Wat zijn jullie toch lieve schatten zeg. ! Zit gelijk weer te janken maar, ben ook trots op mezelf.......kan jullie niet vertellen heo opgelucht ik ben......sowieso dat ik me ff niet met zwanger raken ga bezig houden. Ben natuurlijk twee weken geleden begonnen met lijnen en ga het zeker doorzetten. De eerste week 2.3 kilo eraf en nu woensdag weer....spannend en ook dat verzet ff mn zinnen. Had natuurlijk al besloten om er minder mee bezig te zijn maar werd daar ook onrustig van....nu is dat weg...net of ik goedkeuring heb gehad zeg maar Kan het echt niet duidelijk maken hoe fijn ik het vind hoe jullie net reageerde hoor meiden......heel erg bedankt !!!!! hihi....dat ben ik nu !
Rimke, nou maudy groeit goed he ! Haha lekker niet op e verplichte tijd gegaan...net doen of je neus bloedt, gelijk heb je !
Bambi, gaat goed dus met lois en de fles, das mooi he meis ! Lekker soep eten...altijd lekker en nu zeker lekker makkelijk !!!!!!
Linnie, wat ziet dat er rot uit he op die foto !Gelukkig is er zalf voor..........gaat het met jou ook weer een beetje ? Lucht dat soms op he, ff huilen ! Veel plezier met de yoga...
Anoes, gefeliciteerd met je theorie meis...... !
Mn mannetje staat in de keuken, lief he...moest rustig aan doen....dat ga ik dus ook doen, lekker zo n flut romannetje lezen haha. Ga straks lekker rode kool eten, trek in. Meiden, jullie zijn super ! eetse allemaal....
Knuf happy
Rimke, nou maudy groeit goed he ! Haha lekker niet op e verplichte tijd gegaan...net doen of je neus bloedt, gelijk heb je !
Bambi, gaat goed dus met lois en de fles, das mooi he meis ! Lekker soep eten...altijd lekker en nu zeker lekker makkelijk !!!!!!
Linnie, wat ziet dat er rot uit he op die foto !Gelukkig is er zalf voor..........gaat het met jou ook weer een beetje ? Lucht dat soms op he, ff huilen ! Veel plezier met de yoga...
Anoes, gefeliciteerd met je theorie meis...... !
Mn mannetje staat in de keuken, lief he...moest rustig aan doen....dat ga ik dus ook doen, lekker zo n flut romannetje lezen haha. Ga straks lekker rode kool eten, trek in. Meiden, jullie zijn super ! eetse allemaal....
Knuf happy