Klusbabes 34 *********************************

hallo meiden hier ben ik weer,

voor de kerst deed de site het niet he???
maar ben terug van vakantie en zie!!!!!

JACQY en BIEB: geweldig meiden van harte gefeliciteerd net wat nodig hadden na zoveel maanden proberen en dan zwanger geweldig, van harte allebei,

even een korte update van mij, denk niet dat het bij ons raak is van de maand kreeg namelijk net voor me vruchtbare periode een schimmelinfectie, dus hebben het niet echt veel gedaan van te voren wel maar niet op de meest vruchbare dagen,
heb voor nu een donderdag een afspraak bij de gyn alleen nu is mijn man gevallen met skieeen en heeft de kom van zijn bovenarm bot op   2 plaatsen gebroken en moet misschien nog geopereerd worden (horen we hier maandag in oostenrijk zeiden ze net op het randje maar laat ze maar in den bosch in het ziekenhuis beslissen)
dus hoop dat het allemaal een beetje gaat lukken met ons sexleven haha
\
RIMKE: vond konigleiten heel mooi om te skieeen waar ben je lerares geweest: want er zitten 2 skischolen?

ben zo wel weer weg moet een hoop wassen en eten koken en vanavond moet ik op visite en morgen bij mijn schoonouders nieuwjaar gaan zeggen en komen er 4 vrienden langs waarschijnlijk.....
\

dikke kus.

en PHOEBE en HAPPY: onze tijd komt echt nog wel en dan gaan we er ook dubbel en dwars van genieten positief blijven meiden!!!

liefs anoeska

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.        

December
25)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
        Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli
9)
10)
11)
12)Bieb gyn
13)Jacqy echo
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) Klaasje 20 weken echo
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hee dames,

Nou, hebben de begrafenis achter de rug, het was erg mooi. Ik zal jullie niet vermoeien met details. Wil nu weer lekker over zwanger worden / zijn en baby's praten!!

Jacqy en bieb; jullie klachtjes zijn herkenbaar!! Ik had naast enorme misselijkheid  (wat jullie gelukkig niet zijn) ook 'last' van steken in de buik, opgeblazen gevoel, obstipatie/verstopping en heb ook al de hele tijd witte afscheiding. Verder sneller moe en begin nu last te krijgen van nodig moeten plassen en maar kleine beetjes. Denk dat de baarmoeder de blaas wat in de weg ligt.

De 1e echo (via de buik, jippie!!) kreeg ik met 7w4d en zagen toen een kloppend hartje.  We hebben het verteld toen ik 8 weken zwanger was. Later met 9w4d en 11w4d ook nog eens ivm misselijkheid en afvallen. Meer om de moed er in te houden, dus daar doen ze niet zo moeilijk over gelukkig.
Ben nu 17w3d en heb 23 jan. de 20 weken echo, heb het ook ff veranderd op de wolk. Nu ik wat verder in de zwangerschap ben merk ik dat ik wat meer energie begin te krijgen, dus ga me maandag maar eens opgeven voor kinderopvang, zwangerschapsgym en zwemmen....

Heb tot vorige week meegedaan aan MvM, van mijn 6e week tot de 16e dus. Ik testte al met 3w4d positief, dus was ruim op tijd met opgeven. Het is mij goed bevallen, werd hier steeds binnen de schutting opgehaald, dus niemand viel het echt op. Trouwens, sinds 4 weken zijn de vertrouwde groene kannen vervangen door de blauwe, dat zijn dus gewoon nieuwe. Moet trouwens wel zeggen dat het weer heerlijk plast zonder zo'n kan tussen je benen. Maar je doet het voor het goede doel en als je bij 10 weken denkt; ik doe toch mee dan kun je je altijd nog opgeven.

Zo dat was ff een zwangerenpraatje, de rest van de moeders en niet-zwangeren, ik denk ook aan jullie hoor.

Ga nu weer ff relaxen

Doei!

Anouska; Dank je voor de felicitities!!!! Ben er heel blij mee, maar toch ook nog wel beetje bang...Als die 1e echo al goed is, dan ben ik al heel wat geruster

Dat is niet zo leuk dat je man zijn bovenarm gebroken heeft. Hopelijk kan het zonder operatie over gaan.
En wie weet is het toch raak, er hoeft maar 1 superzaadje tussen te zitten en op het juiste moment geklust te hebben. Wie weet....

Klaasje; fijn dat het een mooie begrafenis was....

En nu weer aan jezelf denken.Goed dat je je weer wat actiefer voelt, en van alles gaat regelen. Ik zou graag babymassage en natuurlijk babyzwemmen willen doen.
Maar dat komt nog wel...

hey meiden

zo we zijn geinstalleerd, we hebben steeds vandaag tegen joey gezegd dat we voorlopig bij de opa gaan wonen omdat ons huis wordt verbouwd, vanaf vanmiddag zijn joey en ik bij me pa en dat ging helemaal goed, ik zei om half 8 tegen joey dat hij op bed moest werd ie helemaal gek en huilen niet normaal meer helemaal over zijn toeren het was zo zielig, want hij wilde bij mama slapen in huisje en niet bij opa, ik heb een half uur werk gehad om hem rustig te krijgen en uiteindelijk ging hij in zijn bed, ik heb nog een keertje uitgelegd wat er allemaal gaat gebeuren en waarom of we bij opa gaan wonen het was zo zielig maar op een gegeven moment dan moet je even boos worden om hem tot bedaren te krijgen, arme schat van me

anoeska; een mooie vakantie gehad zo te lezen alleen je man zit in de lappenmand en niet zo zuinig ook zeg, hopelijk gaat het geen operatie worden zeg, pfff en hoe bevalt jullie huis??

klaasje : meid de begrafenis achter de rug en het was een mooie begrafenis, voor zover je dat mooi kan noemen dan natuurlijk, en meid als jij je verhaal kwijt wil over de begravenis en alle laatste weken van je schoonvader dan kan je dat hier altijd doen meis. lucht je hart dat is goed voor je.
En met je zwangerschap gaat het goed, en je krijgt weer wat meer energie dat is wel lekker, probeer inderdaad nu ook even aanjezelf te gaan denken.

bieb; ik heb ook af en toe steken, en ik had nou vanmiddag joey die zich effe op de zijkant van me buik liet ploffen ik natuurlijk gelijk in de stress maar die kleine in me buik zit wel goed in een stootzak,
vanavond weer op je waterbed slapen?

xx linda

Terug
Bovenaan