Klusbabes 32!!!!

@rimke: wat is de kleine al lang. Dat gaat snel zeg. Wanneer verwacht je Fons nu terug? En met een paracetamolletje zal de kleine zich waarschijnlijk iets beter voelen.
@linda: weer een drukke dag achter de rug. Ik hoop dat je weer rust krijgt van de yoga. Moet je daar trouwens niet doorgeven dat je zwanger bent. Ivm bepaalde oefeningen die je niet mag doen? of is dat pas later aan de orde?
@anous: jee, wat ontzettend k....t voor je. Ik kan me voorstellen dat het nu dubbel zo hard aankomt. En normaal ben je altijd netjes op tijd, vreemd.
@happy: weerr een gesprek gehad vandaag. Je zult wel bekaf zijn geweest na afloop.
@april: wat een weer vandaag. Ik vind het niet gek dat je moeite had met opstarten.

Hier alles goed.
De kleine heeft tot laat geslapen en ik dus ook
's middags had ze een middagdutje en ben ik ook gaan liggen. Ik voel me weer helemaal uitgerust nu.
Sinds eergisteren zit ze weer helemaal in haar ritme. Volgens mij heeft het toch met het ziek zijn te maken allemaal.
En hoe is het bij jou met de voorbereidingen van je bruiloft?

huh, vreemd, hier ging iets mis. ik moest weer opnieuw inloggen.

@bieb: een halve verhuizing bij jullie, hahaha.
En een gezellig weekend gehad zo te horen.
En even op de tanden bijten tot woensdag, voordat je weer mag klussen.
@bambi: ik heb je niet gezien vandaag. Ik neem aan dat je het druk had of moe was. Maar dat is ook niet zo vreemd. Dikke kus aan lois.

Nou, ik zal t ook maar niet te laat maken. Morgen weer aan de slag.

Lekker hoor dat ze zo lang heeft geslapen! en mamma is ook weer uitgerust! haha heerlijk toch!

De voorbereidingen gaan goed. We zijn nu muziekjes aan het uitzoeken! En ben met de kaarten bezig, Tom moet zijn pak gaan halen e.d dus druk!

@jacqy: ben je alweer verdwenen .
Nou, dan ga ik maar naar bed. Welterusten iig.

oh je bent er nog.
Kan Tom zijn pak nu al halen. Moet die nog versteld worden?

Terug
Bovenaan