Klusbabes 34 *********************************

goeiemorgen meiden

jacqy: zo misselijk meid, goed dat je wel kleine beetjes eet, en je hebt gister lekker in de bank geslapen, ik kon dat gisteren neit omdat ik goulash aan het maken was en joey wakker was, en ook zo moe, ik weet er alles van bij mij is het nog steeds niet over.
Mijn tante hoeft nadat de borst is afgezet geen chemo of bestralingen te ondergaan, dan is alles weg

bieb; jullie denken dat je schoonzus een idee van je zwangerschap heeft, nou laat haar nog maar even wachten haha, zal je altijd zien dat mensen in ene dingen gaan vragen als je zwanger bent. en je man lekker chocomelk gemaakt en had je geen trek hahaha, ik had het dus niet opgedronken hahahah

rimke; jeetje meid ik hoop dat jack nog terugkomt vandaag, en dat er niks aan de hand is, en wel fijn dat fons al vandaag thuis komt,

de verjaardag was wel gezellig we hebben gigantisch gelachen, maar om 12 uur wilde ik naar huis toe want ik kon niet meer zitten en was verschrikkelijk moe, en me ooms en tantes gingen toen ook zachtjes aan weg
Mijn borsten doen trouwens ook sinds 2 weken giga zeer, ook onder de douche niet normaal meer, ik ga gewoon met me handen op me borsten om de waterstraal tegen te gaan hahaha,
vandaag weinig op het programma,heerlijk.

xxx linda

sorry ff voor de onderbreking dames.

ik heb ff een vraag voor bieb,
allereerst wil ik jacqy en bieb ff feliciteren met jullie zwangerschappen,echt ik ben zo blij voor jullie!
ik las een tijdje terug dat jouw temperatuur nog al laag is/was,nou is mijn temperatuur ook ontzettend laag terwijl mijn eiersprong allang geweest is,ik verwacht binnen 5 dagen mijn ongi,hoe is jouw temperatuur nu?
de vorige maand was mijn temperatuur na mijn eiersprong best hoog,nu juist niet,
ik weet wel t zegt allemaal niet zoveel maar toch.
sorry dames ik zal jullie niet meer onderbreken maar ik ben hier even benieuwd naar.
alvast bedankt.
gr.droppy

Helaas, helaas...................de buurvrouw vertelde me vanmorgen, toen ik een zoektocht naar Jack ging ondernemen, dat er op donderdag avond een dierenambulance op de hoek had gestaan om een klein zwart-wit katje in te laden die was aangereden..........
Onze Jacky is niet meer.....................ik ben heel erg verdrietig...............wat moet ik zonder katten! Eerst Davey in mei, en nu Jacky weer..................kan er niet bij met mijn verstand..........ga nog even verder huilen....................

Lieve Rimke.... wat verschrikkelijk..... eerst Davey en nu Jacky.... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen....
Heel veel sterkte en huil maar lekker uit, ik denk aan je!

Liefs Phoebe  

rimke; he meid is jack toch overleden, huil maar effe lekker uit meid,

droppy: dat temperaturen tja wat zal ik er over zeggenhaha, ik heb het zelf ook heel lang gedaan, en ik moet zeggen dat ik er wel veel aan heb gehad, je moet het wle rectaal doen want dat is het meest betrouwbaarst, en bij mij was ie na mijn eisprong als ik niet zwanger was, 36,7 en toen ik zwanger was, was me temp 36,9 maar het temperaturen zegt natuurlijk niet altijd alles want het is niet het betrouwbaarste wat er is. succes meid

phoebe; hoe gaat ie meid, hoe je het nog een beetje vol?

vanmorgen even naar tom zijn oudste zus geweest en daarna naar zijn ouders, en tom ligt nu sinds half 3 op bed en ik ben ook zooooo moe, maar ja joey wil wederom weer niet slapen dus moet ik maar weer wakker blijven.
Ik laat tom dan maar op bed gaan want hij werkt de hele week heel veel en hard in ons huis en hij heeft het ook nodig, maar ja ik eigenlijk ook hahah

xxx linda

hey lindajoey
lief dat je op mijn vraag heb geantwoord heb,
mijn temperatuur was vanmorgen laag namelijk 36.78(rectaal)en ik zit op dag 19 van mijn cyclus(28dagen).vorige maand was mijn temperatuur op dag 19   36.90.
dus ik snap er niks van.ik voel me wel extreem moe en heb een grieperig gevoel.
bedankt meis.

hoi droppy: ik heb net ook op je topic gereageerd, maar je moet gewoon 1x op een dag temperaturen en dat is in de ochtend net als je wakker wordt en voordat je uit je bed gaat

He girls

Oh nee Rimke, wat erg zeg!! Ik weet hoe je je aan je beestjes kunt hechten en nu al 2 katjes dood! Kan me voorstellen dat je daar een off-day van hebt. Lekker ff uitjanken!

Ja Lin, dat is iid ook wel lastig als je vent zo hard werkt maar jij zelf ook moe bent. Ik kan me voorstellen dat je hem ff laat slapen, maar denk ook aan jezelf he? Ik heb al eens gezegd dat ik het bijzonder vind dat jij het zonder goede nachtrust allemaal red!

Verder weet ik 't ff niet meer....

Vandaag luilekkerdag gehad. Gisteravond naar Joseph geweest, echt een heerlijke musical. Vooraf bij ons gegeten met z'n achten, was ook geslaagd.
Daarnet nog ff met manlief wezen uiteten in ons favo restaurantje, heerlijk! Kan alleen nog steeds niet veel eten, dus doe dan een lekker voorgerecht als hoofdgerecht en dan nog wat garnituur erbij. Zit nu propvol, lijkt wel of er een tweeling in m'n buik zit momenteel!!
Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of ik eindelijk eens wat ben aangkomen, weeg nog steeds rond de 70 kg terwijl ik begon met 75 kg. En laat echt geen lekkere dingen staan hoor!! Heb deze week wel een buikje gekregen, dus het moet haast wel.

Nou dames, ga ff uitbuiken, later!!

Terug
Bovenaan