Klusbabes 34 *********************************

hoi meiden,

Rimke ook even hier voor je meid,   heel veel sterkte met het verlies van Jack. vind het zo erg voor je meid..dikke knuffel voor jou.

Linda zo moe, maar niet mogen slapen omdat je het je man gunt, je bent te lief voor hem.

klaasje morgen weer naar de vk. ben ook benieuwd voor je..gaat het buikje dan eindelijk komen..

bieb en jacqy lekker aan het genieten van de zw.schap.

phoebe nog een weekje geduld..oh meid duim me suf voor je

sterretje loopt die van jou al ? met een loopstoel, of bedoel je zon ding op wielen waar ze in zit...wat niet goed voor de heupen schijnt te zijn ..zegt me cb boekje.. hahah

nou wilde ff uitgebreid kletsen, maar hoor Lois al mopperen via de babyfhone.
ze heeft enorme luieruitslag van de dunne poep, ze is stront verkouden en die billen doen zo zeer als ze gepoept of geplast hebt,...heb haar nog nooit zo hard horen huilen bij het verschonen...dikke tranen rolden over haar wangen..
eten gaat wel goed gelukkig...

ga zo met haar douchen, ze is nu al wakker, maar hoef niet meteen in actie te komen.
me man ligt hier ziek te zijn naast me. heb zelf ook een hoofd op knappen en keelpijn.
en me man en ik hebben geloof ik een boel onopgeloste wrok naar elkaar toe..
als ik wat er van wil zeggen word hij boos...de liefde is ff ver te zoeken..terwijl ik zo hard me best doet, krijg ik gewoon elke keer stank voor dank...ben echt niet alleen voor mezelf aan het lijnen...maar motiveren...ho maar...
hij gedraagt zich ff als een klein kind, wat zijn zin niet krijgt..

voorbeeld...ik erger me aan de volle asbak op zijn kamer en in de bijkeuken..terwijl ik toch duidelijk ben geweest in roken op zijn kamer...of ie dan op zijn minst elke dag zijn peuken kan weggooien want het meurt als de pest...als ik me er aan erger dan kan ik dat zelf toch wel even doen ??? pardon.......is gewoon een principe kwestie...
voel me hier af en toe net een huishulp.....woordje vrouw en liefde is ver te zoeken momenteel...

sorry voor me geklaag..ben het ff zat...Lois word nu echt wakker...ga maar weer...zucht.....af en toe komt echt alles op mij neer lijkt het wel..
morgen weer werken...

xx bambi

klaasje; lekker aan het uit eten geweest en gisteren naar de musical wel een gezellig weekend achter de rug, en morgen weer naar de vk toe, ben benieuwd, en je buikje begint te groeien heel erg leuk, en tja ik ben echt super moe en die nachten vannacht heb ik ook weer een uur of 4 geslapen tom snurkte weer als een idioot, en als ik dan overdag niet slapen kan is dat ook niet erg bevordelijk voor mijn humeur, ik ben nu ook echt kapot en dan kan ik een dwarse joey ook niet meer stallen en dan wordt me man boos want ik mag niet tegen hem uitvallen en dan krijg je dat gelul weer maar goed, het zal wel weer beter worden

bambi: ik heb effe geen woorden voor die man van jouw, probeer je best maar even niet meer te doen en laat hem effe in zijn sop gaarkoken, ik wordt hier heel boos om je doet je best om te lijnen en alles voor hem te doen en wat krijg je stank voor dank, dat heb je niet verdiend meid, ik zit hier nou gewoon boos te zijn.

rimke; hoe is het nu meisje gaat het weer een klein beetje?

jacqy: hoe gaat ie met jouw? en met Bieb?

joey is zo moe en super dwars hij ligt nu op bed en slaapt nog niet, pfffff af en toe hahaha

meiden ik ga nog effe lezen en kijken of ik de klok van 9 uur red om wakker te blijven maar ik betwijfel het hahaha
fijne avond en morgenochtend lees ik bij

xxx linda

Rimke; wat erg van  jullie kat!!!! Sterkte meisje, sommigen zeggen het is maar een kat, maar ik kan er over meepraten,het is meer dan dat, bijna een kind zeg maar. Dikke knuf van mij

LInda; haha, moest lachen om je tietenverhaal. Bij mij is het het ergst als ik mijn bh uitdoe, en ik slaap meestal op zij, nou dat moet echt met de grootste voorzichtigheid haha., En soms doe ik ze ook ondersteunen met mijn handen

Klaasje; succes bij de gyn. En straks zit je zeker over de 75 kilootjes!!!

Bambi; wat een klote relatie op dit moment tussen jou en je mannetje. Heb je er al eens goed over gepraat? Zal ook wel natuurlijk. misschien is het toch een soort van 'we hebben een kind' dip? Slaat misschien nergens op, maudy is ook al een half jaar ofzo...
hoop dat jullie er snel uit komen

quote: droppy1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 09:46:15'));

sorry ff voor de onderbreking dames.

ik heb ff een vraag voor bieb,
allereerst wil ik jacqy en bieb ff feliciteren met jullie zwangerschappen,echt ik ben zo blij voor jullie!
ik las een tijdje terug dat jouw temperatuur nog al laag is/was,nou is mijn temperatuur ook ontzettend laag terwijl mijn eiersprong allang geweest is,ik verwacht binnen 5 dagen mijn ongi,hoe is jouw temperatuur nu?
de vorige maand was mijn temperatuur na mijn eiersprong best hoog,nu juist niet,
ik weet wel t zegt allemaal niet zoveel maar toch.
sorry dames ik zal jullie niet meer onderbreken maar ik ben hier even benieuwd naar.
alvast bedankt.
gr.droppy

Hoi Droppy,

ik meet temp altijd onder mijn tong, en in vergelijking met andere dames lijkt mijn temp iets lager, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Na mijn eisprong werd temp ook altijd hoger, en dag van ongi gelijk weer lager. Hoogste temp was 36,8 en normale 36,2.
Ik deed niet de hele maand temp maar alleen bij eisprong en paar dagen rond ongi. Maar haal niet al je hoop uit de temp! De dag dat ik dus ongi moest worden (31-12) had ik dus weer mijn laagste temp 36,2. dus ik dacht dat ik weer ongi werd. toch voor zekerheid test gedaan. en ja hoor, toch zwanger!! raar dus, want eigenlijk klopt dat niet.
Heb hierna nog maar 2x gemeten en temp is gewoon hoog, rond 36,7
Wat linda zei, je kan het beste gelijk meten als je net wakker bent., en rond hetzelfde tijdstip, dan heb je een goede vergelijking. En de ene heeft nou eenmaal een andere lichaamstemp dan iemand anders
HOop voor je dat je zwanger bent

vanmorgen beetje gepoetst, vanmiddag voor bank gekeken, wel mooie gezien, maar niets gekocht.
Daarna naar schoonmoeder geweest. En misschien komt het wel omdat ik er nu op let. maar het leek wel of ze bepaalde dingen om een bepaalde reden vroeg. Of ik nog sport, en hoe vaak, en nog een paar rare dingen. En toen stak ze een sigaret op, en ik van uche uche, en dat slechter is om mee te roken dan zelf te roken. Hup. gelijk die peuk uit. Normaal lacht ze er beetje om, en rookt door. Volgens mij heeft mijn schoonzus wat gezegd. Nou ze doen maar, allemaal geduldig zijn haha

verder al de hele dag last van steken bij lies. En weet je wat me opvalt? Des te later ik eet, des te minder honger ik over de hele dag heb. Dus dat wordt niet eten haha
Had vanavond lekkere chinese kippensoep gemaakt. met stokbrood en kruidenboter. Lustte nog wel een 2e bak, maar na de helft van de 2e kom, raakte ik echt vol!!!
En nu, nu heb ik weer honger. Heb alweer een koek naar binnen gewerkt.....

bah, morgen werken. Krijg er elke keer minder zin in.....

hey bieb,

oke bedankt voor je antwoord,en ik hoop t ook
geniet van je zwangerschap he want t is zo voor bij en voor je t weet heb je een pracht van een kindje in je armen,succes verder.

dames ik kom jullie nu niet meer onderbreken hoor
fijne avond allemaal

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.        

januari
18)
19)
20)
21)
22)
23) Klaasje 20 weken echo
24) Phoebe ronde  21 1e kindje  1ste ronde IUI
25)
26) Bieb 2e echo
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

goeiemorgen meiden

droppy: haha meid als je vragen hebt mag je die altijd stellen meid, maakt helemaal niks uit.

bieb; geen zin om te werken vandaag jeetje meid, ik hoop dat de dag een beetje snel gaat voor je. en lekker aan de kippensoep met stokbrood en kruidenboter gisteravond jammie ikkrijg spontaan trek hahaah, en dat borsten verhaal het weet wat haha, ik heb nu continue pijn aan die dingen hahaah maar ja het hoort erbij maar dat neemt niet weg dat het heel vervelend kan zijn

rimke; heb je nog een beetje geslapen vannacht?

ik heb nu de laatste dagen een heel trekkerig gevoel bij me schaambot, doet best zeer af en toe en ook steken daar, met zitten enz. zal het effein de gaten houden en anders dan bel ik gewoon effe op wat dat is,
voor de rest weer een mega kut nacht gehad, om half 11 lag ik op de bank en om half 4 vannacht ben ik op me pa zijn bed gaan liggen, ik trek vandaag of morgen tom zijn snurkdingen eruit, ik ben helemaal gesloopt nu, heb mega pijn in me rug en heupen maar ja vanmiddag gaat joey naar de chreche en dan ga ik 2 uurtjes op bed

xxx linda

Terug
Bovenaan