Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen.

Is hier niet zo druk geweest de afgelopen dagen!
Hier gaat het wel weer, je doet er gewoon niets aan..........maakt het feit dat ik hem mis natuurlijk niet minder, lekker beessie............het is gewoon stil in huis zonder kat. We begonnen met twee en zitten nu zonder........is niet zo leuk, dus het zal ook niet lang duren voordat er hier weer eentje rond loopt.

Linie: dit ga je zo toch niet volhouden! Je slaapt nog wel wat langer dan dat ik sliep, maar twee uur per nacht, maar je hebt ook nog een klein jongetje rondlopen..............
Die steken had ik trouwens ook hoor! Is groei van je baarmoeder, bandenpijn, maar als je het zelf niet vertrouwd moet je gewoon bellen joh!

Bieb: laat ze allemaal maar lekker vissen, ze horen het vanzelf wel!

Jacq: hoe is het met je misselijkheid?

Bambi: krijgt lois misschien een tand, dat haar billen zo stuk zijn? En dat ze zulke diarree heeft? Kan best, ze is een half jaar..............

Nou, ik moet vanmiddag weer werken, heb geen takke zin, maar goed. Heb natuurlijk niet zoveel aan mijn weekend gehad. Moet deze week 4 dagen werken. Maandag tot en met woensdag en dan het weekend weer..........5 dagen dus eigenlijk. Volgende week wel 5 dagen vrij...............even diep ademhalen en door gaan dus..............

Rimke; kan me helemaal voorstellen dat er snel weer een katje bij komt. Ik ben een echte kattenmens, dus leef helemaal met je mee

Dames, heb een AANBIEDING!!

Heb nog 3 treinkaartjes voor onbeperkt reizen op 24 en 25 jan a.s. Normaal 10,- nu 5,- per kaartje. Als iemand interesse heeft, dan stuur ik die kaartjes snel op.

doeiii

rimke: werkse meid vandaag, en ik snap dat het in ene leeg is zonder de poezebeestjes .
en die pijn ach ik moet 3 febr, weer heen en dan zal ikhet effe vragen.

klaasje: hoe was het bij de vk vandaag?

zo ik heb me een partij geslapen vanmiddag van 1 uur tot 3 uur was helemaal van de wereld, heerlijk, vanavond yoga en dan ga ik daarna weer lekker vroeg me bedje in .

ik ga zo effe een broodje eten want ik heb honger, vanmiddag kreeg ik me warm eten er weer niet in, had aardappelen en spruiten met kipfilet, en ik ga zo lekker zalmsalade op me broodje eten heb ik trek in

meiden ik ben er vanavond niet, fijne avond en morgenochtend lees ik weer bij

xxx linda

Hoi lieve schatten, hier alles goed ! Aantal zieke op mn werk dus weer veel aan het werk ! Verder voel ik me prima gelukkig....vandaag mn laatste gesprek gehad maar mag het verlengen met nog vijf maal en denk dat ik dat ga doen ! Ik kwam ff spieken of mn buuf het nog een beetje vol kan houden maar las weer iets ergs.....lieve lieve lieve rimke, wat vind ik dit klote voor je ! Jank maar lekker lieverd.......snap hoe je je voelt en dat het nu wel erg stil is !!! Dikke kus lieverd.......vind het echt klote voor je ! Bambi, las dat het bij jouw thuis ff niet zo lekker loopt, klote he lieverd ! Probeer wel te blijven praten he meis, kalm aan en ik denk aan je...meiden, ook al ben ik er op het moment maar heeeeeeel weinig, ik denk aan jullie en lees af en toe ff bij om op de hoogte te blijven. Vind het alleen moeilijk om te reageren op dit moment ! Doei lieverds, tot de volgende keer weer............

Liefs happy xxxxxxxxxxx

He meiden,

nergens tijd voor gehad, sorry!

rimke, jeetje meis! heel veel sterkte, wat lijkt het mij verschrikkelijk om een kat te verliezen! en nu ook nog eens twee in een half jaar! heel veel sterkte meis! denk aan je hoor!

verder niets gelezen. ben alleen maar kots en kots misselijk!! vanmorgen bij een patient weg gerend, moest kotsen.. gatverdamme!!! hij stonk ook heel erg!

ga weer, ben gesloopt!

x jacqy

Hai girls,

Lin; wat lees ik nu, heb je zowaar ff bijgetankt!!! Goed zo en vanavond ook lekker slapen dan he. En ja die steekjes, die heb ik ook gehad en nog wel een beetje,  

En bieb, jij vroeg het toch over die steekjes? Ik heb ze ook nog steeds, is gewoon groei van de baarmoeder en banden die uitrekken en zo. Mijn baarmoeder zat net al op navelhoogte, dus dat ik best al groot!!

Nou, ben dus net bij VK geweest en alles was weer goed. Was zowaar een kg aangekomen en hartje klopte ook vrolijk. Krijg zelfs een beetje een buikje!!
Heb alleen veel hoofdpijn, elke week wel 2 dagen dat ik paracetamol moet nemen om de dag door te komen; is m'n Hb te laag (6,4) en moet dus staalpillen gaan slikken. Tsja, als het helpt voor de hoofdpijn en energielevel is het ok, maar m'n darmen waren net weer een beetje op gang en van die staalpillen raak je weer lekker verstopt. Dus ik denk dat de Roosvicee laxo en magnesiumpillen weer uit de kast mogen... Acht, 't is voor het goede doel!! Ben weer helemaal happy!!!

goeiemorgen meiden

happy; goed te lezen dat het wel goed met je gaat, en je gaat je gesprek voor 5x verlengen, als het kan moetje dat zeker doen meid, en druk op je werk door zieke, denk wel aan jezelf he

klaasje een kilo aangekomen wat goed meid komt vanzelf allemaal goed, en aan de staalpillen, heb ik ook met joey gehad nug elukkig nog niet, ik gebruik wel lactulosezakjes om te kunnen poepen want dat is 1 groot drama bij mij, en ja ik heb heerlijk geslapen gistermiddag hahaha

bambi: hoe is het nu op het moment thuis?

jacqy: o jee bij een patiient weg moeten rennen om te kotsen, jeetje meid ik hoop echt voor jedat het gaat zakken hoor die misselijkheid.

nou ik ben vanmorgen dus kotsmisselijk, ik heb wel wat gegeten maar sta te tollen op me benen, ik ben vannacht ook vreselijk aan het dromen geweest, over me moeder dat we er bij waren dat haar tumor knapte en dat ze helemaal leegbloedde, dit is echt gebeurd alleen waren wij daar niet bij, maar nu droomde ik dat we het zagen, ik ben gewoon een beetje van slag maar ja
zometeen om 10 uur naar de voetrefelx toe. en de yoga was weer lekker gisteravond, vanavond een intake van de kraamzorg, die zou vorige week komen maar toen had ze een spoedbevalling dus belde ze af.

meiden tot later

xxx linda

Ha Happy, fijn dat het goed met je gaat. En je gesprekken met 5x verlengen. Als het je helpt zou ik het zeker doen

Linda; gaat het om een kennismakingsgesprek met de kraamzorg?

Jacqy; lekker aan de kots...En dan ook nog zo een stinkende vent yech

Pff heb    opeens pijn in mijn rug. Maar moet er wel bij zeggen dat ik ook last van darmen heb, moet eigenlijk p**pen, maar komt er ef niet uit. Zal wel met elkaar te maken hebben....

Terug
Bovenaan