Klusbabes 31!

goeiemorgen meiden

bambi: ach wat zielig zeg van dat katje, en ik kan erin komen dat er nog even wordt nagedacht over het puppie hondje, want dat wordt dan toch wel een beetje link

Phoebe; luie zaadje, he dat is niet leuk meid, maar gelukkig kunnen jullie al best snel bij de gyn terecht, ben benieuwd wat die allemaal van plan is, wel fijn dat de afspraak nu staat toch?

happy; hadden je vriend en vriendin nu ook al de sleutel van hun woning? en we eten vandaag heerlijk koolrapen hahaahahah

ik weet het niet meer, en ik heb koppijn en spierpijn haha, yoga was weer lekker maar jeetje zeg ik moet echt soepel worden hoor hahaah
zometeen even schoonmaken bij me pa en vanmiddag om 3uur moet ik met joey naar het consultatieburoo, ik ben benieuwd hoe zwaar ie daar is en hoe lang, en wat ze daar zeggen over zijn uitslag rond zijn mond en neus, de dermatoloog zegt dat he exzeem is en dat het van zijn speen komt, maar joey heeft alleen zijn speen in de nacht en voor de rest niet en het zit ook rond zijn neus en die speen komt daar niet, het is echt geen gezicht, nu is het weer vuur en vuur rood, en van de dermatoloog heb ik nu al 3 zalfjes gehad maar na 2 weken moet je daar weer mee stoppen en dan komt het weer terug , ach we zien wel weer, ik doe tegenwoordig niks anders meer dan afwachten hahahah

ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Goeiemorgen dames,

Ga zo naar mn ouders want daar wordt een nieuwe vloer gelegd in de woonkamer, gang en keuken...ben benieuwd ! Verder vanacht mega last van mn buik gehad, onwijze steken enzo...werd er gewoon wakker van joh ! Nu voel ik me gelukkig weer kiplekker hahaha

Buuf, trage zaadjes dus.....wel al positief dat je er "gewoon" zwanger mee kan wordne en wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan joh.........X

Bambi, ach wat zielig van dat katje joh...........vervelende situatie ja, zeker nu lois er is !

Mamoetje, ook bij de gyn geweest en ook alles op korten termijn al geregeld, super he..Fijn dat je schoonzus goed reageerde joh...........en nu heeeeeeeeel rap stoppen met roken he, pas op hoor

Linnie, lekekr naar de yoga geweest...zat gisteren bridget te kijken en die was yoga in het water aan het doen ! Mn nicht en mn mannetje zn vriend hebben de sleutel nog niet, als het goed is maandag........bij mn tante schiet het wel op, daar is mn mannetje iedere dag bezig met mn ex ( grappig he ). Zit nu wel iedere dag alleen te eten en dat komt me nu mn strot al uit haha. Hoe is het met je, is het vloeien al wat minder ? Eetse straks met je koolrapen !!!!

Liefs happy

Linnie, vergeet helemaal om te reageren op joey....dat kind heeft ook altijd wel mazzel he ! Verdorie........ze zullen nu toch wel inzien dat het waarschijnlijk van iets anders kotm en dat dit niet werkt pffff.....kan idd maar weer 1 ding zeggen....afwachten !

XXX

morgen meiden,

het word hier wel steeds rustiger he,
nou heb koppijn blegg. zeker te vast geslapen.. ga zo de deur uit, wandelen, lois foto's ophalen en wat boodschappen doen. ff me moeder bellen of ze al wakker is, en anders ga ik alleen, want lois moet om half 12 eten en anders ben ik niet optijd terug.

linda zon spierpijn joh, zie het wel eens op tv dat yoga, maasr daar moet je aardig lenig van worden hahah. wel prettig kan je nog eens wat variatie in de slaapkamer uitvoeren hahah. de kamasutra is er niks bij.

happy elke dag alleen eten is indd geen zak aan, meld hem gou dat ie gewoon thuis moet komen eten hahah

nou ga weer.
xx bambi

Phoebe; je mannetje heeft dus luie zaadjes. Minder, maar nog wel kans om zwanger te raken. Wel fijn dat je zo snel bij gyn terecht kan

Linda: ben benieuwd wat ze zeggen over eczeem bij Joey. Kan t niet van een bepaalde waspoeder komen ofzo, klinkt raar, maar misschien daar allergisch voor. Of bepaald eten.
Ik had laatste jaren ook veel uitslag bij mond, daar heb ik hier ook wel iets van verteld. Laatste tijd maar ik elke avond gezicht goed schoon, en het is eigenlijk wel. Maarja, zie je niet bij Joey met wattenschijfjes en lotion te keer gaan haha

Bambi; jeetje wat een verhaal zeg van die hond. Zielig voor dat katje. Misschien toch maar beter om te wachten met een puppi, Hond is al 12, wie weet hoe lang hij nog leeft? Wij wilden ook een katje toen we nog een hond hadden. Het was echt een superlieve hond, maar op een gegeven moment had hij toch t poesje te pakken, hap. Snel t katje in een doosje gedaan en naar dierenarts, maar helaas. Heb een week de hond niet kunnen aankijken. Hadden nog niet eens een definitieve naam voor de kat. Maarja, die hond dacht gewoon even te spelen....

Ik vraag me ook af hoe het met kruimels en Pipstip is enzo....

hier verder geen nieuws

Ha meiden,

Even kort, hier alles goed! Ga vanavond even bij lezen maar wilde jullie deze foto niet onthouden............

Whahahaha!!!!!

Hey meiden, heb gisteren flink gepoetst met mijn moeder, dus het ziet er nu al een stuk beter uit in huis. Moet nog wel iets opgeruimd worden, maar nu is het tenminste te doen. Ben vandaag wel echt ontzettend lam. Pfff.... kan zo weer in slaap vallen, maar doe ik maar niet. Niet echt goed om heel mijn dag te verslapen.
Bieb, heb toch maar even opgezocht over reorganisatie en zwangerschap, maar je hebt gelijk. Ik mag de eerste 16 weken na mijn zwangerschap niet ontslagen worden. Dus dat scheelt weer. Maar heb vandaag ook weer iemand van het werk aan de telefoon gehad en die vertelde dat er waarschijnlijk een sociaal plan ofzo zou komen en dat het goed zou kunnen dat als je ontslagen wordt je nog 6 maanden de tijd hebt om iets anders te zoeken met behoud van salaris. Goed, ik ga er in ieder geval niet over inzitten, ik zie het allemaal wel.
Bambi, jij vroeg je af hoe het met pipstip en kruimels enzo was. Ik weet niet hoe het met hun gaat, maar wel met Renee, is volgens mij ook weer een tijd niet geweest. Die is nog best veel moe en moet heel veel werken alleen gelukkig geen nachtdiensten meer. Voor de rest gaat het goed met haar.
Linda, wat vervelend van die uitslag zeg. Hopelijk dat ze bij het consultatiebureau nog iets weten. En ook weer leuk denk ik om te zien hoe zijn groei precies is.
Happy, nieuwe vloer bij je ouders. Ook altijd spannend. Hoop dat het mooi wordt.
Phoebe, wat fijn dat je zo snel bij de gyn kan komen.
Rimke, leuke foto.
Bambi, volgens mij heb ik de komende zoveel weekenden niks te doen op een enkele verjaardag na, maar dat is meestal 's avonds. Dus voor het uitje plan  maar wat in als het aan mij ligt.
Zo, nu ga ik weer uitrusten... ben echt moe... en ik heb nog wel zo goed geslapen vannacht.

Rimkel; leuke foto hihi

Linda; dacht al dat je niet zomaar ontslagen kon worden tijdens zwangerschap. Als je misschien aanbod krijgt voor 6 maanden salaris ofzo, of blijven, kan je altijd nog kijken wat je doet., maar je bent voorlopig nog even onder de pannen.
En heerlijk opgeruimd thuis

Heb net afspraak gemaakt met zo een helderziende. Vriendin had me die aangeraden.Volgens haar is een collega van haar toen ook heengeweest ivm kinderwens, en die   was kort erna zwanger. Je weet natuurlijk nooit of het daardoor komt, maar kan altijd proberen.  vrouw aan telefoon vroeg of ik al langer dan 3 maanden klachten had, dus ik begon mijn 'klacht' te vertellen en toen zei ze al eerder dan ik uitgesproken was dat het om een kinderwens ging. Krijgt zeker meer van die dames aan de lijn haha. Of ze is zelf ook helderziende. Toen ik vroeg wat hij precies ging doen, zei ze, hij gaat gewoon beginnen en niemand weet wat er dan gebeurd, maar hij gaat je in ieder geval helpen met baby te krijgen. En toen moesten we lachen, en toen zei ze, ja wel op een andere manier dan je man dat bij je probeert haha. Dat was dus even een doordenkertje. Behandeling is kwartier en kost 28,-. ACh wie weet helpt t. maar kon pas na 2-10 terecht, dus ga op 6-10 heen. Dan is ondertussen mijn ongi alweer, maar goed we zien t wel.

Terug
Bovenaan