Klusbabes 30 !!!

bieb: voor ik je niet meer spreek wil ik je alvast veel plezier wensen op de kermis, maar dat zal wel lukken, en maandag komt je vriendin foto's kijken en tegelijk op verjaardagsvisite haha, hoe was de pizza?

rimke; lekker in je bedje met tijdschriften, hopelijk komen de weeen, na hoeveel tijd moeten de weeen komen trouwens nadat de slijmprop weg is??

wij zijn nog een keertje over de kermis geweest maar nu was tom ook mee haha, joey was zo moe hij lag nu om half 9 op bed in plaats van half 8 dat is net dat uurtje hahah arm kind

xx linda

he meiden,

kwam even kijken of rimke al aan het werpen is, hahaha nog niet dus
en of happy al een nieuwe test heeft gedaan. houd moed meid.

linda en bieb beide kermis hebben. have fun.

verder houd ik het kort. heb lekker een aondje genieten met me man... het is er eindelijk van gekomen. pffff. wat een gedoe om weer eens sex te hebben, maar goed geen pijn, wel fijn hahaha.
hij is nu aan het roken, moet ie ook afleren, maar goed. dus ik nog ff internetten.
lois ligt lekker vanaf   9 uur al te slapen, ben benieuwd of ze vanacht komt. we hebben er namelijk om half 7 niet wakker gemaakt voor de fles. lekker laten liggen tot 8 uur toen werd ze wakker. toen douchen met mama en dan de fles. Als dit niet werkt, dan gaan we weer over op der oude ritme, maar goed, had dit avondje intiem ff nodig en dan ff zonder het risico dat lois gaat zeuren om een fles hahaha

ohja sterretje, je vroeg hoelang lois dan slaapt. meestal heeft ze rond 10 uur haar laatste fles. kan half 10 zijn maar ook half 11. en dan slaapt ze door tot me mans wekker gaat om half 7. vanmorgen werd ze pas om 10 voor 7 wakker. lekker hoor. maar goed ze had vanavond dus 2 uur eerder der fles om half 9 , dus hoop dat ze nu niet om half 5 vanacht komt. ze heeft het al een keer eerder gdaan.geslapen vanaf half 9 tot half 6 dan. ben benieuwd.

nou ga weer. morgen ochten sollicitatie. brrr beetje de zenuwen.

xx bambi

Goedemorgen!!!

Bambi, heel veel succes strakjes bij het solliciteren!!!

Happy, alweer getest??

Rimke, aan het bevallen??

Ga snel aan het werk!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Hoi meiden,

Nou hier slecht nieuws, de rd s zijn er ! Gisterenavond een heel hevig. Ik had gisteren contact gehad met mn ha en ben net bij het inloopspreekuur geweest. Moest mn test meenemen. Nou, hij zag ook duidelijk de streep, dus ik was zwanger maar het is misgelopen en dat gebeurd natuurlijk heel vaak. Ga nooit meer voor mn nod testen.....Ik werd een dag te vroeg ongi en dat heb ik nooit. Normaal begint het dan met roze slijm en nu volop bloed, echt heftig. Heb ook heel erge buikpijn.......ik ben dood en doodziek ! Ik ga er maar een positieve draai aangeven, ik weet iig dat het kan lukken, tja maar daar word ik nu ook niet vrolijk van he ! Mn nieuwe nod is 26 september en dat is wel heel bijzonder want dat is de verjaardag van mn overleden oom. Zou mooi zijn als we op die dag goed nieuws krijgen.....ga maar weer heeeeel erg mn best doen maar, ben het nu ff zat ! Ik ga vanaf vanaaf of morgen ook weer op jullie reageren hoor maar zit er gewoon ff doorheen. Meiden, bedankt voor alle interesse ! Jullie zijn werelds ! Vanmorgen een sms van rinke gehad maar, daar nog niks pffffff. Fijne dag lieverds

Knuf happy

goeiemorgen meiden

happy; KUT KUT KUT sorry maar anders kan ik het niet zeggen, wat vind ik dit toch verschrikkelijk voor je, doe maar even rustig aan meid, en gelukkig kan je er een beetje een positieve draai aangeven dat het in ieder geval kan maar goed daar heb je ook nu niks aan, en hopelijk krijg je nu dan op 26 sept de dag van je oom zijn verjaardag heel goed nieuws te horen lieverd, ik vind het echt heel erg rot

bambi: hoe heeft lois het gedaan vannacht? en jullie hebben weer geklust en het viel niet tegen haahah, nou gelukkig maar, ik weet nog dat wij het de eerste keer deden na mijn bevalling maar dat viel niet mee

joey had gisteravond koorts denk ik hij was steeds aan het huilen en was kokend heet, vannacht er 3x uitgeweest want hij huilde en maakte rare geluiden de arme schat, en nu is er niks meer aan de hand gelukkig

rimke: nog steeds niks geen vooruitgang?

xxx linda

Terug
Bovenaan