Klusbabes 32!!!!

@rimke: niet ziek worden, meid. Anderzijds heerst t natuurlijk, maar zoals iemand al zei, mama's kunnen niet echt ziek worden. En mijn werk heeft raakvlakken met psychologie. Ik vertel t nog wel eens als we een groepsuitje hebben.
En gezellig bij je vriendin geweest.
@linda: genoeg leuke dingen op. het blok en de miljonair op rtl 4.
Wat mooi gezegd, ik word er helemaal  van. Ik weet soms juist niets meer toe te voegen aan jullie mooie uitspraken en troost en voel me dan een botte boer, haha. grappig he.
En wat leuk dat je samen met joey hebt gelezen. Ik zie het al helemaal voor me. "En wat is dat? En dat?"
Het wordt weer een drukke tijd voor Tom, nu met de sint en kerst voor de boeg, nietwaar?

Help de kleine trekt aan mijn haar en wil eraan sabbelen.

@happy: Gezellig voetbal kijken. Ik ben blij dat je bloeddruk gezakt is. En k...t van je ongi. En het klinkt cliché, maar ik denk dat t voor jou een ommekeer zal zijn door de therapie.
@jacqy: hoe is t meid?

Zo even verder tv kijken.

goeiemorgen meiden

sterretje: haha de kleine wilde aan je haren sabbelen dat zal zometeen wel vaker gebeuren watn dat vinden ze allemaal wel interessant denk ik, en je hebt dus met psygologie te maken af en toe, ik vind het altijd mooi hoe je de dingen zegt

meiden ik ben bang dat ik ongi ga worden, ik heb een mega hoofdpijn en kotsmisselijk en een humeur van hier naar tokio en ik dacht net met het afvegen iets afscheiding te zien maar goed even afwachten. Toen ik nog aan de pil zat voelde ik me ook altijd heel beroerd als ik het moest worden, maar goed
meiden ik ga joey zometeen naar de chreche brengen en dan nog even de beneden wc daar schoonmaken en de ramen lappen dat heb ik gisteren niet gedaan, ik ben er later weer

xxx linda

Goedemorgen!

Nou, maudy heeft toch niet meer doorgeslapen, wilde om 4.30 al weer eten en nu om 8.30 weer, zoals gewoonlijk!
Computer lag er hier gisteren uit vandaar dat ik er niet meer was.
Onze site is weer online trouwens, moet hem nu nog even updaten..........van twee weken lang.

Sterretje: ben benieuwd wat voor werk je doet! Gaan we het idd overhebben tijdens een groepsuitje! Als die er nog van komt!
Lekker he, je grietje op schoot en ze begint lekker aan je te zitten, grappig!

Happy:Goed van je bloeddruk!!! Dat andere vergeten we maar even............KUT!!!

Linnie meis, niet ongi worden hoor.............wil gewoon   nog een babe zwanger zien............

Nou, hier weer een rustige dag, we gaan morgen naar mijn ouders in Grootebroek dus dat wordt weer een lange reis. Vandaag even naar de drogist, moet een nieuw luchtje hebben, Fons was het vergeten op zijn vorige reis mee te nemen en heeft nog 1,5 week vakantie, zolang kan ik niet zonder luchtje.............
Kom zo weer langs, kus!!!

Meiden, alles goed hier ! Gisteren blijven hangen dus nu weer vliegen haha eigen schuld he ! Fijne dag............

Liefs happy

@happy: goed teken dat je lang bent blijven hangen. Betekent dat je t naar je zin hebt gehad. Veel plezier met werken.
@rimke: haal dan een klein flesje. Ben je niet zoveel kwijt.
En vervelend dat je toch op moest vannacht. Tja, ik ken het.
@linda: lekker hoey naar de creche zodat je even kunt poetsen. Maar echt, de ramen in deze kou??? Petje af, met dit weer zien de buitenkanten van mijn ramen geen poetsdoek meer.

Vandaag even strijken, maar ik hoop ook een beetje uitrusten. Ik ben kapot na 2 drukke dagen. En ik voel me niet helemaal lekker???? (manlief heeft me toch niet aangestoken?)

happy: een goed teken meid dat je lang in de kroeg bent gebleven hahaha alleen vandaag weer minder dat je je weer moet haasten haha

sterretje; niet ziek worden   meid jeetje maar dan hebben jullie wel allemaal de griep gehad, en ik heb de ramen maar niet gedaan bij me pa veel te koud haha,

rimke; de site doet het weer, dan kan ik weer kijken, ik kijk altijd elke dag eventjes vind ik leuk, en maudy toch niet doorgeslapen vannacht dat is jammer, en morgen gezellig naar je ouders toe. dan kom je op de terugweg even langs volendam haha

me ongi is nog niet doorgezet dus tot op heden nog vals alarm maar ja ik heb toch het idee dat het komen gaat, we zien wel, het is niet anders maar geen bloed geeft moed, en ik ben moeeeeee Joey had besloten om om half 6 vanmorgen wakker te zijn en ik vond het eigenlijk wel een beetje te vroeg maar daar was meneer het niet mee eens dus die kan vanmiddag weer lekker naar zijn bedje toe en dan gaat mama ook weer op de bank liggen haha

O ja me   kleine neefje (28 jaar) is vannacht vader geworden van een dochter Amber, Mijn neef is de jongste van de familie dus vandaar dat ik zeg me kleine neefje haha en me nichtje is volgende week uitgerekend en een vriend van tom ook nog dus ik heb weer een aantal kraamvisites in het vooruitzicht

meiden ik ben er later nog eventjes

xxx linda

helaas helaas, hier en daar een veeg bloed, ik zal voor de zekerheid morgen een test doen moest ook van de gyn omdat ik 2x door een cyclus zwanger ben geraakt, ik baal best wel maar ja op naar de volgende ronde eerst nog even wachten dat het goed doorbreekt

xxx

wat een rust hier vandaag zeg,
ik voel me brak zeg net of er een vrachtwagen over me heen heeft gereden, en me ongi heeft nog niet doorgezet

xxx

Terug
Bovenaan