Klusbabes 32!!!!

Hoi meiden,

Ben net binnen pfff, ben kapot zeg ! Maar, het huis is super mooi...we hebben mega veel gedaan en net met zn allen chinees gegeten.....mn gesprek was geweldig zeg, heerlijk gewoon. Volgende week weer......komen echt dingen naar boven........ben zooooo opgelucht dat er naar me geluisterd wordt ! Ga nu ff douchen en dan mn mandje in want was een lange, stressvolle en bovenal emotionele dag.......Biebje, lieverd heeeeel veel succes morgen meisje, ik denk aan je ! Linnie, wat een bloeddruk zeg, mag ik hem lenen haha. Bambi, dylan weer weg, snap je wel hoor maar, vind dat dan ook weer zielig haha muts he ! Rimke en sterretje, zieke ukkies, ach gossie.....zo sneu he bij zo n kleintje........meiden, tot morgen.....

Liefs happy

happy fijn dat het gesprek zo goed verlopen is en dat je zo goed er bij voelde...en het huis van je tante is mooi geworden fijn hoor..kuip er maar vroeg in, we zien je hopelijk morgen weer..
ja ik vind het ook wel zielig hoor, maar nu had ik wat minder gevoel bij, vond het gisteren toen me man zei, hij moet weg veel erger, totdat ie het vanmorgen voor me neus gewoon weer deed...en nu was ie nog niet helemaal ingeburgerd zeg maar...waarschijnlijk loopt ie volgende week gewoon weer door het huis bij me ouders, maar er was nu een kat krols die pas een nestje heeft gehad, dus daar mag ie niet op..

zit bridget te kijken, straks der baby voor het eerst op tv...primeurtje...maar die babyshower..pfff wat een overdreven gedoe zeg....en wat een kado's   tssssss..

ohja van het weekend had lois een fruithapje uit potje, nee vrijdag was dat niet te eten vind ik het ...appel en peer smaken hetzelfde , snap niet dat een kind dat lekker vind...vers is veel lekkerder...

ohh begint weer..
xxx bambi

Happy; wat fijn dat je gesprek zo goed ging, gewoon alles eruit gooien

Rimke; en jij mag ook af en toe eens je traantjes laten. Lucht lekker op. En fijn dat Maudy gelijk ging slapen in t nieuwe bed

Bambi; nieuwe baan als binnenhuisarchitect haha, leuk toch. Ik ben ook heel snel wat zat, maar los t op met nieuwe kussenhoesjes op nieuwe vaasjes ofzo

Vanmiddag dus naar ziekenhuis geweest, gesprek met 3 verschillende mensen, pff wat een gedoe zeg. toch 1 uur en 15 min daar geweest. Alles was goed, geen verdere onderzoeken ofzo, en krijg algehele narcose, Is standaard zeg maar. 1e 2 verpleegster waren wel aardig maar die ene van de narcose is volgens mij een echte bitch. Zullen ze blij mee zijn daar, misschien s een flinke beurt krijgen hihi

Heb net al spulletjes klaargelegd voor als ik evt toch een nachtje moet blijven. ben nog niet zenuwachtig maar dat zal morgen wel komen. Mag voor 7 uur nog wat eten en tot 9 uur drinken. Nou, dan moet ik nog vroeg opstaan als ik wil eten haha, hoef daar pas om 11 uur te zijn. En ga echt niet werken woensdag trouwens, in ieder geval dinsdag en woensdag ziek gemeld, en donderdag zie ik wel hoe ik me voel.

Nou, de uitslagen van schoonmoeders zijn ook al binnen. Ze moet dus een nieuwe hartklep. Eindelijk weten ze wat haar mankeert, wij dachten al dat ze zich aanstelde. Maar nu ligt ze in Roermond en in Eindhoven doen ze misschien de operatie, maar dat is niet zeker, ook omdat zij nog zwak is. Als ze niets doen, dan heeft ze misschien nog maar 2 jaar te leven, of zelfs korter. En voordat zij aangesterkt is, is t al 2 jaar later....ben benieuwd wat er uit komt. We gaan nu ook echt actief actie ondernemen dat ze uit dat huis weg moet, veels te groot voor haar. En die zoon van 39 jaar die zogenaamd bij zijn vriendin woont en werkt (dus niet), maar officieel bij zijn moeder woont, die moet maar eens oprotten daar. Zolang hij daar officieel inwoont krijgt ze geen extra zorg. Dat ze dat nu maar eens snappen,. Die 2 houden elkaar de hand boven t hoofd, en ze trekken elkaar de afgrond in. Kan er zo kwaad om worden. Nouja, even in t kort verteld maar echt een heel verhaal.

Ga nu nog even snel een rekening overmaken, want al een herinnering gehad.

Dames, denk niet dat ik morgen nog even kom buurten, maar duim voor me dat ze niets ernstigs vinden en tot????

xxx Bieb

Oja, heb ook Bridget net gezien, tuurlijk beetje overdreven die cadeaus, maarja is ook maar een programma. Vond dat filmpje van de bevalling (met al die beelden) wel grappig en haar commentaar ook.
En nu wij nog!!!!

goeiemorgen meiden

Bieb: ik verwacht je vanavond gewoon weer thuis hoor,tenminste zo gaat dat bij ons wel, maar meid heel veel succes en mocht je thuis zijn vandaag laat het even weten, succes en hopelijk is alles gewoon goed daarbinnen

happy: het gesprek is goed gegaan en lekker opgelucht, daar ben ik blij om meid, volgende week weer, en je tante haar huisje is helemaal ingericht nu. dat is altijd lekker en zoveel hulp zal ze wel heel blij mee zijn

bambi; erg he dat de kinderen al die potjes zo lekker vinden blegh het is echt niet te vreten,
Toen mijn moeder voor de 2de keer in het ziekenhuis werd opgenomen omdat het helemaal niet goed ging en niks meer naar binnenging kreeg ze ook van die fruitpotjes hahahaha maar mijn moeder houd niet van zoetigheid en die potjes zijn zo zoet haha moest elke keer wel lachen als ik haar daar zo zag zitten met die potjes hahaha

rimke; heeft maudy het goed gedaan vannacht in haar eigen bedje?

anoeska; zit je al in je nieuwe huis???

mamoetje: waar ben je ? hoe gaat het met je?

IK heb pijn in me rechter heup, jeetje zeg als het ene overgaat komt het andere wel
Ik ben toen ik 5 was aan beide heupen geopereerd en ik heb regelmatig veel pijn aan me heupen en nu dus weer maar het is zo irritant met lopen en bukken, ach gaat wel weer over

Mijn koolrapen staan te pruttelen en zometeen even naar mepa daar schoonmaken als h et tenminste droog blijft want anders blijf ik lekker thuis.
meiden ik ben er later nog eventjes,

xxx linda

Goeiemorgen meisjes,

Heerlijk geslapen en voel me prima. Vandaag ga ik lekker shoppen met mn mams en tante. Ze heeft nog spulletjes nodig, dus das wel gezellie !

Biebje,lieverd,nog een keertje...succes vandaag ! Natuurlijk duim ik dat ze niks vinden.....dikke kus meisje X

Bambi, snap je ook wel hoor met die kat ! Een van onze katten deed het ook en die hebben we toen laten helpen en godzijdank was het toen over....krijgt wel special voer voor blaasontsteking, kan nooit kwaad he......dat krijgen ze hier trouwens allemaal, behalve mn hamster dan he whahahaha

rimke, hoe is het gegaan lieverd met maudy ? Jammer dat haar site het ff niet doet, keek iedere dag ff !!!!!

Linnie, last van je heup, verdorie joh...kalm aan he dan ! Hihi je koolrapen staan alweer te pruttelen....we komen met de babes gewoon een keer bij jou koolrapen eten hahaha....

Meisjes, tot latersssssssss
Knuf happy

happy: lekker geslapen meid, daar ben ik blij om, en lekker vandaag winkelen met je tante en je ma, veel plezier, enne zelf niet teveel kopen he hahahahah

zo ik ben weer even aan het knutselen geslagen vanmorgen, ik heb alvast weer 3 kerstkaarten gemaakt van 3D, ik doe er altijd een aantal zelfgemaakt en de rest gewoon met normale kerstkaarten.

ik ga effe verder met me eten

xxx linda

hoi meiden,

ooh zit hier helemaal te grienen....net de nieuwe cd van marco geluisterd..oh dochters is echt om te janken hahah...en nu de dvd van symphonica van marco....daar was bij en dat was zoooooo geweldig mooi....kreeg weer helemaal kippevel....vanaaf het laatset concert van wit licht....snik heb geen kaartjes gewonnen....maar niet getreurd ga zondag naar tarzan en daar heb ik onwijze zin in..

linda weer aan de koolrapen hihhi..en last van je rug en heupen...meid doe eens een dagje niksen en gewoon lekker luieren..

biebje ben benieuwd....duim op goed nieuws.

happy lekker winkelen...altijd een goede therapie....

rimke hoe was maudy's nacht...joh jullie site werkt nog steeds niet...er staat voor het weekend...maar niet echt he..

lois was vanacht wakker.....voor het eerst sinds ze 6 wk is...ze was hardop aan het kletsen en roepen..niet huilen ofzo....kwart over 3....ik dacht echt oh jee en nu....ik daarna toe...had ze zich bloot getrapt...probeerde speen, maar die hoeft ze niet...ik zeg het is midden in de nacht, je moet verder slapen....ff muziekje en ben weer weg gegaan...heb haar nog even gehoord en toen is ze toch in slaap gevallen..godzijdank hahah tot 6 uur half 7...best vroeg hahaha...en om 8 uur weer erin zonder morren..
ging ik ook nog even slapen hahaha.. tot iets voor 10 uur..toen werd ze weer wakker...
ligt nu in de box te keutelen...geloof dat het droog is, moet ff een kado kopen voor me oma, die is morgen jarig...dus ga ik ff met de wandelwagen...is 5 min. lopen...haha

xx bambi

Terug
Bovenaan