***Klusbabes 33***

Ehm...........kan ik aanschuiven!??

Wat klinkt dat zalig! Lief van je!!

Fijne avond lieverd!

he rimke,

kom maar hoor! gezellig

ach.. en allebei ziekjes.. ik kom jullie wel verzorgen!!

x jacqy

hey meiden

ben ik weer, zo dat was me het dagje weer, net heb ik joey uit bad gehaald en op bed gebonjourd haha, zometeen als tom uit bad komt ga ik lekker in bad heerlijk, en dan vroeg op bed want ik kan me ogen niet meer open houden

bieb; wat goed zeg dat je man is geslaagd en wat een super goed cijfer zeg, helemaal super, en heb je nog gesport vanavond?

jacqy: zo zeg mag ik bij jouw eten ? haha heerlijk, en je hebt alles een beetje een plekje kunne geven las ik voor zover dat gaat natuurlijk, daar ben ik wel blij om. en het kerstshoppen was niet helmaal kerstshoppen dat is wel jammer, ga je voor de kerstman is die sinterklaas er nog, maar gelukkig hebben jullie het wel gezellig gehad

rimke; maudy wil dus nog geen 4 flesjes dat is wel jammer, komt vanzelf en fons ook wat ziekjes thuis, erg he de mannen duiken gelijk hun bed in als ze wat ziek zijn en hoe jij je voelt dat telt niet mee, mannen allemaal hetzelfde hahahah
ga jij vanavond maar lekker vroeg je bedje in.

ik heb net stokbrood met kruidenboter gegeten maar ik heb er nu een beetje erg veel last van maar goed gaat wel weer over.
voor de rest geen nieuws hier hahahah
meiden fijne avond, maar ik ga lekker badderen.

xxx linda

he lin!

s het gelukt met de zegels?? was het nog droog?
En de stokbrood met kruidenboter is dus niet zo goed gevallen. niet te veel eten he!

x jacq

Goedemorgen meiden!

zo, ik was gister de laatste, en vandaag de eerste! hahah
Wat een rust zeg!

Ik wil iedereen een hele fijne dag wenzen vandaag!
Weet niet of ik vanavond tijd heb om te buurten....

liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: het was gisteren droog met de spaarzegels gelukkig, haha
fijne dag vandaag meid,

happy: jullie gaan weer naar de toppers, zonder gerard joling vind ik het eigenlijk geen toppers meer niet dat ik naar een concert van ze zou gaan hoor hahaha maar ja het is wel jammer ik vind jeroen van der boom er niet zo tussen passen.

zo ik heb net even me leven eruit gekotst, de hele nacht liggen draaien en woelen en een mega hoofdpijn en net moest ik kotsen, maar ik voel me helemaal kut, maar goed, zometeen joey naar de chreche brengen en dan ga ik nog even op bed tot ik hem weer moet halen en hopelijk knap ik op

xxx linda

Goeiemorgen meisjes, liep weer anders he gisteren.......nu een hond met een blaasontsteking, pas ook al, kuurtje was nu 3 dagen op en het begint weer...mn mams gaat straks ff naar de dierenarts, kijken hoe of wat....is bij haar in de straat dus das makkelijk........zondag ga ik kerstshoppen in dortmund....leuk, heb er zin in ! Ik lees iedere dag wel jullie verhalen hoor meiden en schaam me echt diep dat ik jullie zo verwaarloos maar zit in de buurt van mn eitje en wil echt mn bloeddruk goed houden, gisteren nog wel ff geklust......rimke, fons weer thuis en een goede daad verricht, goed zo, arm mensje ! Hoe is het met maudy ? Jacq, hahaha kerstshoppen werd sint shoppen ...het was iig gezellie   ! Wat was je lief met koken zeg.........ach de liefde van de man gaat door de maag he hihi ! Biebje, ik wil ook wel wat weten idd over ons uitje, is bij ons moeilijk met de planning......haha je collega niet meegnomen, ach je kan maar geen zin hebben he. Linnie, ach meisje, lekker nog ff plat zo, ben je zo beroerd ! Rustig aan he.....nou, toch nog iets he hahaha....tot laters maar weer en een fijne dag lieverds, kus happy

Meisjes, ik ben zo lamlendig als de klere.
Verkouden,misselijk, duizelig,  ongesteld, migraine, nachtmerries gehad vannacht, zere rug..........
Ik ga dus lekker bankhangen vandaag, Fons is ons meisje aan het wegbrengen naar de gastouder...........
Tot morgen.

Terug
Bovenaan