Goeiemorgen meisjes, liep weer anders he gisteren.......nu een hond met een blaasontsteking, pas ook al, kuurtje was nu 3 dagen op en het begint weer...mn mams gaat straks ff naar de dierenarts, kijken hoe of wat....is bij haar in de straat dus das makkelijk........zondag ga ik kerstshoppen in dortmund....leuk, heb er zin in ! Ik lees iedere dag wel jullie verhalen hoor meiden en schaam me echt diep dat ik jullie zo verwaarloos maar zit in de buurt van mn eitje en wil echt mn bloeddruk goed houden, gisteren nog wel ff geklust......rimke, fons weer thuis en een goede daad verricht, goed zo, arm mensje ! Hoe is het met maudy ? Jacq, hahaha kerstshoppen werd sint shoppen ...het was iig gezellie ! Wat was je lief met koken zeg.........ach de liefde van de man gaat door de maag he hihi ! Biebje, ik wil ook wel wat weten idd over ons uitje, is bij ons moeilijk met de planning......haha je collega niet meegnomen, ach je kan maar geen zin hebben he. Linnie, ach meisje, lekker nog ff plat zo, ben je zo beroerd ! Rustig aan he.....nou, toch nog iets he hahaha....tot laters maar weer en een fijne dag lieverds, kus happy