Klusbabes 34 *********************************

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
was ik weer,

rimke zo jij bent aardig aan het koken..tja nog een poepluier erbij hahah..lois heeft er soms   4 op een dag en 3 is nu normaal sinds ze vaster eet, voorheen met alleen flessen was het er maar 1 hahaha..

sterretje ook weer verkouden aan het worden..net wat rimke zegt het heerst..heb het zelf ook enorm te pakken me man een paar dagen terug, die is vandaag voor het 1e weer werken deze week..pff kan het me niet perimenteren weer ziek te zijn, was ik pas al..dus we gaan morgen maar weer ertegenaan..
lekker representatief trouwens met zon snotkop hahaha, zie er niet uit..

bieb echt kut als je niks te doen heb op het werk he, dan duurt de dag te lang en heb je teveel tijd om na te denken, over wat we nou eigelijk willen.

heb ook eens nagedacht...vroeg me af wat een opleiding tot nagestiliste zou kosten en of er wat valt te verdienen daarin ? heb een opleiding op zak als visagist, heb er alleen een aantal jaren niks mee gedaan., maar wie weet kan ik wat voor mezelf gaan beginnen, bruidsmake-up jes en dat nagelgedoe erbij..maar moet ik ff kijken , want je zal je wel moeten inschrijven bij kvk en weet ikveel wat er bij komt kijken,
dat zijn latere zorgen als het op me werk dus mis loopt..maar ga proberen dat te voorkomen...als hij maar niet zo op me lette, word daar niet goed van.

lekker ovenfrietjes eten, gezond en toch friet hahahah. broccoli staat te koken en een nepvleesje erbij hahaha..zon vegaburger iets...
heb besloten Lois vanaaf maar ff met een washand te reinigen, geen zin in gespetter vandaag en douchen gaat niet alleen..als ik haar in bad stop dan zijn we met 5 minuten zeiknat omdat ze zoveel loopt te plonsen hahaha...

normaal als ik me zo voel als ik me nu voel was ik allang thuis gebleven dus, maar omdat ik pas al een week ziek was met dat kotsen enzo , kan ik me echt niet perimenteren weer ziek thuis te zijn. heb maar een half jaar contract he.

de tip van me moeder, zoek toch wat anders meid, lekker voor maar 2 dg want 3 is toch te zwaar en dan lekker het kdv eraf ? huh wat heb dat er mee te maken hahaha
scheelt wel 100 euro in maand ja. we gaan het eens bekijken als het april is he.

man komt thuis.
xx bambi

Nog effe wat verse foto's.

Voor het eerst zelf op de buik gedraaid.

Slappe lach!

Ga effe snel eten nu maudy voor een half uurtje slaapt.........

Oja, over dat draaien, nou , dat kan ze hoor.
Ze is net 15 keer (!!!!!) op haar buik gedraaid, en ik haar maar terugdraaien na wat gesputter, het is gedaan met mijn rust.........

He meiden,

Bieb, bambi wat een gezeur op het werk zeg! Lijkt me echt balen als je het niet naar je zin hebt! Hoop voor jullie dat het een beetje bijtrekt voor jullie!

Rimke; aaahhh, die foto's zijn echt TE schattig! Wat leuk dat ze nu ook draait, weer een stapje in de ontwikkeling.

Pfff, verder weet ik het al niet meer...

Nou, ik moest me dus ook alweer ziek melden op het werk. Ben net 3 dagen voor 100% beter en nu was het alweer raak. Gister op het werk al beroerd, vooral pijn in m'n rechter zij. Ik dacht dus gelijk aan blaasontsteking die naar m'n nieren opsteeg, maar heb verder niet echt klachten van blaasontsteking. Maar gisteravond heb ik heel de avond overgegeven, al m'n eten van overdag was er dus uit. Verder geen griepklachten of zo, alleen overgeven...
Nou vanmorgen toch maar ziekgemeld en m'n plasje laten nakijken; niks aan de hand. Vandaag weer wat opgebouwd met eten en drinken, het zakt nog niet hard, maar 't is er ook nog niet uitgekomen, dus vooruit. En de pijn in m'n zij is volgens de vk van de baby die of iets afklemt bij de nier of een zenuw of zo. Nou ja, ik hou het wel in de gaten, maar baal wel dat het gewoon niet normaal kan gaan.   Heb natuurlijk ook al bloedarmoede  en te lage bloeddruk en pijn erbij kan ik echt niet hebben. Wil gewoon genieten!!!

Sorry voor m'n ego verhaal, maar dan ben ik het ff kwijt....

Liefs,

hey meiden

rimke; lekker aan de groenten inkopen gedaan en die arme schat een mega poepluier hahaha. Fons is alweer vertrokken vandaag? en wat een heerlijke foto's weer meid, en het draaien op haar buik gaat dus helemaal goed haha

klaasje; jeetje meid balen dat je nu in ene weer zo beroerd bent en zo moet overgeven. de baby kan inderdaad op een zenuw liggen ofzo is heel pijnlijk en vervelend, ik hoop da je snel een beetje weer opknapt en datj e eten en drinken er weer in blijft zitten

sterretje; weer een verkoudenis aan het krijgen jeetje meid, ze moeten jullie wel hebben, ik hoop dat het nu langs jullie heen gaat. en de kleine lekker aan de soepstengels haha

Bambi; het is heel vervelend wat er op je werk aan de hand is, en het is te hopen dat ie bijdraait en wat jij beschrijft over je "baas" daar zou ik dus ook echt niet tegen kunnen, je kan het werk wel heel erg leuk vinden maar de sfeer moet ook te harden zijn, en waarom pik je niet zachtjes aan weer de visagie op en een cursus nagelstyliste volgen. misschien is dat wel helemaal jouw ding, doe maar wel rustig aan meid,

bieb; jeetje meid zo rustig op je werk en dan ook nog tot 8 uur moeten werken. pfff dat is zwaar, en morgen heb je lekker vrij , je hebt gelijk lekker niet sporten hahah, en die winkel waar je het over had, die ken ik niet

jacqy: vandaag niet misselijk geweest joehoe heerlijk meid hopelijk blijft het zo.

nou dat was me het dagje weer, met joey naar de tandarts geweest, en die schat heeft geen kik gegeven,   hij had 2 van die spiegeltjes in zijn mond en een water afzuigertje en van die wattenrollen en een boor, hahaha en hij deed braaf zijn mond open en liet alles gewoon toe, we hebben ook elke dag tegen hem verteld wat de tandarts ging doen en wat het geluid van de boor maakt haha,
daarna naar ons huis maar de man van de palen slaan was er nog niet, en toen moesten we nog een paar dingen doen en halen, en daarna even bij me tante op visite geweest, en net ons eten op.
vanavond komt reiki weer, en ik hoop dat ze niet zo laat weg gaan want dan kan ik op bed want ik ben totaal compleet helemaal gebroken maar goed,
meiden ik ben er vanavond niet meer, en morgenochtend lees ik alles bij,, Ik hoef niet te werken want we hebben balans en dan heeft het hele bedrijf vrij, heerlijk hahaha

fijne avond meiden en tot morgen

xxx linda

Meisjes, ik ben kapot, ik kruip mijn nestje in, reageer morgen weer op iedereen, goed??

Welterusten allemaal!

goeiemorgen meiden,

reiki was weer lekker gisteravond maar ze gingen om half 11 weg en ik was helemaal kapot, ze blijven daarna altijd nog effe kletsen wel gezellig maar ik was moe hahah, en ik was de hele dag al een beetje verkouden en vannacht is me verkoudenis in alle hevigheid uitgebarsten, ik had steeds de hoop dat het mij voorbij zou gaan maar helaas pindakaas.
het is klote weer vandaag en vanmiddag moet ik met joey naar de fysio toe en voor de rest blijf ik lekker in huis,

xxx linda

Tom gaat om 12 uur vanmiddag een weekend weg met vrienden, een zondag komt ie weer thuis, ze gaan naar kalkar in duitsland, een soort preston palace,
vanaavond heeft me pa een verjaardag en dan ga ik lekker gelijk met joey me bedje opzoeken hahahah

xx linda

Terug
Bovenaan