Klusbabes 32!!!!

Rimke; joehoe, Maudy lekker lang geslapen. En straks ook nog een flesje weg, komt helemaal goed met je meisje.
En tuurlijk moet je alles verwerken, maar als je af en toe moet huilen, moet toch ook kunnen? Dat hoort ook bij het verwerkingsproces.

Denk niet dat  wondje ontstoken is, want alleen dan beetje pijn, maar niet warm of dik ofzo, wel heb ik t idee dat buik nog beetje opgeblazen is, kan dat nog van dat gas zijn?
Heb wel t idee dat t al wat minder pijnlijk is, voelde net zelfs beetje jeuk, dus zal wel goed komen. En vanmorgen weer zelf auto gereden

Linda; he jammer, neg getest. Ik hoop echt voor je dat het gewoon pos wordt, maarja zw.klachtjes zegt tegenwoordig niet veel meer. Maar we blijven duimen hoor....

jacqy; hoe voel je je nu na het slechte nieuws? Al beetje verwerkt? En met IVF worden er nog genoeg dames zwanger, alleen we hebben het liever op de natuurlijke manier....Nu is het echt de MM in, en ik weet hoe je je voelt nu.

Happy; hoest met jouw NOD?

haha, dont mess with a pregnant woman. Ja, sorry hoor, die opmerking van mij kwam er zo maar uit, maar oke, zo ben ik...hihi

Weet niet meer wie het vroeg maar schoonmoeders heeft chaterisatie gehad, en nu gaan ze volgens mij verder onderzoeken of de nieuwe hartklepp nog nodig is. Weet niet precies hoe nu verder ,horen we vanavond wel weer

doeii

bieb; dat vroeg ik van je schoonmoeder, nou ik ben benieuwd of ze nu die nieuwe hartklep nodig heeft, spannend hoor,
en je navel gaat jeuken dat is een goed teken en weer auto gereden helemaal goed meid

xx linda

bieb: je buik kan best nog een beetje opgezet zijn van dat gas heb ik ook nog wel last van gehad

happy: hoe is het met je nod?

brrrrrr wat is het koud meiden, ik heb net de spaarzegels gedaan op de scooter maar brrrrr ik ben bevroren hahaha
zometeen naar de fysio dan even bij me pa schoonmaken en dan boodschappen doen, dan hier stofzuigen (heb ik nu geen zin in haha) en dan op de bank niks doen haha

meiden ik ben er later nog eventejs

xxx linda

hoi meiden,

lin niet ongie worden hoor...die nega test is jammer, maar kan nog he, je bent er vroeg bij.

rimke wauw maudy had een lange nacht....ik denk dat ik lois maar niet meer wakker maak voor die late fles...die griet slaapt er niet langer van en is elke morgen om 6 uur aan het gillen...klesten...roepen..niet huilen maar wakker word de hele buurt...zucht..

bieb..weer aan het werk..nog een beetje last van je wondje dus..en je opmerking naar de zw.vrouw hahahah..denk dat ik ook je kop had afgebeten hahah

happy weer aan het werk..wat fijn 2 nieuwe broeken...en je mannetje jarig maar werken tot laat...en nog steeds niet ongie...nou ben benieuwd hoor

sterretje. man ziek, je meisje spugen..hoeveel tandjes heeft ze al ? leuk he als ze al zoveel kunnen...lois herkent der nijntje rammelaar ook....en der poeknuffellap waar ze mee slaapt ook...zo lief...vrouw draai kont...probeert te kruipen...kan ze helemaal nog niet..maar soms een cm naar voren of...naar achteren lukt al..en der benen gaan ook steeds meer in de lucht...we hebben maar drukke meisjes hahah
ik moet trouwens maandag weer voor het eerst werken...spannend...

dat word trouwens gelijk een horror week voor me...maandag me meisje missen..woensdag en vrijdag....vervolgens van zaterdag ochtend 8 uur tot de volgende dag...snik....we hebben dan een dag met len zijn werk...tot laat...ze blijft dan logeren bij me ouders tenzij.ik zaterdagavond beslis dat ze toch maar thuis moet slapen...hahah...is wel een kans om een keer echt uit te slapen...maar heb er dan al zoveel gemist de komende week..

van de week weer opvang gebeld, want ze zouden vrijdag terugbellen, niet gedaan...maandag afgewacht...dus gisteren weer gebeld...was degene die er over ging met lunche pauze....ze zou het doorgeven en met spoed terug bellen..jajaj...tot op heden niks gehoord....zucht lekkere organisatie....enhet is de enige hier...wat moet ik er nou mee..bel morgen maar weer eens...

gisteren aaf weer wezen bingoen hahah..helaas weer niks gewonnen...er was een vrouw die ging in totaal met 400 euri naar huis....oneerlijk he hahahah

lois ligt nog lekker te slapen...heb vanmorgen ff met haar boodschappen gedaan en 2 paar pumps gekocht....witte ....en......fucsia roze hihihih..helemaal geweldig...die wilde ik al ff...en dat voor een 10tje per paar....ze zitten nog lekker ook..
en aangezien ik een verzameling pumps heb....mogen ze niet te duur zijn hihihi.
das het enige wat ik me zw.schap zoooooooo gemist had....me hakjes hahahah

ga ff lekker tv.kijken..heb nog wat opgenomen van gisteren.

xx bambi

@bambi: haha, dat miste ik idd ook: mijn hakjes.
Trouwens spannend maandag. alweer de 3e babe die werken gaat.
@bieb: die vrouw had nog geen echte weeen, anders was ze niet met die maxi-cosi bezig. Ik bedoel, waarom neemt ze die mee?
Gelukkig gaat t al beter met je.
En wat leuk dat je dat bij je neefje en nichtje ziet. Ik lette er zelf nooit zo op.
@rimke: ik denk niet dat t aleen weg moet slijten, maar als je je bij deze manier niet goed voelt, zul je een andere manier/therapie moeten vinden.
Heb je al eens gegoogled?
@linda: bevroren, arme ziel. en nu lekker uitrusten op de bank. I
Oh ja, mijn duimen zijn eraf gedraaid.

@happy: wat jammer dat je mannetje gaat werken. Maar gezeellig met zijn 2tjes uit eten. zucht, dat hebben mijn mannetje en ik al lang niet meer gedaan.

Nou vandaag naar het cb geweest voor haar prik. (afgelopen maand ging de afspraak niet door omdat ze ziek was, vandaar.) Alles was goed en ze waren blij dat ik nog bv gaf.
Oh ja, bambi: je zei laatst dat ik van hun geen toestemming nodig heb wat bijvoeding betreft. Dar klopt, maar t helpt soms wel als er positief op gereageerd wordt. En dit is een hele lieve verpleegkundige. Ik weet dat er ook minder leuke zijn.

Ik moet trouwens binnenkort naar de tandarts. Ik loop al sinds april met een tand en elke keer zei de tandarts dat t niks was. en nu 7 maanden later zegt hij dat ik een ontsteking aan de wortel van mijn kies heb. Dus ik moet terug en krijg een verdoving  (terwijl ik altijd zonder ga) Dit keer moet t want anders vlieg ik tegen t plafond zei hij. Dat kan kloppen, want ik hoef maar iets kouds te drinken en t doet pijn.

Goed, heel verhaal, ik hoop dadelijk even te kunnen  liggen.        

Terug
Bovenaan