Klusbabes 31!

Hey lieverds,

Nou mn dag is wat anders verlopen. Ik moest mn bloddruk meten bij de ass. van de ha en zat met haar te praten ( echt een leuk wijf haha ) en barste me toch in janken uit, kon echt niet meer stoppen. Het leek haar beter om ff naar de ha zelf te gaan en daar mocht ff tussendoor piepen. Na een lang gesprek en ongetwijfeld boze mensen in de wachtkamer ( maling aan he ) kwam er toch een partij shit uit bij me. Ik merkte al dat doordat mn tante en nichtje nu een huis hebben ik zo verschrikkelijk veel met mn oom bezig ben en er nu achter kom dat ik het nooit echt de kans heb gegeven het te verwerken...want, ik ben altijd de sterkste, ook met al dat gedoe met mn vader....nou not dus, zit er doorheen. Was de laatste tijd al erg emotioneel.....jank om een scheet en dat is al helemaal niks voor mij. Mn bloeddruk was weer iets omhoog maar dat kan wel kloppen met de situatie waar ik in verkeer zegt ie. Ik heb in overleg met hem nu afgesproken dat ik met iemand wil praten wekelijks. We hebben afgesproken dat ik om te beginnen tien keer ga en dat ik drie keer per week mn bloeddruk laat meten en dat ik doorga met afvallen. Na die tien keer kom ik dan bij hem terug en dan kijken we of er nog wat langer mee doorgaan of niet. Als dan blijkt dat het weer beter gaat, gaan we kijken of ik verder door ga naar de gyn. Hij denkt ook wel dat alle problemen het kunnen blokkeren en zeker in combinatie met mn bloeddruk. Mag nu wel doorklussen maar merk nu wel dat er een last van me afvalt.....ik hoef ff niet de sterkste te zijn. Nu ff aan mezelf werken en niet alleen maar bezig zijn met zwanger worden........mn eerste prioriteit is nu dat ik weer lekker in mn vel ga zitten en niet meer zo loop te piekeren. Ben benieuwd hoe ik me over tien weken voel ! Ga mn best doen, ook met afvallen en dan zie ik wel verder. Het voelt iig goed.....eindelijk rust !! Verder moet ik leuke dingen gaan doen maar, daar heb ik geen moeite mee hahaha. Meiden, sorry voor mn ego bericht maar zit nog te simpen dus heb echt ff geen zin.........kom straks nog ff buurten hoor !

Liefs happy

Jeeee!!! Happy lieverd, je hebt het licht gezien................wat kan dat opluchten he!
Wat fijn is het om af en toe eens in huilen uit te barsten! Ga even lekker met je meedoen, ben zo trots op je! Zit gewoon te janken op de bank!
Ga alsjeblieft die 10 keer volmaken, en denk niet na 1 keer, ach het gaat wel.
Nee, alle shit moet er even uit en dit is duidelijk de tijd om het te doen!
Ik pak even een kop thee en een stuk speculaas, en weet dan dat ik hier in Velp lekker een potje met je mee zit te janken.........echt waar!
Ben zo trots op je!!!
Dikke kus Rimke

Linda: dat is een krentenbaard of niet? Ziet er altijd akelig uit he? Gelukkig zijn er zalfjes voor.............en weer lekker gewerkt, en nu weer klaar.............geniet van je avondje meid!

En ja, ik heb Maudy gewogen, en ze weegt nu 4930 gram, 4 weken geleden, bij de geboorte 4180, dus ze is bijna 200 gram per week gegroeid. Ze zit niet meer helemaal bij de bovenste lijn,  dus ze was gewoon een lange zware baby, maar nu komt er iets meer lengte in en wordt ze dus iets minder zwaar in vergelijking.................knappe griet!

hoi hoi,

happy meid heb je alle shit eindelijk eruit gegooid. je kan ook niet eeuwig de sterkste zijn he. wat fijn het voelt als een opluchting. ik hoop dat je het zwanger worden nu ook niet meer te zwaar tilt en dat je je daarom juist sneller zwanger bent en dat die hele gyn over 10 wk niet meer nodig is...snap je hem...gewoon jij.....en dan pas de rest....Een hele dikke knuffel voor jou...en als je nog ff wil simpen met ons...ga je gang.

rimke nog gelukt met het wegen ?
linda heb je nou gewerkt ? of in je eigen huis hahah. best erg die uitslag op die foto.
anoeska. druk druk. maar toch even tijd voor ons gevonden, lief hoor. gefeliciteerd met je theorie. kan je lekker op voor de praktijk. en vandaag de vloer er al in, das super...

nou lois ligt heerlijk nog te slapen, ze zal zo wel wakker worden denk ik, om 5 uur moet ze eten. de fles van 13. uur ging ook super en niks gespuugd alles op gewoon weer 200 ., dus het ligt echt aan de flessen....ga ff op zoek naar de 123 van difrax, die schijnt ook te bestaan en anders blijven me maar bij de dodie, totdat die te klein word ...best raar die spenen zijn tot 3 maanden of sommige voor de 1e maand en die zijn nu nog te groot. vaag....
ohja rimke der gewone speentjes hoef ik niks mee te doen, lois heeft nooit een speen in, wil ze niet, dan gaat ze kokhalzen hahahah. als ze maar niet gaat duimen, maar speen behoefte heeft ze dus niet.
oh ik hoor gekreun uit de wagen komen, ze word wakker zo.
ben ff bij me ouders op de koffie geweest....en daar heeft ze heerlijk liggen keutelen in de box en ze vond het mobiel geweldig...daarna gelijk slapen...zoetertje nu hoor, was vanmorgen en van het weekend wel anders. is gewoon een heel ander kind gelijk.
ook als je haar ziet met der rammelaar. ben bang dat ze der eigen hersenen nog inslaat hahah, zo hard is ze aan het zwaaien.

ga nog ff snel naar de wc voordat ze helemaal wakker is.
we eten weer soep, koop altijd voor 2 dagen dus die hoef ik alleen maar aan te zetten, lekker makkelijk met brood....fijn ook omdat lois nu rond etenstijd zelf moet eten, normaal om 19.uur pas.

doei doei
xx bambi

nou maudy groeit goed zeg....met 4 wk al bijna 5 kilo, oke ze was wat zwaarder als lois, maar die was met 2 maanden 5200 gr. dus jou grietje is een lekkere grote.
ben benieuwd wat lois nu weegt. donderdag moet ze weer, en ook weer prikjes...

nu gaak echt.
xx bambi

rimke; nou maudy groeit goed zeg en gelukkig dat ze toch nog gewogenmocht worden, en wat die eczeem betreft het is geen krentenbaard op dat plaatje maar priorale dermatitus oftewel clownseczeem dit heb ik van het internet gehaald hoor maar ik had bij de dermatoloog dit ook horen vallen en de ha had dit ook eens opgezocht, maar ik moet vrijdag weer naar de dermatoloog en dan zal ik vragen wat het nou is. en of het dit is

bambi: lois alles weer opgedronken zonder te spugen dan ligt het dus wel aan de flessen die er te snel in zjin gegaan. en je hebt lekker soep vandaag lekker makkelijk haha, en heb je ook al een beslissing gemaakt of je nog op het administratiekantoor gaat werken?

happy: jeetje meid wat een verhaal, eindelijk is alles eruit gekomen en op het goede moment om het maar zo te zeggen, heel goed dat je met iemand gaat praten meid, en net wat rimke zegt gewoon wel die 10 weken vol maken want je zal zien dat echt alles eruit zal gaan komen, en je hoeft niet altijd de sterkste te zijn meid, ik hoop dat je zo door het praten met iemand goed de dood van je oom kan gaan verwerken want dat kan inderdaad steeds overal mee te maken hebben,
en ga veel leuke dingen doen haha maar dat is wel aan jouw besteed en doe het rustig aan en effe gas terug nemen .
ik denk aan je lieverd en een hele dikke knuffel

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga zometeen even een broodje eten en me broer komt zometeen die gaat oppassen zodat ik naar de yoga toe kan, ik weet niet of ik er vanavond nog ben maar anders dan lees ik morgenochtend alles weer bij

fijne avond allemaal

xxx linda

Terug
Bovenaan