Klusbabes 30 !!!

april: jij ook al pittig aan het poetsen geslagen vandaag hahah

rimke; lekker gegeten en lekker in je schone bedje liggen naar een film kijken, fijne avond meid

happy: jeetje meid, ik heb zomaar eeen idee dat je morgen heel goed nieuws gaat krijgen, ik duim vrolijk verder

zo ik zit vanavond achter de computer, Tom zit een dvd serie te kijken, Wallander ofzo , ze praten zweeds, ik geloof dat allemaal wel
Vanmiddag bij de fysio geweest en effe over me arm verteld en nu denkt ze dat er een blokkade in me nekwervel zit die de zenuwen en bloedvaten bekneld, dus daar is ze nu mee bezig geweest en jezus wat deed dat pijn zeg maar ja ik heb er nog last van, Me opa zou zeggen, als 1 pilletje niet werkt werkt de hele kuur niet, met andere woorden, ik ben te ongeduldig hahahaah

xxx linda

he meiden,

had om half 8 willen reageren, maar kreeg toen visite, maar geloof dat rimke flink aan het boenen is geweest en happy het zo rete spannend maakt. de rest weet ik al niet meer. ohja bieb ging naar een para therapeut. baat het niet schaad het niet toch.

ga gtst kijken., heb ik opgenomen.

xxx bambi

bambi: gezellig visite en lekker gtst kijken, dat ga ik morgenmiddag doen

meiden iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik bij, en happy, succes meid morgen met testen

xxx linda

hallo meiden,

allereerst sorry dat ik nog niet gerageerd heb maar gister heb ik dus dat onderzoek gehad en iedereen van wie ik gehoord had die het gehad had (snappen jullie het nog) zeiden dat het heel zeer deed dus was super zenuwachtig.
moest een avond van te voren 2 pillen in nemen en daar moest ik zo van overgeven dat vond ik eigenlijk al niet normaal, toen echos nou mijn eitje was goed en slijmvlies ook weer, dan moet je een uur voor het onderzoek een zetpil zetten, en toen om half 2 kreeg ik het onderzoek nou kan je zeggen ziel reuze mee ze legden heel goed uit wat ze gingen doen en ze doen dus eerst jodium op je fluit en dan krijg je eendenbekken en dan van binnen ook jodium, en dan brengen ze een slangetje in en blazen ze een ballonetje op en daar spuiten ze zo de vloeistof doorheen en dan om hem nog een keer na te spoelen een soort vettige olie om de vruchtbaarheid te bevordenen. en toen wa het klaar voelde niks, en het was allemaal GOED gelukkig, allen s avonds kreeg ik heel erg krampen dat ik heel vroeg naar bed ben gegaan en niet meer had gereageerd, en vandaag ook weer super druk gehad en moest ook nog wat regelen voor ons nieuwe huis dus daar zijn we net geweest, morgen gaan we tekenen. en op een nieuwe vloer uit.
zo dat was mijn verslag haha.

RIMKE: ik wens je alvast heel veel succes weet bijna zeker dat je morgen gaat bevallen het duurt in ieder geval niet lang meer.....!!!!!?????? hou ons op de hoogte.
HAPPY: ik feliciteer je alvast want het kan bijna niet anders kan wel janken ben zo blij voor je, ik moet je zeggen gister hebben we ook van vrienden gehoord dat ze zwanger zijn   en eigenlijk gelijk raak en ben super blij voor ze maar dan denk je toch weer waarom ik niet maar net zo als bij jou of eigenlijk hier allemaal kei lang bezig ben je echt helemaal happy zoals je naam al is.... wil morgen glitters zien he......
STERRETJE: wat gaat de tijd toch snel nog maar 2 weken en dan weer werken zag ik heb je er wel zin in zal best ff raar zijn in het begin...
BAMBI: succes met je sollicitaties...hoop dat je snel wat gevonde krijgt...
LINDA: zag dat jij ook weer in de klusperiode zit, wel leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaat zitten he.
MAMOETJE: heb het ff gemist maar zag dat je je huis te koop heb staan hebben jullie al iets anders? en was je het zat daar?
BIEB: en leuke kapsels gevonden heb nog ff een paar foto's op je hyves gekeken maar wat zag je er mooi uit zeg met je bruiloft.....

voor de rest weet ik het echt ff niet meer sorry nogmaals dat ik er zo weinig ben maar weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen,...

heel veel liefs anoeska

goeiemorgen meiden

pfff ik denk dat die clomidpillen weer gaan werken, ikheb pijnnnn maar goed hopelijk de laatste keer pijn, en vanavond moet ie weer klussen hahah, ik heb me toch een partij geslapen zeg pfff dat was wel lang geleden

rimke; hoe is het ??????????

happy: en en en en ???????? kan ik je al feliciteren????????????

anoeska; wat ontzettend fijn dat het allemaal mee viel en nog beter dat alles goed was, en vandaag moeten jullie tekenen voor jullie nieuwe huis? houd dat in dat je dan de sleutel krijgt?
en neem je ook een beetje tijd voor jezelf meid, want zometeen dan loop je jezelf voorbij

zometeen joey naar de chreche brengen en daarna ga ik bij me pa verder met de kasten schoonmaken en opruimen, en vandaag eten we bij me pa me broer en schoonzussie ook haha gezellig

xxx linda

Meiden, hier een happy zonder glitters .....zie helemaal niks op de test en heb hetzelfde merk als gisteren gedaan. Ik snap er ff helemaal geen bal meer van. Heb die van gisteren erbij gepakt en daat staat toch echt een streep op en nu helemaal niks........ben ff dood en doodziek nu ....

Terug
Bovenaan