Klusbabes 32!!!!

Zo meiden!
Gezellig hier vandaag!

Happy: lekker geshopt meis! Goed zo!

Bambi: hihihihi, even afstand van je moeder............ik woon aan de andere kant van het land, af en toe wel lekker hoor!

Linnie: tuurlijk komen er af en toe herinneringen boven van je operatie, zeker nu Bieb ook op de oktafel ligt.............gooi het er uit, goed voor de verwerking!

Nou, maudy heeft even een jengeluurtje, dat mag!
Ze lag net voor het eerst met een rammelaartje in haar hand te spelen, die had ik er natuurlijk in gestopt, maar ze was helemaal blij..........en nu moet ze dat even verwerken..........door te huilen. Gaat zo wel weer over............
Ga zo even koken, doperwten, wortels, aard. uit de oven en een schnitzeltje! Mjammie!

rimke: maudy met een rammelaartje bezig en nu een beetje huilerig, kan ik inkomen ik vind een rammelaar ook veel drukte maken hahaha
en eet smakelijk voor straks alvast en ik hoop dat ze zometeen weer erg lief is
Het is niet zo dat ik moet huilen hoor als ik er aan denk maar als ik dan zo aan bieb denk dan komt het gewoon weer effe terug allemaal de hectiek eromheen enzo

meiden ik ben weg ik kom later nog wel eventjes, om half 8 komt de kapster dan krijg ik een kleurtje in me haar

xx linda

Nou mn kast is weer helemaal klaar ! Berg weggedaan......kan nou eenmaal niet alles gaan bewaren he........Bambi, ff de balen van je mams haha.....kan gebeuren toch ! Ik heb het nog nooit gehad maar, we zien elkaar ook niet iedere dag.......lekker met lois op pad geweest voor oma....linnie, ander kleurtje in je haar, altijd leuk. wat voor kleur, weet je dat al? Logisch toch dat je eigen operatie nu ook weer bovenkomt...ik heb gisteren geleerd, niks wegstoppen, alles moet eruit........nou, bij jou dus blijkbaar ook. Kom maar op met die hap he !!!!!! Rimke, maudy lekker bezi met een rammelaar en nu ff jengelen......die kinderen krijgen ook zoveel nieuwe indrukken he ! Lekker aardappels uit de oven,jummie...Mn mannetje staat in de keuken, ik ben net nog ff aaan het stofzuigen e.d.geweest en ben er nu klaar mee voor vandaag......tot straks en eetse meiden

Liefssss happy

Zijn idd veel indrukken voor zo'n kleintje, en dan doen we niets geks. Gewoon even oefenen om iets vast te houden en als ze dan beweegt dat er een leuk geluidje uitkomt.........en dan niets hysterisch, gewoon rijstkorreltjes die langs elkaar heen gaan........zo'n ouderwetse rammelaar........hahaha!! Ze keek er helemaal blij van!

Ze zit nu lekker bij fons te eten en dan hoop ik dat ze zometeen weer net zo goed slaapt als gisteravond, leuk tv avondje namelijk, rtl4 met nieuwe tvmakelaar en Herman Den Blijker..............heerlijk!

Linnie: succes met het verven van je haar!!! Wat voor kleur wordt het?

Happy: had je mannetje lekkere boerenkool gemaakt!?

Meiden, ik ben er morgen weer!

Bieb, ik denk nog steeds aan je!!! Kaarsje is keurig opgebrand!

Nou mn eten was heeeerlijk....rimke, ik heb ook een rtl4 avondje hoor, kaarsjes aan, gezellie......biebje, denk ook nog aan je hoor lieverd ! Meiden, tot morgen en een fijne avond nog allemaal.....

Kussssss happy

happy: lekker gegeten en je hebt weer ruimte in je kast haha, en ik krop niks op ik gooi alles eruit hah maar ook wel eens niet haha. fijne avond meid

rimke; wat een lieve foto's zeg zo lekker eigenwijs hahahah heerlijk, en een rtl 4 avondje net als happy fijne avond meid

meiden ik ga er vandoor de kapster staat zo voor de deur, en ik weet niet wat voor kleur me haar wordt ze gooit er altijd wat in en dan zie ik het resultaat als het droog is

ik hoop dat we nog wat van bieb gaan horen hoe het is gegaan en hoe ze zich voelt

meiden allemaal een fijne avond en morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik alles weer bij

xxxx linda

he meiden,

rimke wat een leuke foto's joh en maudy lekker aan het rammelen...is ze momenteel weer zoet ?

happy de kledingkast uitgemest ? moet ik ook nodig eens doen

lin een nieuw kleurtje in je haar...en snap best dat alles ff boven komt nu bieb onder het mes moet,,

tja me moeder...als ik haar te vaak zie dan ga ik me dood ergeren...altijd zo negatief ingesteld...elke keer wat nieuws willen...momenteel is me zusje heilig ....en vooral met lois word ik af en toe niet goed van der....zit ze met lois te spelen en met der voeten te trappelen..ik zeg dat ze net gegeten heb en niet wil dat ze der kleren onder spuugt....joh doe normaal zegt ze dan....
gisteren ook zoiets....lois had zin een speen...die tik heeft ze ineens dan begint ze te soppen en soort van kouwen, dus denk dat het met der tanden te maken heeft...geloof dat me moeder in 1 minuut wel 10x tegen lois zij dat het een vieze speen is...gatver heb jij een vies ding in je mond.....ik bedoel in die 3.5 maand dat lois oud is heeft ze bijna nooit een speen in, dus waar gaat het over,
ze haalt soms het bloed onder me nagels vandaan en ga het gewoon proberen om de rest van de week niet meer te gaan...en len zij dat we zaterdag als gezinnetje wel boodschappen gaan doen ofzo

ga gtst kijken..

xx bambi

Terug
Bovenaan