Klusbabes 30 !!!

Werkze jacq!

Phoebs: beterschap.........hop datje je snel beter voelt!

Nou, ik ga even douchen enzo.........lekker lang, dat verdrijft weer wat tijd.........god, wordt er bijna depressief van..........kijk, je houdt er wel rekening mee dat je overtijd kan gaan lopen, maar toch.
En zeker nu het bij Essy is begonnen, denk ik, waarom kan dat bij mij niet? Ben mijn lijf zat, en het slaapgebrek enzo........
Maar goed, op houden met dat gezeik.................ze komt er echt wel uit..............over een week of 2...............

rimke; ik kan erin komen dat je jaloers bent op essy, maar jouw meid komt echt waar haha, nee ik snap dat je het zat bent meid, en je verliest nog steeds slijm en voor de rest nog steeds niks, doe maar rustig aan en niet teveel kopen in de intratuin

en ja corina is inderdaad weer bezig , maar gelukiig zijn wij niet de enige die zeggen dat ze overla ruzie uitlokt

ik ga effe greys anatomy kijken en gtst

xxx linda

Zo, even wat geld uitgegeven.
Twee grote bolchrysanten voor in de voor en achtertuin, twee plantjes voor op de slaapkamer, want de oude waren dood........
En toen naar de HEMA, en daar is de najaarscollectie binnen voor de kinderkleding..........dus heb me in gehouden! Een t-shirtje met lange mouwen en een heel schattig donkerbruin spencertje.........te schattig, hebben al spijkerrokje en een lange witte worker broek waar dat heel leuk op kan!
Ben weer even blij.....

Vergeet helemaal te vertellen..........Jack heeft vannacht een muis gevangen, heel knap zou je zeggen.............hij heeft hem ook opgegeten...............goh, lekker!................en daarna in de keuken uitgekotst..............fons had de eer het eerste gedeelte te vinden, en ik vanmorgen het tweede gedeelte.............ga ik net een bolchrysant in de achtertuin op de picknicktafel zetten.........zie ik het hoofdje van het muisje liggen...........lekker hoor...............had al gekotst ervan vanmorgen.........gedverdemme!

He Rimke,

De tuin is dus weer wat vrolijker geworden! Leuk hoor.

En dan die muis... gadver zeg!! Ik zou ook gaan kotsen hoor!

Snap heel goed dat je jaloers bent hoor meid. Maar nog eventjes, en dan mag jij ook! Ik weet het zeker!! (1 sept)

x Jacqy

Whihhihih, ik help het je hopen, dat is maandag...................zou heel fijn zijn............weetje, ik heb altijd een visioen gehad dat ik op een heel zwoele avond zou bevallen.............nou is dat komend weekend het geval, dus ik hoop dat mijn visioen klopt, anders hebben we volgend weekend of het weekend daarop weer een zwoele avond, en zo ziet het er niet uit op de weersberichten..........whahaha!

Trouwens, moet jij niet werken meisje? Of zit je illegaal op internet??
Hoe is het met jullie kruipende monstertjes? En met de bakken? Alles al een beetje op orde?
Ik ga binnenkort trouwens eens een bezoekje aan je site brengen, maar welk adres was het nou ook al weer??

haha ik hoop dat je visioen klopt meis!
Ik zit nu illegaal op internet. Voel me een partij beroerd! Niet normaal meer!
Met de bakken gaat het goed. Nog eventjes en het glas kan erin gezet worden! Jippie!! Ben die rommel ondertussen wel zat hoor!

Het internetadres staat op de klusbabe's hyve. Wou m hier niet zetten, anders kijkt iedereen mee!

Ik duim voor je hoor dat je snel aan de beurt bent!

x Jacq

Terug
Bovenaan