je armen.
En Jackie ligt netjes steeds op dezelfde plaats, netjes. Die van ons zoeken altijd de schoonste plek op en schuiven zo tot ze de hele bank weer onder de haren hebben, hahaha.
@bambi: de kleine slaapt door, heerlijk. Hoe lang slaapt ze achter elkaar? Wat rot van je tante trouwens.
Aha, daarom dus die baan. Nou, ik hoop dat je wordt aangenomen en snel je droombaan vind.
@linda: bijna verjaardag. Tja, dat zijn de dagen, samen met de dag van overlijden en feestdagen. En dan vind je ook nog eens die kaarten. Alhoewel daar wel allemaal lieve dingen over je ma op staan, fijn om te lezen, toch. En dan  mis je haar natuurlijk nog meer. Maar denk eraan, ze is bij je en waakt waarschijnlijk als beschermengel over Joey.
@happy: ?????? Ja maar, wat is dit? rottesten.

Ik moet even onderbreken, heb bezoek.

hey meiden

rimke; je vriendin op visite, nou die is zometeen de eerste die live je weeen mag meemaken haha, succes meid ik hoop dat ze snel komen

phoebe; jeetje meid ben je zo ziek dat is niet zo leuk, maar gelukkig ligt je bank wel lekker die heb je zo wel effe kunnen uitprobere hahah, beterschap meid en vlug onder de wol

bieb; je kan ook niet aan iedereen zijn gevoelens denken hoor meid, en jij hebt ook al een hoop meegemaakt dus gewoon lekker aan jezelf denken meid

ik heb een smsje van happy gehad ze vroeg hoe het met rimke ging, en ze voelt zich depri en dat is helemaal te begrijpen, ik vind het zo verschrikkelijk rot voor haar echt waar en ik hoop dat die test van vanmorgen gewoon niet goed was en dat ze van het weekend wel positief test

ik ben me toch een partij moe echt niet normaal meer maar goed gaat wel weer over, en ben vanmiddag effe met me pa en joey over de kermis geweest in edam, dat is abslouut niet te vergelijken met de kermis hier in volendam die volgende week vrijdag van start gaat, hahah

xxx linda

hihihi, nou hier nog geen weeen hoor, of in ieder geval niet waar ik last van heb, wel af en toe een harde buik, maar lang niet zoveel als vannacht helaas..........we wachten maar weer af!
En die poezen van jullie zijn wel slim! Elke keer een nieuw plekje. Wat me wel opviel toen de poezen van ons nog niet naar buiten gingen dat elke keer als ik de bak verschoonde, ze daarna meteen gingen zitten poepen............kon ik weer opnieuw beginnen. Ze vonden het gewoon lekker, met hun billen op een schone bak...........Fons heeft het ook...........whahahaha!!!

Veel plezier met het bezoek!!!

Terug
Bovenaan