***Klusbabes 33***

Goedemorgen!

Linnie: wat klote dat je weer zo slecht geslapen hebt..........niet mij achter na gaan hoor........is geen aanrader.......werkze vandaag en ik hoop dat je de kou een beetje kan trotseren......

Nou, ik ben zojuist bij de osteopaat geweest. Ik heb overal in mijn lijf wat kleine blokkades maar niet heel erg. Gelukkig maar. Hij heeft de grootste wat geprobeerd op te heffen. Vooral in mijn galblaas schijnt een grotere te zitten, die kan boosheid veroorzaken. Nou ben ik bijna altijd boos, dus dat klopt wel. Verder zit er een kleine draaiing in mijn wervelkolom, en dat werkt dus uit naar mijn hele lijf. Er zit een wat grote blokkade in mijn achterhoofd, en die kan ook de hoofdpijnen veroorzaken, dus die heeft hij ook al vast wat aangepakt. Ik ben benieuwd, ben zo sloom als een slak, dus het heeft wel iets gedaan. Voel me ook zeer relaxed. Lekker hoor, weer eens wat anders...........

Vanmiddag naar de huisarts voor Maudy en verder niets op het programma vandaag, lekker rustig verder dus!

Tot later!

Anouska;jammer van je ongi...Maar in jan toch maar naar fert.arts. Je hebt gelijk hoor, als ze wel wat vinden dan weet je dat tenminste.
Geef je nog ef je nieuwe NOD door en datum fert arts? Dan kan de roze wolk aangepast worden

Verder is iedereen ziekjes. Beterschap allemaal!!

Ik dacht dat we ondertussen wel bij klusbabes 34 waren, maar nee hoor, erg rustig hier

Woensdag had de baas bespreking met directeur over kosten en 2009 enzo. De lonen worden dit jaar bevroren (jammer maar het moet maar om te overleven), en 1 parttime collega van adm. wordt contract niet verlengd. Dat is dus het meisje die ik toendertijd vervangen heb ivm zw.verlof. Misschien dat ze nog in andere vestiging terecht kan, dus dat gaan ze nu proberen. Om elkaar toch op te kunnen vangen, ga ik nu weer paar uur per week meehelpen op de adm, en de makelaars zijn mijn back up. Sja, in deze moeilijke tijd is het even niet anders. We moeten elkaar gewoon helpen.
Wel hebben we een pos.puntje, een ander bedrijf die ook verzekeringen enzo doet, stopt met makelaardij. Misschien weer kans voor ons.Sja, een ander zijn dood is de ander zijn brood....Wij houden het nog wel even vol, hebben een investeerder achter ons staan, maar ik denk dat de kleine makelaardijen dit niet lang volhouden...

NOuja, even goed nieuws...mijn klusjesdagen komen er weer aan! Joehoe, zondag kunnen we er weer tegenaan. vanmiddag even naar de apotheek om nog wat spoelspul te halen, en dan gaan we er weer voor.

vandaag lekker vrij, al gepoetst en gesport, straks even eten voorbereiden en dan ef naar apotheek. Morgen weer werken

ga er weer vandoor.Toedeloe!

rimke; de osteopaat heeft geprobeerd je grootste blokkades weg te halen, ik hoop dat het geeft, Hoe was het bij de huisarts met maudy? wat zei de ha over het hartruisje?
en wat het slapen betreft hoop ik niet dat ik jouw achterna ga .

bieb; in moeilijke tijden moet je elkaar ook helpen, en dat meisje krijgt geen contractverlening dat is wel balen, hopelijk kan ze worden overgeplaatst.
en   je klusdagen zijn weer in aantocht jahoeee, ook voor jouw draaien me duimen volop.

zo het werk is weer klaar, en zometeen met joey naar de fysio en daarna even naar me tante toe, ik hoop dat me nichtje er ook is met haar baby aahhaha
meiden ik ben er later nog eventjes, me vriendin komt vanavond weer eten

xx linda

Zo, net bij de huisarts geweest...............
Die hoorde dus totaal geen ruisje.............whahaha!
Zo'n vaag vermoeden had ik al, de CB arts heeft gewoon de stress in haar hoofd gehad.

Bieb: gaat inderdaad niet goed met de makelaardij. Blij dat ze nog wel een plek voor je hebben! Lullig voor dat andere grietje trouwens.

Linnie: veel plezier met je vriendin vanavond meis!

Vanavond heeft Fonske diplomering van de brandweer dus ik ga even mee, fons gaat zo zijn nichtje ophalen, die past dan een avondje op maudy, ach, het kind slaapt dan toch.

Meiden, heeeeeel kort sorry....heb gisteren niet een stijg gehsd om bij te lezen....heb het zoooooo druk. Moet nu ook alweer weg......nloeedruk was goed, druk aan het klussen...zondag naar dortmund morgen heeeeel lang werken...weet dus niet wanneer k er weer ben.......rimke, mooi geen ruisje...anoes, ik ga ook zaterdag...leuk, kunnen we elkaar zien !!!!! Meiden, sorry sorry sorry....veel liefs happy

rimke; dus de huisarts hoorde geen ruisje, nou gelukkig maar, en laten we het er maar ophouden dat die cb arts het te druk aan haar hoofd had, hoewel dat geen excuus is, en veel plezier bij de diplomering van fons,

happy: zoef zoef, de bloeddruk was weer goed helemaal top, en alvast heel veel plezier voor een zondag in dortmund als je dit nog leest,

zo bij me nichtje geweest vanmiddag, en heb effe me inbakerzak meegenomen voor haar want de baby huilt een beetje erg, dus nu gaat ze dit proberen,
ik ben ook gelijk weer weg want me vriendin komt zo en dan gaan we eten en ik heb hongerrrrrrr.
fijne avond allemaal en morgenochtend lees ik bij

xxx linda

Rimke: bij de huisarts dus geen ruisje. Laten we het er maar op houden dat het zo goed is, en die ene vrouw niet goed opgelet heeft

Terug
Bovenaan