Klusbabes 31!

goedemorgen!

Jacq: werkze meid, hoop dat het weer bevalt op je oude plekkie! En succes met je presentatie vanavond!

Bambi: och die arme ziel, zit ook niet helemaal lekker in d'r velletje of wel? Gelukkig is ze haar poep weer kwijt, die van mij moet nog......gisternacht voor het laatst......
En je hebt gelijk dat je nog effe terug gaat hoor, hoop dat je nog even lekker geslapen hebt!

Linda: och meis, moest je zo huilen bij het graf van je moeder? Luchtte het wel op? En die joey is toch ook een schat of niet?? Lekker jochie.

Bieb: ihihihihi, de maand is net begonnen! Ik had het vroeger heel erg, kon echt niet met geld om gaan, maar nu die kleine er is hou ik zowaar elke maand wat geld over, wat ik dan wel meteen weer uitgeef.........hahahahaa!

Greetje: wat leuk! Een fan! Ben je al lang bezig om zwanger te worden? Hoeveelste wordt het? Spannend joh!

Nou, verjaardag gister is prima gegaan. De kleine gedroeg zich voorbeeldig.........zal je altijd zien! Iedereen vroeg al: ik dacht dat ze zoveel huilde? DAT DOET ZE OOK! Maar niet nu.........draakje.
Maar goed, hier thuis meteen weer gedronken en zo haar wiegetje weer in en toen heeft ze maar 45 minuten liggen pruttelen, hartstikke goed. Vannacht ook goed geslapen, al komt ze wel gewoon nog elke 4 uur. Maar dat is niet erg.........ik hoef nog niets overdag en tegen de tijd dat ik ga werken zal ze wel een beetje doorslapen hoop ik!
Moet even mijn flessen uit het kokende water halen, ben ze aan het uitkoken, elke morgen, maar laatst had ik ze aan laten branden, kon ik nieuwe flessen gaan halen.........whahahaha! Zet nu elke keer de kookwekker!

rimke: ik ben blij dat maudy het gisteren zo goed heeft gedaan op de verjaardag,en vannacht ook en inderdaad tegen de tijd dat je weer gaat werken zal ze misschien wel doorslapen
hahahaa je flessen aan laten branden haha ik moest zo lachen, goed datje nu de kookwekker hebt gezet
en het huilen bij me ma heeft wel wat gegeven gelukkig haha op een gegeven moment dan komen die waterlanders vanzelf

zo meiden ik ben er later vandaag   weer ik ga zometeen werken om 1 uur toto 3 uur

xxx linda

Happy meisje, ik vergeet je helemaal!
Maar zo hebben we wel weer een extra berichtje om het topic vol te krijgen.........
Even lekker wat nieuwe dingen kopen voor in huis, lekker toch! Als je er het geld voor hebt, moet je dat lekker doen!
En gisterenavond geklust, meid wat dapper, zeker omdat je het een beetje los zou laten dacht ik, die klussen een jaar niet meer...........hwhahahahaha!!!
Hoop dat het gewoon lekker was, niet meer en niet minder........
Dikke kus voor jou, en neem je rust wat, als je zo moe bent!

Linnie: werkze meid, en het is goed om af en toe eens lekker te huilen he! Krop je geen verdriet op.............heel gezond.

Mamoetje: hard he, als je zo met je neus op de feiten wordt gedrukt qua zwanger worden. Wel lief van je mannetje dat hij eventjes zo mee leefde.......mannen zitten gewoon heel anders in elkaar dan vrouwen...............

Phoebs: volgens mij moest je vandaag alweer voor een echo of niet? Nou ja, hoe dan ook, ik denk aan je hoor!!

Nou, ik belde net het consultatieburo om te kijken wanneer ik Maudy even kan wegen, kan dat alleen op dinsdagochten van 9-9.30..............wat is dat voor een onzin?? Hoe moet ik dat kind vertellen wanneer ze wakker moet worden...........hebben ze alleen dat halve uurtje.........nou, ik dacht het niet. Ik gooi haar zo na de fles in de wandelwagen en dan lopen we er even heen, hebben we ook meteen ons wandelingetje gehad en de ozo belangrijke buitenlucht..........we zijn door dat strakke regime al een paar dagen niet goed buiten geweest en vandaag gaat het er weer van komen. Is goed voor mijn kleine schreeuwlelijkje..............

rimke wat stom dat je maar een half uurtje in de week kan wegen. gelijk heb je dat je straks gaat, gewoon doen of je stom bent hahaha. Maar kook   jij elke dag je flessen uit.pfffff wat een karwei. Dat hoeft tegenwoordig helemaal niet meer....maarja zo zie je maar, dat het overal in nederland anders is. Waneer gaat nederland nou eens lijn trekken.....zo maak je moeders onzeker.
neeee zo moet het niet hoor.....het hoort hel anders....je moet zus...je moet zo....hahaha. Heb dat al een paar keer dat ik bij iets lees en dan denk huh ??? dat hoeft toch niet meer....hahaha. kan jij niks aan doen...en maakt me lekker niks uit...wilde alleen ff melden dat het sneller kan...in een magnetronsterilisator....doe ik 1x in de week...en dat hoeft zelfs eigelijk niet....hihihi

linda gaat het weer een beetje.....soms moet het er gewoon ff uit he...lekker huilen hoor.
en moet je werken ???

oh nou lois gaat weer huilen....tijd om uit bed te gaan....ff lekker aankleden en dan zien we wel vanmiddag.....denk ff stofzuigen en me keukentje glad maken...verder doe ik niks.....

xx bambi

Hahaha, het is inderdaad ook overal anders! Ach, het is een klusje van niets, in 15 minuten klaar, je moet ze alleen niet laten aanbranden...........hahaha!
Tja, en wij doen bewust niet zoveel met de magnetron voor die kleine, omdat daar weer stralingen uit vandaan komen. Zo doet iedereen het op zijn eigen manier, wel grappig toch?
Verder ben ik niet zo vreselijk strak qua hygiene, ik gebruik bijv. gewoon kraanwater om de fles klaar te maken, terwijl sommige dat echt met bronwater doen. Ieder zo zijn keuze. Maar speentjes enzo kook ik wel even regelmatig uit!

En wat het consultatieburo, ik ga zo lekker doen alsof mijn neus bloedt. Misschien trappen ze er in, anders hebben we een lekker wandelingetje gehad!

Kom vanmiddag nog even buurten, moet nu echt even wat dingen doen..........was opruimen enzo.........zucht!

hallo meiden,

hier weer even een snel bericht van mij, wou ff laten weten dat alles prima gaat, heb geen tijd en zin gehad om bij te lezen maar goed hoop dat ik straks meer tijd krijg.
ben vandaag eindelijk geslaagd voor me motor theorie, en moet straks weer weg voor de verzekringen van mijn huis, weer druk dus.
ook ben ik begonnen met inpakken van mijn spullen willen 17 okt de grote spullen overhuizen en dan zo dat weekend er slapen, gaat snel ze zijn vandaag de vloer aan het liggen, spannend dus, sta niet op de wolk maar moet dit weekend ongesteld worden gelijk met bieb als het goed is...
voel nog weinig ben wel een paar keer misselijk geweest maar is nu weer over, ben benieuwd heb er een zwaar hoofd in....

maar moet weer stoppen want moet zo weg
maar dan weten jullie dat ik aan jullie denk

liefs anoeska

zo daar ben ik weer het werk zit er weer op en joey is lekker buiten aan het spelen en ik heb net gestofzuigd en alle meubels gelapt, en nu ga ik niks doen haha

bambi: grappig he als je zo leest hoe iedereen verschillend dingen doet hahaha
en heb je vanmorgen nog een beetje geslapen?

rimke: kon je nog terecht voor het wegen ? bij ons is het 2x in de week een uurtje dat wegen. en anders heb je lekker je wandelingje gehad, hoe doet maudy het vandaag

anoeska; gefeliciteerd met het behalen van je motor theorie, en je hebt het maar druk en ook deze week je nod las ik, nou dat wordt spannend je weet maar nooit zo met die verhuizing enz,

vanavond weeer lekker aan de yoga

xxx linda

wat je hier op het plaatje ziet dat heeft joey ook, en hij heeft het ook zo erg gehad maar met zalfjes gaat het weg en daarna komt het weer, nu is het wel minder dan wat je hier ziet

Terug
Bovenaan