Klusbabes 34 *********************************

sterretje; jullie blijven elkaar zeker aansteken. En de kleine sliep niet goed. Ik hoop dat ik een superbraaf kindje krijg haha

Jacqy; oja, was helemaal vergeten dat je weer je trouwjurk ging passen. Leuk toch. En je jurk kan gewoon aangepast worden. Hoever zou je zijn bij je trouwen? 4 of 5 maanden?

Rimke; geniet nog maar ef van je laatste niet werk dag!

Nou, weer niet echt super geslapen. Het waterbed was veels te vol gevuld, maarja die vent van mij had zoiets van, ik leeg m morgen wel een beetje. Oke, wij slapen, maar dan lig je echt op zo een bobbel. Maar oke,. in slaap gevallen. S nachs wakker, hartstikke warm dat bed, zweette me dood. Maar hij zei dat de verwarming van bed nog niet eens zo hoog stond,. En het was sowieso warm in slaapkamer want gewone verwarming stong nog aan ivm opdragen hout. Pff normaal staat die nooit aan. Moest natuurlijk gelijk weer plassen. Om 8 uur maakte mijn vent me wakker door deur keihard open te gooien, moest weer plassen en voelde darmkrampen. maar op wc moest ik niet p**pen, hup nog ef naar bed, om 9 uur opgestaan en toen kon ik gelukkig wel p**pen. Gisteravond moest ik ook al, maar kwam niks uit. Nu al last van obstipatie haha. En volgens ventje heb ik flink gewoeld vannacht en weer gepraat in slaap. Ja, dat kan wel, soms hoor ik mezelf gewoon praten haha.

straks ef naar Kwantum, flinke kortingen, ef kijken of ze nog wat leuks hebben. Oja en nog ef naar Praxis

ga douchen en tot later maar weer

x Bieb

Hey meiden,

Bieb; Balen zeg dat je weer slecht hebt geslapen op jullie waterbad.

Toen ik zwanger was had ik ook veel steken hoor, ik denk dat er toch heel veel aan de gang is daar binnen.

Rimke; Wahaha al een test gedaan, kun je theoretisch zijn dan?

Sterretje; Jullie blijven elkaar aan steken, balen is dat he. Ik ben sinds deze week ook helemaal gestopt met de BV. Ben jij eigenlijk al ongi geworden, ik nl nog steeds niet. Niet dat ik het mis hoor, maar is toch wel weer prima als mijn lijf het weer helemaal doet......
Theoretisch gezien kan ik ook echt niet zwanger zijn, maar soms slaat de twijfel toe, ha ha.....

Bambi'; Alles goed bij jullie?
Jacqy; Heerlijk je jurk weer aan gehad, super leuk zeg. Hoe ver ben je eigenlijk als jullie gaan trouwen?

Klaasje; Nog gecondoleerd, heftig zeg. Heel veel sterkte de komende tijd.

Linda; Joey helemaal van slag. Dat zal voor hem inderdaad ook wel even wennen zijn. Zijn ze nu bij jullie in huis ook al bezig?

Hier gaat het redelijk, weer veel last van mijn rug helaas. Deze week terug naar het ziekenhuis, ben benieuwd.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wil toch wel ruim 7 kilo afvallen. Ik heb mezelf gisteren weer gewogen en ik ben al 2,5 kilo kwijt......... Dat schiet dus al op.

X april

Ha ha, zo bizar. Ik laat net thee over mijn laptop vallen, niet zo goed natuurlijk...... Nadat ik het toetsenbord af droog denk ik; Hmm laat ik mijn laptop maar eens op zijn kop houden, en ja hoor er kwam nog meer thee uit, maar er begint ook spontaan een muziekje te spelen...... Er zit echt geen cd in en er staat ook geen internet site met muziek ofzo open, raar he. en nu is het weer spontaan gestopt, ha ha er zitten geesten in mijn lap top denk ik.....

Is er nog iemand?
April

Hey meiden,

Gisteren de auto opgehaald, hij is zo gaaf... en hij rijdt zo lekker!!!
Onze vorige auto hebben we 5 jaar geleden ook nieuw gekocht, maar daar zat echt niks extra's op, we hebben toende goedkoopste uitvoering gekocht die er was, het meest luxe wat er op zat was de achter ruitewisser en als er 1 krat bier in de kofferbak stond was hij vol.
En nu....   er zit zo veel op en aan, hij rijdt echt zo soepel...
Gisterenavond gingen we weg en toe zagen we dat als we de hoek om gaan, gaan de koplampen opzij schijnen!
En we moeten het nog uitproberen, maar ik denk dat 10 kratten bier moet lukken!
Dus een kinderwagen is geen enkel probleem, en dat is toch een beetje de reden waarom we hem gekocht hebben!
Misschien gaan we zo nog wel even naar de ikea, gewoon om te rijden hahaha.

Linda, je vroeg hoeveel mg Clomid, 50 mg, minder is er niet volgns mij.
Ik moet wel zeggen dat ik ook de afgelopen 2 nachten thuis ook slecht heb geslapen, dus niet alleen in dat huisje. Nou staat dat wel in de bijsluiter dat dat kan, maar ik weet het niet zeker of het daar ook door komt.
Het kan natuurlijk ook heel goed de spanning zijn geweest voor de nieuwe auto.
Nou ja, dat merk ik dan volgende ronde wel, al hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is....

Liefs Phoebe

ha meiden,

Zo, net een stevige wandeltocht door de sneeuw gemaakt, richting kinderboerderij hier verder op. Je vraagt je af voor wie je het doet, maudy snapt er de ballen van........whahaha!! Ze heeft een hele pot fruit gegeten en zojuist nog een fles, je zou zeggen dat ze moe is, maar ze ligt te draken in haar bedje......

April: waardeloos dat je rug zo'n pijn doet. Tja in theorie zou ik niet zwanger kunnen zijn,, maar je hoort wel vaker dat vrouwen door de pil heen zwanger worden, zeker met zo'n lichte pil.

Phoebs: fijn dat je auto fijn rijdt!!!! Altijd leuk!

Bieb: je schoonmoeder staat op de oproeplijst........spannend hoor! Inderdaad maar hopen dat ze er goed doorheen komt..........

Nou, ik ga nog effe wat was wegwerken enzo.......altijd leuk.

Phoebe; Ja ik was weg, mijn laptop stopte er ineens mee, toch door de thee denk ik! Nu lijkt alles weer oke, maar als jullie niks van me horen weet je hoe het komt!
Hoe is het met je? Ik las iets over je auto, ga zo effe je stukje lezen....

Rimke; Sneeuw, huh?

Terug
Bovenaan