Klusbabes 32!!!!

hallo meiden,

hier weer even snel een bericht van mij, ben er maar heel weinig de laatste tijd i.v.m. mijn huis het is bijna klaar we wonen er al wel maar nog wat kleine dingen doen.
helaas krijg ik daar pas 12 dec internet. dus moet ik af en toe ff in mijn pauze op het web. en dan heb ik niet zoveel tijd.
maar wou in ieder geval ff laten weten hoe het gaat. en dat ik jullie niet vergeten ben.

BAMBI: ik kan je vertellen dan ik vanavond naar marco toe ga dus zal wel laten weten hoe het geweest is, een vriendin van mij had kaartjes en er ging iemand niet mee dus heb ik gezegt dat ik wel mee ga. dus ben benieuwd.

BIEB: zag dat je onder het mes moest dus wou jou ook heel veel sterkte wensen.

voor de REST ik denk aan jullie en hoop dat ik snel weer kan bij lezen en kan komen kletsen ben alleen bang dat het ff gaat duren, met mijn drukke leventje.
maar hou jullie op de hoogte....

liefs anoeska

Goedemiddag,

Hadden een afspraak bij de osteopaat, en dachten dat het om 15uur was.........nee dus. Kwam er om 10.30 achter dat we om 11 uur daar moesten zijn...........haast!!!
De site van Maudy doet het idd niet..........ze zijn vanalles aan het vernieuwen. Mooi waardeloos, baal er ook van...............hoop dat het niet al te lang meer duurt.

Bieb: kaarsje brandt meisje! Sterkte vandaag!

Linda: al begonnen met kerstkaarten, whahaha! Maarja, als je ze zelf maakt heb je wel even de tijd nodig!

Bambi: Lois was er vroeg bij vannacht! Gelukkig sliep ze nog even daarna!

Happy: lekker geslapen! Daar knapt een mens van op!!!

Nou, maudy heeft het keurig gedaan in haar eigen bedje! Wel nog voor een voeding wakker geweest, dat krijgen we er maar niet uit..........
De osteopaat was erg tevreden over haar, over een week of 5 gaan we nog weer eens terug om te kijken maar vooralsnog ronden we het hiermee af!
Wij zijn ook tevreden, heel ander kindje als je het vergelijkt met 3-4 weken terug! Zoveel onrust toen en dat is echt beduidend minder nu.
Tuurlijk, het is en blijft een heethoofdje, maar dat zal haar temperament ook wel zijn. En dat heeft ze van niemand vreemd..............

Verdere dag helemaal niets! Ook wel lekker!

bambi: haha lois midden in de nacht aan het kletsen geslagen, gelukkig is weer in slaap gevallen en jij vanmorgen ook weer , heerlijk
en aan het huilen bij marco borsato cd, ja ik vind marco borsato helemaal niks, sorry haha

anoeska; jeetje zeg 12 dec, pas internet wat duurt dat nou erg lang, en je woont al maar nog een paar kleine dingentjes doen we zien je wel weer verschijnen, haha

bieb; ik hoop dat je al bent geopereerd en dat het goed met je gaat, ik zit al de hele ochtend aan je te denken

rimke; hoe is het bij jouw?? maudy nog lekker geslapen?

ik ga nog effe in de bank liggen, joey ligt op bed maar die is nu een hele dierentuin aan het nadoen en aan het praten, hopelijk valt ie in slaap en anders dan kan ie er weer vanaf

meiden ik ben er later nog even

xxx linda

rimke; we hebben langs elkaar gepost haha, maudy heeft het weer goed gedaan en alleen wakker geworden voor haar flesje, die nachtvoedingen meid die gaan er echt wel uit maar bij de 1 wat sneller dan bij de ander, ze heeft het dan gewoon nog nodig, en de osteopaat was ook tevreden, en ze is rustiger dat is goed nieuws hoor, en dat je pas over 5 weken weer hoeft terug te komen dat is ook goed nieuws, en vandaag ga je lekekr niks doen heerlijk

ik ben nu echt weg haha

xxx linda

Ola dames,

Bieb, ben benieuwd meisje, denk de hele dag al aan je ! Ik ben ook weer lekker thuis. Ben het zat dus blijf ook lekker thuis ! Ik heb nog 3 nieuwe shirts gekocht, zooooo leuk haha en weer een maatje kleiner, joehoe !!!! Heb ze bij miss etam gekocht, bij een koopjes filiaal. Ga nu met al dat afvallen op zeker geen dure kleding kopen, zonde van mn geld ! Waren nu 14.95 per shirt ipv 34.95 dus das mooi he........vanaaf lekker boerenkool en mn mannetje heeft beloofd om het te maken, heeeeeerlijk vooruitzicht moet ik zeggen. ben mn kledingkast aan het uitzoeken...pffff drama zeg

Bambi, lekker janken bij marco en vanaaf helaas niet naar hem toe . Ik hoor iedereen over dat nummer, ben nu ook wel heeeeeeel benieuwd !

Rimke, je meisje heeft het dus goed gedaan, super ! Ze is nu ook een stuk rustiger, fijn voor haar en voor jullie...........

Linnie, haha die joey, is hij nog in slaap gevallen ? Hoe waren de koolrapen ?

Anoes, druk druk druk.....veel plezier vanavond meisje !

Ga weer verder.....zucht
Knuf happy

hoi meiden,

nou marco staat weer aan hahaha

anoeska ben zo jaloers nu hahaha. ben benieuwd hoe het gaat zijn..veel plezier..en 12 dec pas internet, das wel laat hoor..weet je zeker dat je die provider wil...das toch van de zotte...verder wel aan het genieten van je huis neem ik aan..

lin is joey nog gaan slapen met zijn dierentuin whahaha

rimke wat heeft maudy het weer goed gedaan...tja die nachtvoedingen...als je het zo saai mogelijk houd voor haar en niet met der praten, geen lichten aan, ja 1 kleintje anders zie je niks...dan gaat ze het vanzelf saai vinden..als je dit allemaal doet, dan heeft ze de nacht gewoon nog nodig...en het kan erger...er zijn baby;s die na maanen nog 2 keer per nacht komen en niet doorslapen voor het jaar....hahaha niet om de moed je in de schoenen te laten zakken hihih

nou vanmiddag ff bij me ouders geweest...maar was er zo weer weg...ze doen leuk met lois, maar me moeder zegt niet zoveel tegen mij....ze baalde weer dat Remus mee was denk ik...tja me hond verhaard het hele jaar door..heb er zelf ook last van, maar goed...ze laat altijd zo duidelijk weten dat ze mijn hond niks vind....nou dan heeft ze pech....die hond hoort bij mij...anders kom ik ook minder vaak....bleggg merk aan alles dat ik haar weer even zat ben....zal proberen wat minder vaak te gaan, maar weet nog niet hoe hahah..morgen zie ik er ook bij oma...en vrijdag boodschappen....kan ik ook zelf hoor, maar doen we altijd samen en dan lois bij me vader....vinden de andere mama's dat geen gedoe, boodschappen doen met baby, een beetje gaat wel, maar dat gezeul met die maxicosi...dat ding weegt zwaar met baby hahaha...vandaag ook...kon het kado  niet vinden voor me oma....de auto gepakt en lois ingeladen, maar wat een gezeul.....hahah.

ga nog ff tv kijken...
xx bambi

oh helemaal happy vergeten, sorry meisss
wat fijn dat je weer 3 nieuwe shirtjes heb gescoord...en een maat kleiner is altijd goed he...
kan je downloaden ??? moet je dat nummer echt ff doen....is zo mooi....
kan trouwens de hele cd downloaden...hebben wij ook gedaan..
en die van katie perry is ook erg leuk hiiihihi

xx bambi

happy: dat scheelt weer als de kleren in de uitverkoop zijn en je hebt gelijk dat je geen dure kleding gaat aanschaffen alsje zo aan het lijnen bent, dan blijf je aan de gang en je mannetje gaat lekker koken vanavond o heerlijk hahaha

bambi: je neemt weer effe afstand van je moeder haha moet daar af en toe wel om lachen als je dat dan neerzet en dat bedoel ik niet verkeerd hoor
en wat de boodschappen betreft ik heb daar nooit geen last van gehad eigenlijk, ik deed al me boodschappen lopend met de wagen kon ook niet anders want ik heb geen rijbewijs dus ik had eigenlijk ook weinig keus haha.

O ik ben zo benieuwd hoe het met bieb gaat, ik verwacht eigenlijk wel dat ze gewoon naar huis toe mag, dat moest ik eigenlijk ook maar omdat ik pas in de avond werd geopereerd mocht ik blijven maar ik weet niet hoe het daar in de ziekenhuizen gaat, ik denk er al de hele dag aan en soms komt het van mezelf ook weer naar boven moet ik eerlijk bekennen, maar goed

xxx linda

Terug
Bovenaan