Klusbabes 31!

@bieb: ik had geloof ik 1, 8 , 22 november doorgegeven.

De kleine is in slaap gevallen en ligt nog te pitten. ik ben lekker wezen douchen, zo even eten en dan moet ik de deur uit voor een bespreking. wil wel uiterlijk 22 uur thuis zijn voor laatste voeding. Dames, doei!

Linnie, veel plezier weer bij de yoga meis....whahhahaha jij met die koolrapen !

Bieb, aan de lijn, succes ! Ik moet ook weer maar het lukt niet zo goed  Doe je best he !!!

Sterretje, toch nog wat in huis kunnen doen dus.........wel gezellie met je meisje er zo bij, beter als de toppers hihi !

Buuf, en en en   ????????

meiden, ik probeer vanaaf nog ff langs te komen maar krijg zo visite dus weet het niet zeker ! Bambi, vanaaf weer bridget he ! Weet niet of ik kijk hoor haha.

Liefs happy

O ja bambi, hoe kan ik dat nou vergeten, er komt een puppie !!! Geweldig zeg...wou dat mijn ouders er ook eentje namen haha. Wat is het er voor eentje ? Of lees ik daar weer overheen

Knuffffff

meiden ben ik even,

Linda wat rot voor je meis.. Hoop dat het jullie nu echt gegund mag zjin de volgende keer.

Bij de gyn was alles goed gegaan, mart zijn gegevens worden opgevraagd, 3e 18e en 21 dag bloed laten prikken.. N ik moet naar de dietiste ivm dat ik me gewicht nietvast kan houden.. Ook moet ik nog 1 maand temp. en stoppen met roken.. Verwacht woensdag gewoon ongie te worden dus dan stop ik gelijk. Moet de 31 okt  terug komen..

Schoonzus verteld en reageerde erg goed.. WOensdag gaan we nog even bij der eten om het allemaal rutig te bespreken,.. want we hebben het voor de verjaardag van mart zijn vader verteld.. (we aten daar met zn 4e)..

Heb het heeeel druk gehaad afgelopen week.. met me am en me werk.. ma gaat alweer wat beter.. is weer aan het werk.. En ik heb vorige week gigantisch over gewerkt.. Maar kom morgen even buurten..

xxx Mamoetje

(ben nu weer weg.. Sectie repetitie op de marchingband)

fijne avond en tot morgen meiden!

Hey meiden, nou vandaag de uitslag gehad, en eigenlijk wat we al dachten, ze zijn een beetje lui hahahaha, en het zijn er ook niet zoveel als dat het moeten zijn.
We kunnen er in princiepe "gewoon zwanger mee worden maar omdat het al 16 rondes duurt raadt  de huisarts  toch aan om naar de gyn te gaan, gelijk gebeld en een afspraak gemaakt 2 oktober kunnen we tercht, dus ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Toch wel een opluchting hoor, nu kunnen we verder.
Zal het ff op de wolk zetten, en gelijk mijn nod aanpassen, ik heb weer zitten slapen toen ik hem invulde......

Liefs Phoebe

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)Bieb 12e ronde  1ste kindje
12) Anouska 12e ronde  1ste kindje
Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13)  
            14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)
2) Phoebe 1ste bezoek gyn
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)Phoebe ronde 17 1ste kindje
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hehe,

phoebe toch wat luie zaadjes, maar genoeg om zwanger te worden hahah. nou 2 okt al. das vlot hoor. ben ook   benieuwd. gaan ze natuurlijk even in jou grotje koekeloeren haha

mamoetje, jij hebt het ook maar druk. goh je kan ook naar een dietiste moeten om zwaarder te worden. best bizar..

bieb heb je datums genoteerd op me lijstje.

heb nog steeds geen reactie's van de andere meiden, die we niet zo vaak meer zien ?? iemand enig idee hoe het met hen gaat?

pff weet niet of het hondje door gaat ij me ouders. heel drama daar vanavond.. ze hebben al een hond Gibson een groenedaeler en die is al 12. nou zou er en puppy bijkomen ergens in oktober. zelfde ras zelfde kennel....nu is Gibson geen makkelijke hond en gromt en snouwt ook remus af....doet ie ook met de kleine poesjes bij me oouders.. Die zijn nu 5 wk oud en klimmen uit hun omheining..net na het eten rend er 1 heel blij door het huis richting Gibson. Die gromt en grouwt en haalt uit naar het arme katje. Die begint te stuipen en het bloed loopt uit zijn bekje. De dierenarts kon niks meer doen. arm beesje. Me moeder helemaal overstuur. en me vader wil de hond wat aan doen, bij wijze van.... heb ze meteen aan het denken gezet......en je denkt toch zeker niet dat ik straks lekker zit als lois gaat kruipen...mmhhh want kinderen vind ie ook niet leuk....hij is wel al 12 he. je kan het hem miss niet helemaal kwalijk nemen...was het mooiste katje van het stel..is was helemaal verliefd op dat ding...snik.

ga weer tv kijken.
tot morgen.

xx bambi

Terug
Bovenaan