Klusbabes 34 *********************************

bieb: jij hebt dus 2x bij je schoonmoeder in gewoond, haha dat had ik dus echt niet overleefd daarom zitten we bij me pa hahahah
wanneer wordt je schoonmoeder geopereerd?

xx xlinda

he meiden,

Klaasje, fijn dat de plechtigheid mooi was, is dus een goed afschijd geweest. En wat goed te horen dat je weer wat meer energie begint te krijgen!  

Anous, bedankt voor de felicitatie! En, jouw beurt komt ook nog wel hoor! Vervelend dat je man zijn arm heeft gebroken zeg! Heeft hij veel pijn?

Bieb, heb ook veel steken gehad. Sinds nu een dag of 5 niet meer... maar verder wel alles, de tieten enzo! haha

lin, arme joey! Maar zit je wel helemaal gesetteld?

ehm.. weet t ff niet meer...

Mijn jurk was weer prachtig! Verteld daar dat ik zwanger ben. En moet nu 2 weken voor trouwen komen, en 1 week voor trouwen. Over 6 weken moet ik mijn omvang e.d. nog eens meten en doormailen, dan kunnen zij misschien alvast voorwerk doen. Gaat helemaal lukken zeiden ze!

Fijne avond!

x Jacqy

Goedemorgen!!

Nou, ik lag er om 7 uur op...............ben kapot, heb waardeloos geslapen, was om 3 uur wakker tot ongeveer 6 uur................en toen geloof ik nog wel effe in slaap gevallen. Fons ligt volgens mij op het logeerbed, want die lag niet naast mij, whahaha!!
Kinderverjaardag was wel effe leuk maar heeeeeel veel kinderen............

Anoeska: ik ga les bij de skischool bij het dal station, tegenover die hele oude stoeltjeslift naast het hotel van Kroll, alpenrose.
Dus niet die midden in het dorp met de rode pakjes........

Klaasje: fijn dat de uitvaart mooi was. Een waardig afscheid dus. En nu maar proberen te genieten van de aankomende uk.

Bieb: ik had ook altijd overal steekjes en krampjes hoor, is groei van de baarmoeder. Ik werd er hypernerveus van............en die tieten, fons hoefde er maar naar te kijken en ze deden zeer.
Ik heb vorige week een zwangerschapstest gedaan, als dit zo blijft volgende week nogmaar een keer. Maar ik denk dat het gewoon een viirus is.

Jacq: lekker je trouwjurk weer gezien!! Leuk!!! Tuurlijk kunnen ze hem gewoon aanpassen! Worden ze voor betaald.

Lin: helemaal over dus? En die arme Joey over zijn toeren, ach die snapt er de ballen van natuurlijk!!

Nou, mijn laatste dag verlof is ingegaan, kan wel janken.............ga ik ook gewoon doen de hele dag, gezellig!!!
Tot later!!

@rimke: ben je er nog? Wat rot dat je zo slecht hebt geslapen. Hier gosteravond hetzelfde liedje. De kleine kon de slaap niet vatten. uiteindelijk lagen we er om 2 in. Maar ja de biologische klok van die kleine slaat er 's ochtends geen minuut later van, dus hier zit ik alweer, hihi.
We hebben t opstaan om en om verdeeld en vandaag was het mijn beurt, maar geloof maar dat ik er straks weer inkruip.
@jacqy: al aan het idee gewend?
@bieb: ik had t al gedaan bij je eigen topic, maar nogmaals: Van harte gefeliciteerd meid. Super.

Ik zag dat pip en renee begin februari zijn uitgerekend, spannend.
En mammoetje: hoe is het met jou? Verloopt alles goed?

@bieb: dat opgeblazen gevoel kan geen kwaad. Als het goed is mag je daar ook gewoon rennie deflatine voor gebruiken. En bij honger meteen eten, ivm misselijkheid. Maar ja iedereen heeft weer andere klachten, dus ik kan me voorstellen dat het sdpannend blijft tot de echo.
@jacqy: je mag de jurk halen. Heb je ze al iets gezegd, ivm jurk groter maken en zo?
@anouska: balen zeg, dat je man misschien geopereerd moet worden. Hebben jullie een gipsvlucht terug moeten nemen?

Hier trouwens alweer een paar dagen ziek. Het is echt al een hele tijd de een na de ander.

goeiemorgen meiden

zo hier is eindelijk een berichtje van mij. we zijn helemaal gesetteld, en morgen dan moet ik bij mijn huis nog even de laatstedingen inpakken die de zolder opgaan, en dan kunnen we starten

rimke; Nog steeds zo beroerd meis, en je hebt al een test gedaan inderdaad van de week nog een keerjte een test doen je weet maar nooit, en ook zo slecht geslapen vannacht, dat is klote meid, ik hoop echt dat je snel weer opknapt want dit is ook niks, vooral omdat je morgen weer moet beginnen met werken, ga lekker van je laatste dagje genieten

jacqy: met je jurk is alles goed gegaan, wel fijn dat alles bij gesteld kan worden omdat je zwanger bent.

sterretje; weer ziek meid, dat blijft bij jullie ook in een circeltje doorgaan, dat is niet fijn, en ook een slechte nacht gehad met de kleine en daardoor voor jullie een kort nachtje.

ik heb zometeen een verjaardag me schoonvader is morgen jarig endie viert het vandaag, Joey is nog steeds een beetje van slag hij wil alles tegelijk en hangt steeds bij ons, en hij heeft uiteindelijk wel geslapen vannacht maar toen ik op een gege ven moment naar de wc moest en de lamp uit deed schreeuwde joey de lamp moet aan dus die heeft de hele nacht aangestaan, maar vanavond gaan alle lampen weer uit, hij moet toch wennen.

ik ben er vanmiddag weer eventjes. Morgen komt er iemand die gaat bij mijn pa proberen het zo te maken zodat ik met mijn laptop bij me pa op het internet kan/

xx linda

Linda; al lekker geinstalleerd bij je pa. Joey went er wel aan., hij zal wel moeten haha.En dat Joey tegen je buik aanstoot, zal vast geen kwaad kunnen, goed beschermd in je buikie.
Gisteren bij t boodschappen haal ik altijd t karretje. maar die sleep ik meestal heel onbezonnen tussen de stelling vandaan, en dan botst dat ding weleens keihard tegen mijn buik, maar gisteren deed ik toch maar voorzichtig haha

Schoonma zal ergens in jan geopereerd worden. Maar wordt een dag vtv gebeld, dus gewoon afwachten. Misschien dat we het haar wel vertellen dan van mijn zwangerschap, een extra stimulans om erg goed doorheen te komen misschien, wel zien wel

Jacqy; ik hoop elke keer iets te voelen om mijn zw.schap te bevestigen, misselijkheid of steekjes ofzo hihi. Geen misselijkheid tot nu toe trouwens, wel borstenpijn en steekjes, en af en toe die maagzuur

Terug
Bovenaan