Klusbabes 31!

Zo ben ik weer effe, bij me pa is het allemaal weer schoon en hij kwam onverwachts bij mij eten dus ik had het weer effe druk hahaha

rimke; wat een ontzettend lieve foto zeg heerlijk haha

linda: lekker gepoestst met je moeder en je ligt weer een beetje op schema hahaha, ga maar lekker even slapen meid, je moet er gewoon aan toe geven als je moe bent, dan heb je het gewoon nodig

bieb; een afspraak gemaakt met de helderziende, nou ik ben benieuwd, en 6 okt is al bijna , ik moest toen ik naar het medium ging 3 maanden wachten, Hoe gaat het eigenlijk met je zwager die dat ongeluk had gehad?

happy: en hoe is de vloer geworden bij je ouders? en wat grappig ga je ex en je vriend samen aan het werk bij je tante zijn hahahaha heerlijk als dat zo kan

wat die uitslag betreft van joey, ik heb alles al geprobeerd ook ander wasmiddel en wasverzachter, bepaalde dingen niet gegeven met eten maar ook dat was het allemaal niet, en de dermatoloog vind het onzin om een allergie test te doen want daar komt 9 van de 10 keer niks uit met kinderen en hij blijft zeggen dat het van de speen komt nou nogmaals dat ding heeft ie alleen 's nachts en dan haal ik hem nog uit zijn mond ook als wij op bed gaan, ach het is niet anders haha

zometeen om 3uur naar het consultatieburo en daarna ben ik er nog wel eventjes
Ik ben trouwens bij de verzekering geweest over me hoeslaken en molton hoeslaken na me elektrische deken incident en had gevraagd of we daar voor waren verzekerd en dat waren we, dus nu mag ik de rekeningen van een nieuw molton en hoeslaken komen brengen, dat scheelt altij wel weer hahaha

xxx linda

Linda; fijn dat je daarvoor verzekerd bent, scheelt weer centjes haha
Heb je het wel eens geprobeerd om die speen uit te laten?Wie weet ligt het daar echt aan, en als dat niet zo is, kan die dokter ook niet meer zo zeiken, en dan moet ie toch maar eens die allergietest doen

Met die zwager gaat het op zich best goed. Hij kan nog niet werken, maar hij loopt nu wel weer. Heeft therapie, alleen die wond gaat nog wel regelmatig open. maar hij is ook dwars hoor. Hij doet Tae kwando, en hij oefent nu langzaam weer. En dan zegt ie, ja als ik mijn been de lucht in gooi dan hoor je die wond gewoon scheuren, maarja dat is goed. Ja dahag. lijkt me niet echt goed. maar oke.

Echt schattig he die kleine van Rimke, en dat plukje haar, ook zo leuk

he meiden,

rimke wat een schattige foto, ik heb er ook zo 1 die daar veel op lijkt. leuk he dat haar hahaha

bieb een afspraak bij de helderziende, ben benieuwd. ik heb daar niks mee iig. maar baad het niet schaad het niet.
en jij dus hetzelfde meegemaakt met een poesje. maar die hond van moeder deed het gericht. niet spelen, maar boos doen.

linda, ik denk als ik je verhaal zo hoor dat het ook de speen is. ookal heeft ie hem maar kort in snachts. ik krijg b.v uitslag van nep oorbellen en kettingen. ookal heb ik die maar een paar uur in. En joey is toch al 3 , dan kan die speen wel foetsie hahah.
Het is wel toevallig dat het alleen maar bij zijn mond zit. Misschien toch eens proberen ??

nou de foto's van lois zijn super. enkele vond ik  minder en sommige zijn geweldig. ze komen binnenkort zeker op me hyves. me vader heeft ze  allemaal ingescand. Maar mensen lief wat een duur spulletje. die mensen verdienen goud hieraan. ze vragen 19 euro voor die grote foto's en 24 voor de vierkante grote. bijelkaar was ik 100 euro kwijt. pfffff. wat een geld en dan heb ik nieteens alles genomen.

oh lois word wakker. tijd voor de fles.
xx bambi

Bambi; wat een geld vragen ze voor die fotos. Belachelijk eigenlijk, maarja dan   heb je wel weer  mooie fotos haha
Voor onze bruidsreportage vraagt die fotograaf 250,- euries voor een cd met hoge resolutie,. Hebben wel cd met lage resolutie gekregen, maarja daar kan je niks mee. En als je fotos uit boek nabesteld, kost de kleinste (normaal formaat) alleen al 4,95!!!
We gaan eerst eens kijken of we die cd zelf kunnen bewerken

Jongens, ik heb geen zin meer. Nog een uur bah!!!!

Bieb; nou lekker eigenwijs die zwager van je, ik hoor het scheuren als ik me been optil brrrr ik kreeg zo de kriebels toen ik het las hahah
en vanavond gaan joey zonder speen op bed, maar met mooi weer is de uitslag weg dus het lijkt mij dat als dat van die speen komt dat je het ook met mooi weer moet hebben, dus ach we gaan het proberen vanavond

bambi; pfff wat een geld zeg wat die foto's kosten niet normaal meer,  maar je hebt er wel wat blijvends mooi voor toch?

zo ik ben bij het consultatieburo geweest vanmiddag en ik ben teruggekomen met een verwijsbrief voor de logopodist en de kinderfysiotherapeut, Joey heeft hele zwakke enkels en benen en daar   moet nu echt eens naar gekeken worden en dat wordt nu gelukkig gedaan,
Kom ik thuis doet me wasmachine het niet meer, ik had me wasmachine aangeze toen ik de deur uitging en ik kwam thuis toen deed me wasmachine niks meer, dus me buurvrouw heeft de was gecentrifugeerd en morgen dan komt de maker dus we hebben weer alles bij elkaar pffffff wordt er af en toe zo moe van, gelukkig had ik vandaag al   me was al weggewast dus dat scheelt wel weer hahaha

zo ik ben er weer vandoor, ik ga zometeen eten en vanavond weer kaarten dus morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik alles weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

Hoi meiden,
Ik heb vannacht niet zo goed kunnen slapen. Ik ben nu ook heel erg kwaad en sta op het punt om te gaan janken. Mijn baas had toegezegd dat ik kon gaan voeden, maar nu het niet op vaste tijden gebeurd doet hij en de collega's moeilijk. Ik kan daar zo kwaad om worden. Het draaide niet allemaal om mijn kind. Nou, niet voor t een of ander, maar voor mij wel. Dat ze zich die kutbaan in hun reet steken.
Sorry voor ego-bericht, ben zo Kwaad.

Pfffffffff, Maudy heeft een rommeldag...........is nu al van half 5 tot nu aan het jengelen.......is nu even stil, ben benieuwd voor hoe lang...........gaat je door merg en been joh, dat gehuil........

Sterretje: kan me helemaal voorstellen dat je woest bent! Wat is dat voor een onzin! Heeft hij zelf geen kinderen? Hoe kan je nu op vaste tijden voeden...............dat snapt dat kind toch niet? Jemig wat een ge-eikel!

Linnie: mooi, al die verwijzingen voor Joey, met die enkeltjes kan je er maar beter snel bij zijn idd, voordat hij achterstand in motorische ontwikkeling krijgt of heel veel blessures! En de wasmachine kapot........waardeloos!
Hak ze allemaal in de pan he, vanavond met kaarten!

Bambi: jemig wat een prijzen voor die fotoos!!! Ik denk dat ik ook maar fotografe wordt of zo!

Jacq: nog steeds op roze wolk van de jurk die je hebt gevonden??

Linda2: hou je het nog vol meid? Fijn dat je moeder je zo goed kan helpen!! Ideaal hoor! Moet even op de roze wolk kijken maar voor jou duurt het ook niet lang meer! Spannend hoor!

Anoeska: heb iets gelezen over onderzoeken enzo..........is niet blijven hangen maar denk evengoed aan je hoor!!

Happy: lieverd, hoest met u?? Bijgekomen van je kater???

Meiden, ik doe erg mijn best, maar vergeet volgens mij de helft............
Mogen komt de wijkverpl. nog een keer Maudy haar oortjes testen, eerste test was niet zo goed. Maak me geen zorgen want ze reageert werkelijk op alles.........
Heb ook een puckababy besteld, ze is zo wild met haar armpjes en beentjes.
Ik hoor weer gekrijs, tot later!!!

Hey Sterretje,

Belachelijk zeg. Ik zou een gesprek aanvragen met  je arbo arts.
Die gaat ook over werkomstandigheden; dit lijkt me niet erg helpen op deze manier.

Sterkte joh !

Liefs, Leontine

Terug
Bovenaan