***Klusbabes 33***

happy; een hond met blaasontsteking dat is balen, en je eitje komt er weer aan, mijn duimen draaien alvast voor je. wanneer moet je je bloeddruk weer laten meten?

rimke; zo beroerd meis, kan je wel even lekker op bed als maudy bij de gastouder is, even bijkomen.

ik ben nog net zo brak en niet lekker als vanmorgen, ik heb om 10 uur 3 plakjes tulband gegeten en dat is tot  nu toe het enige, ik weet t door niet of dit door de zwangerschap komt of een griep ofzo, maar goed, ik neem zo weer een paracetomolletje watn die koppijn is nog steeds niet weg
meiden ik ben er later nog wel eventjes, ik moet om 2 uur met joey naar de tandarts en daarna ga ik weer heel snel naar huis toe.

xxx linda

hallo meiden,

nou ik heb eindelijk internet op mijn nieuwe stekkie,
hoe is het allemaal met jullie?
het is natuurlijk onmogelijk om alles bij te lezen, maar heb wel wat dingen voorbij zien flitsen.
HAPPY: grappig ik heb ook kaarten voor toppers wou ook percee op het vels wij hebben voor zaterdag? en jullie?
BIEB: ik ben weer solidair aan je ben ook weer on gesteld

maar ik heb vandaag een afspraak gemaakt weer bij de ferteliteitspolie, voor jan. ben het helemaal zat om te wachten, dus als ik straks de kerstdrukte voorbij ben en terug vsan vakantie (gaan skieen) dan kunnen we daar naar toe en moet hij me maar verder gaan behandelen,
voor de rest ben ik blij dat ik internet heb hoop dat ik een beetje tijd heb van de week maar bij ons word het een gekkenhuis van de week denk dat ik s avonds afgebrand ben.

RIMKE,PHOEBE, JACQY,STERRETJE,BAMBI, LINDA, denk ook aan jullie hoor,

tot snel

liefs anoeska

Mensenkinderen!!!
Waar is iedereen toch??
Iedereen ziek, zwak of misselijk??

Linnie: ik hoop dat je je wat beter voelt inmiddels?

Happy: goed klussen lieverd, hoop dat je bloeddruk goed was??!

Bambi!! hoe is het bij jullie?? Lois al wat beter te pas??

Biebje: hoe is het bij jou? Eitje nadert ook al weer..........

Jacq: waardeerde je mannetje jouw inspanningen?? Lekker gegeten met zijn tweetjes??

Anoes! Je nod is geweest............

Sterretje: Nog wat nieuwe kleertjes kunnen scoren? De broekjes waar je naar op zoek was?

April, tijd niets van je gehoord?? Alles goed?

Nou, ik voel me inmiddels beter hoor. Nog wel ongi en wat koppijn, maar niet meer zo lamlendig als vanmorgen.
Vanmorgen het trieste bericht dat een vriendin van mijn zus is overleden, had al een tijd kanker en heeft het helaas niet mogen winnen van die kut ziekte...........

Maudy is weer lekker thuis, en ligt met een vol buikje te pitten.
Het huis is van boven tot onder gedaan, inclusief alle bedden. Heerlijk!
Morgen zelf eerst naar de osteopaat en dan morgenmiddag even naar het hartje van maudy laten luisteren bij de huisarts........
Lekker gegeten en ik zit nu met mijn laptop op schoot en fons met de zijne..........whahaha! Mobiele brigade.........
Meisjes ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat..........

Kut, dus weer ongi geworden..............
Hoop dat er snel een plaatsje voor jullie is meisje!
Sterkte met de drukte de komende weken!
Waar gaan jullie heen om te skieen?? Lekker hoor, sneeuw zat! Leuk!!

Kus!

hey meiden

ben ik weer eventjes. god god god, ik voel me nog al zwaar kut, maar wel beterder dan de rest van de dag, ik heb zelfs straks brood gegeten maar goed, hopelijk is het morgen weer beter

rimke; lekker je huis gedaan vandaag en jij voelt je ook weer wat beter gelukkig, en maudy heeft zich ook weer vermaakt vandaag bij de gastouders.
en jakkes wat een klote bericht zeg van je zus haar vriendin, wat verschrikkelijk, hoe oud was ze?

anoeska; ook weer ongi geworden helemaal klote, en je hebt een afspaak voor januari gemaakt voor de ferti...arts. hopelijk kan je snel terecht.
en lekker dat je nu eindelijk weer internet hebt, miste je wel hoor.

joey moet 8 januari een gaatje boren arme schat, en ze weten niet hoe het kan dat ie gaatjes heeft want ik heb 3 weken lang alles opgeschreven voor de tandarts wat ie eet en drinkt, en aan zijn eet en drinkpatroon ligt het niet, maar goed niks aan te doen.

ik lig vanavond heel vroeg in me bedje, en tom ook die is ook niet lekker, maar ik hoop dat ie niet snurkt want anders lig ik weer in de bank vannacht

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga me bedje zometeen opzoeken, morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

goeiemorgen meiden

zo was weer een kutnacht, ik ben om kwart over 9 op bed gegaan en ben als een blok in slaap gevallen, om 12 uur begon joey te huilen, had de lieverd in zijn bed geplast, dus zijn bed verschoont, en daarna begon tom weer met snuken, maar ik ging vast niet naar beneden want de bank ligt wel lekker maar niet voor een hele nacht, maar goed, het is niet anders.
ik ga me broodje even opeten en me klaarmaken voor me werk, pfff heb helemaal geen zin.
meiden iedereen een fijne dag en tot later

xxx linda

Terug
Bovenaan