goeiemorgen meiden
zo hier is eindelijk een berichtje van mij. we zijn helemaal gesetteld, en morgen dan moet ik bij mijn huis nog even de laatstedingen inpakken die de zolder opgaan, en dan kunnen we starten
rimke; Nog steeds zo beroerd meis, en je hebt al een test gedaan inderdaad van de week nog een keerjte een test doen je weet maar nooit, en ook zo slecht geslapen vannacht, dat is klote meid, ik hoop echt dat je snel weer opknapt want dit is ook niks, vooral omdat je morgen weer moet beginnen met werken, ga lekker van je laatste dagje genieten
jacqy: met je jurk is alles goed gegaan, wel fijn dat alles bij gesteld kan worden omdat je zwanger bent.
sterretje; weer ziek meid, dat blijft bij jullie ook in een circeltje doorgaan, dat is niet fijn, en ook een slechte nacht gehad met de kleine en daardoor voor jullie een kort nachtje.
ik heb zometeen een verjaardag me schoonvader is morgen jarig endie viert het vandaag, Joey is nog steeds een beetje van slag hij wil alles tegelijk en hangt steeds bij ons, en hij heeft uiteindelijk wel geslapen vannacht maar toen ik op een gege ven moment naar de wc moest en de lamp uit deed schreeuwde joey de lamp moet aan dus die heeft de hele nacht aangestaan, maar vanavond gaan alle lampen weer uit, hij moet toch wennen.
ik ben er vanmiddag weer eventjes. Morgen komt er iemand die gaat bij mijn pa proberen het zo te maken zodat ik met mijn laptop bij me pa op het internet kan/
xx linda