A
Anoniem
Guest
@rimke: niet ziek worden, meid. Anderzijds heerst t natuurlijk, maar zoals iemand al zei, mama's kunnen niet echt ziek worden. En mijn werk heeft raakvlakken met psychologie. Ik vertel t nog wel eens als we een groepsuitje hebben.
En gezellig bij je vriendin geweest.
@linda: genoeg leuke dingen op. het blok en de miljonair op rtl 4.
Wat mooi gezegd, ik word er helemaal van. Ik weet soms juist niets meer toe te voegen aan jullie mooie uitspraken en troost en voel me dan een botte boer, haha. grappig he.
En wat leuk dat je samen met joey hebt gelezen. Ik zie het al helemaal voor me. "En wat is dat? En dat?"
Het wordt weer een drukke tijd voor Tom, nu met de sint en kerst voor de boeg, nietwaar?
Help de kleine trekt aan mijn haar en wil eraan sabbelen.
@happy: Gezellig voetbal kijken. Ik ben blij dat je bloeddruk gezakt is. En k...t van je ongi. En het klinkt cliché, maar ik denk dat t voor jou een ommekeer zal zijn door de therapie.
@jacqy: hoe is t meid?
Zo even verder tv kijken.
En gezellig bij je vriendin geweest.
@linda: genoeg leuke dingen op. het blok en de miljonair op rtl 4.
Wat mooi gezegd, ik word er helemaal van. Ik weet soms juist niets meer toe te voegen aan jullie mooie uitspraken en troost en voel me dan een botte boer, haha. grappig he.
En wat leuk dat je samen met joey hebt gelezen. Ik zie het al helemaal voor me. "En wat is dat? En dat?"
Het wordt weer een drukke tijd voor Tom, nu met de sint en kerst voor de boeg, nietwaar?
Help de kleine trekt aan mijn haar en wil eraan sabbelen.
@happy: Gezellig voetbal kijken. Ik ben blij dat je bloeddruk gezakt is. En k...t van je ongi. En het klinkt cliché, maar ik denk dat t voor jou een ommekeer zal zijn door de therapie.
@jacqy: hoe is t meid?
Zo even verder tv kijken.