Klusbabes 32!!!!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Anouska ? ronde, 1e kindje
10) Bieb 13e ronde, 1e kindje
Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14) Phoebe Follikemeting 2de x 11 mm
15)
16)
17) Bieb, vervolgafspraak gyn 09.30 uur
          Phoebe Follikelmeting 3e x 08.20 uur
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,  
        Jacqy 17e ronde
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28)
29)
30)Phoebe ronde 18 1e kindje
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7) Bieb, 14e ronde 1e kindje  
       anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24) Jacqy 18e ronde
25)
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)
2) Jacqy gyn
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hey meiden,

Het is wel erg druk weer op de roze wolk met de ........kutzooi
Hier dus ook..... morgen bellen naar de gyn voor een HSG....
Ik ga lekker douche en me pyjama aantrekken en balen op de bank....

Fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

hey meiden

phoebe; balen meid dat je ongi bent geworden, en morgen bellen voor een afspraak voor de hsg succes meid, en ga maar lekke rin de bank vanavond

sterretje; de kleine heeft geen last van de prikjes gehad gelukkig maar, en is je hoofdpijn al wat afgezakt?

bambi: lois een baaldag dat kan gebeuren hebben wij ook wel eens last van hahhaha en lekker aan de frietjes

bieb; ik zou er ook niet om zitten te springen om 6 dagen te werken helemaal niet zoals jij dat je nog herstellende bent, en naar de mac vanavond daar hou ik niet zo van haha

rimke; een mooi bankje gekocht voor in de hal leuk zijn die dingen, en nee ik vind dat absoluut neit confronterend om op kraamvisite te gaan, ik ben zo blij voor me neefje ik kan niet wachten dat ik heen kan , en me nichtje kan ik ook helemaal niet afwachten. ik weet gewoon dat mijn tijd nog wel komt,
en fons is zijn zus even aan het helpen dat is lief

zo nog steeds heeft het niet doorgezet af en toe een klein bruin veegje voor de rest niks, dus morgenochtend zal de bom wel barsten als ik van bed af kom,
Morgenavond mag joey bij me broer slapen dan kan ik werken bij bart smit want het is zo druk en ze hadden gevraagd of ik wilde werken dus ik ga morgen maar zeggen dat ik van 7 uur tot 12 uur kom werken

meiden ik ga zometeen effe eten en ik ben er later weer

xxx linda

linda je ongie nog niet doorgezet dus...en ik neem aan dat je bedoelt dat je zat.gaat werken van 7 tot 12 en toch niet morgen avond ???

phoebe heeeee kut kut kut....ookal weer ongie....kruip lekker op de bank....zucht....

gatver de frituur smaakte echt nergens na....we hebben pas nieuw vet, maar goedkoper merk.....gatver .....smaakte nergens naar....

lois slaapt nog steeds, das mooi....straks als ze wakker word met haar douchen en dan de laatste fles rond 8 uur denk ik....
hadden we gisteren ook...half 8 de laatste fles en werd vanmorgen gewoon tussen 6 en half 7 wakker....en als we een late fles om 23 uur doen, dan is ze net zo vroeg wakker....
dus probeer nu vast over te gaan op 4 voedingen met aan het begin van de middag een fruithap....die verplaats dan haar fles een uur....en staks met 4 maanden komt de groente erbij rond etenstijd....

xx bambi

rimke , maudy 's site werkt nog niet echt geweldig....kan je laatste foto's niet eens zien...en het is veel lastiger al dat geklik....ach je kan er verder weinig aan doen...het roze is wel weer heel leuk....

Hoi meiden, hier alles goed ! Mn mannetje is natuurlijk jarig en die komt nu iets eerder naar huis dus ben gelijk weer weg. Bij mij ook mega druk dus ook net binnen , moet ook nog eten maken...pffffff.Latersssss

Kusssss happy

happy: jeetje sorry meid helemaal vergeten te feliciteren met de verjaardag van je mannetje, en hij komt eerder thuis vanavond dat is wel fijn, fijne avond meid,

bambi; morgenochtend moet ik ook gewoon werken en een zaterdagochtend ook, ach lekker bij verdienen hahaha

zo joey ligt op bed en me brood zit erin en zometeen lekker gtst kijken, tom zou niet zo laat thuis zijn hij dacht van half 9 dus dat valt mee, gisteravond lag ik dus al om kwart voor 9 op bed want ik kon nietmeer kijken van de hoofdpijn en tom kwam omhalf 10 thuis maar die heb ik dus niet meer gehoord hahaha

xxx linda

ik ben duizelig, gaat wel weer over

meiden ik ben er vandoor ik ga lekker in de bank liggen en naar gtst kijken
morgenochtend voordat ik aan het werk ga lees ik alles weer bij
fijne avond allemaal en tot morgen

xx linda

Terug
Bovenaan