Klusbabes 30 !!!

hey meiden

hier nog effe snel joey wordt zo opgehaald door me schoonzus,
pfff mijn darmen zijn echt raar hoor hahaah, ik zit weer de hele tijd scheten te geven  haha sorry hoor, maar mijn darmen zijn echt van slag

rimke; weer gestript en de vk doet echt haar best voor je, jeetje meid die uk moet echt komen zeg want dit kan zo echt niet langer, en huil maar lekker uit hoor meisje, ik wou dat ik wat voor je kon doen maar dat gaat helaas niet

bieb; dat is een positieve gedachte   meid gewoon denken dat je zwanger bent, en ik snap je gedachtengang wel hoor meid, maar ik heb eigenlijk wel een hulpmiddel  gehad om zwanger te raken die clomid.  ik hoop zo voor je dat het raak is, en dat je eindelijk van dat stomme spoelen af bent,
hoe gaat het met de jeuk aan de onderkant?

zo ik heb me blurp weer in me borstkas heel vreemd maar ja gaat wel weer over, net of het een soort luchtbel is ofzo
nou meiden ik ga er vandoor, ik heb echt geen zin maar ja en nu moet ik voor zondag nog een smoes verzinnen want dan gaan we met de vriendinnen uit,

tot morgen en fijne avond allemaal

xxx linda

dank je wel lieve meisjes voor jullie medeleven. Bij mij zal t hopelijk ook snel raak zijn, beter te laat dan nooit moeten we maar denken. En 'nooit' ...daar denken we maar helemaal niet aan.
Ja, heb nog wel jeukjes, anders maandag maar bellen. of kan dat kwaad als ik te lang wacht? Misschien t wel niks....

ben ik net fruit aan t eten komen ze met appeltaart aan, van een tevreden klant. En doe al me best om hier niet al die nougaatjes op te eten.....het liefst eet ik de hele dag door haha. Ach zondag maar weer 5 km rennen

oja positief blijven...ik denk dat ik zwanger ben, ik hoop dat ik zwanger ben ....enz

pff voel me net een tonnetje

Heb net toch maar even de huisarts gebeld. Assistente vroeg me dus of ik meer afscheiding had en de geur was veranderd. Moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op gelet had. Heb 1x gekeken ofzo. En of het er rood uitzag, nou daar heb ik helemaal niet naar gekeken. Ik moet t even in de gaten houden en dan anders maandag terugbellen. Dus dit weekend ga ik lekker turen in mijn doosje en mijn slipje haha

hahahaha, het betere onderbroekgluren dus............leuk hoor! Leuk tijdverdrijf...........
Zou het zeker in de gaten houden, maar ik hoop gewoon dat het een teken van een zwangerschap is.................ik zou er wel even naar laten kijken..........maar dat ben ik!

he meiden.

hellaas rimke loopt nog steeds rond met dikke buik. weer gestript dus, nou ik hoop toch echt dat het dan vanacht maar mag gebeuren.

linda posie blijven denken dat alles deze keer goed zit. het is zo volgende week donderdag meid.

bieb hou ook die posie gedachte vast. gewoon zwanger deze maand.

jacqy balen balen, stom gedoe. sterkte...........

phoebe en en en   ???

hqppy meid ff een beetje rustig aan he, zoals ik gisteren al zei. beetje gas terug is niet jouw huis en we willen wel graag een uitgeruste happy.

nou ben ook een beetje moe zeg. Lois ook en daardoor zit ze steeds te huilen, ze is zo moe dat ze niet in slaap valt. pfff ff een klote dagje.
heb een flessentip nodig. want de dodie flessen gaan te langzaam en de avent te snel. iemand een idee. ga eens een toppic plaatsen ergens.

xx bambi

Zo, fons is maar weer naar de afhaal thai..................het huishouden schiet er hier compleet bij in.......heb gister wel gekookt trouwens, verse boontjes dus heel gezond.......gaan nu voor de tweede keer deze week naar de afhaalthai, maar daar zitten ook verse groenten in.................

Ehm Bambi: geen expert natuurlijk , maar kun je het speentje niet vervangen door een iets groter of kleiner gaatje?? Weet nog bij Bram, waar ik toen veel op paste, dat die ook moeite had op een gegeven moment, en toen hebben zijn vader en moeder het gaatje iets groter gemaakt..................hoefde hij niet zo heeeeeeel hard te zuigen............
Balen, zo'n jengeldag.......maar het is er ook wel weer voor.........lekker jengelen de hele dag.........doe ik ook.

Hey meiden,

even een korte update van mij; met schoonvader gaat het slecht, gaat hard achteruit. Niet terminaal nog, maar wel slechte conditie.
Ben verder vandaag ongesteld geworden (k..t) en m'n volgende NOD is 4 oktober. Wil iemand me ff toevoegen op de lijst? Want ik lees nog wel gewoon mee hoor!

Linnie gefeliciteerd!!! (ook al vind je't zelf zo eng...)

Rimke; denk aan je en kijk elke dag ff.....

Liefs,
Klaasje

Terug
Bovenaan