Rimke; geniet nog maar ef van je laatste niet werk dag!
Nou, weer niet echt super geslapen. Het waterbed was veels te vol gevuld, maarja die vent van mij had zoiets van, ik leeg m morgen wel een beetje. Oke, wij slapen, maar dan lig je echt op zo een bobbel. Maar oke,. in slaap gevallen. S nachs wakker, hartstikke warm dat bed, zweette me dood. Maar hij zei dat de verwarming van bed nog niet eens zo hoog stond,. En het was sowieso warm in slaapkamer want gewone verwarming stong nog aan ivm opdragen hout. Pff normaal staat die nooit aan. Moest natuurlijk gelijk weer plassen. Om 8 uur maakte mijn vent me wakker door deur keihard open te gooien, moest weer plassen en voelde darmkrampen. maar op wc moest ik niet p**pen, hup nog ef naar bed, om 9 uur opgestaan en toen kon ik gelukkig wel p**pen. Gisteravond moest ik ook al, maar kwam niks uit. Nu al last van obstipatie haha. En volgens ventje heb ik flink gewoeld vannacht en weer gepraat in slaap. Ja, dat kan wel, soms hoor ik mezelf gewoon praten haha.
straks ef naar Kwantum, flinke kortingen, ef kijken of ze nog wat leuks hebben. Oja en nog ef naar Praxis
ga douchen en tot later maar weer
x Bieb