Klusbabes 34 *********************************

Wat een pisweer................ik moet boodschappen doen vandaag.........gadver!!

Lin: de reiki was dus lekker, kan ze je niet helpen beter te laten slapen?
En vanavond tegelijk met joey op bed, je hebt gelijk, ga ik vanavond ook doen, samen met maudy op bed!!

Nou, ik heb het gewoon druk met het meisje, ze is al 5 keer op haar buik gedraaid in een half uur, 1 keer lukte het haar op terug te rollen. Moet ze maar snel leren, wat ik blijf bezig............jullie zien natuurlijk niet dat ik tijdens dit te typen, continu een mopperend kindje terug op haar rug moet draaien, whahaha!!

Nou, verder hier een rustige dag, alleen even de deur uit voor boodschappen...........lekker alvast eten kopen voor het weekend.

Rimke; jaja, nu gaat het beginnen...de rust is weg haha. De hele dag op haar buik draaien en dan straks kruipen hihi. Vindt die verhalen wel superleuk om te lezen.
En ook nog eens al het eten wat je aan het voorbereiden bent.
Enne schattig dametje hoor, superleuke fotos. De enigste fotos die ik voorlopig kan plaatsen, zijn de echos haha

Bambi; belachelijk eigenlijk he. Een vent die meer 'macht' heeft mag zich maar alles veroorloven, en jij kan er niks van zeggen bang dat je er uit vliegt. Het vorige bedrijf waar ik werkte mocht die directeur mij blijkbaar ook niet. Ja, dan heb je dus gewoon geen schijn van kans. En hij maar nep aardig tegen me doen, vent doe dan gewoon eerlijk tegen me. En ik ga echt niet lopen slijmen om aardig gevonden te worden,. Laatst zei iemand nog tegen een kennis dat ze mij nooit hadden moeten ontslagen, deed goed mn werk en aardig....kijk dat zijn leuke berichten, maar heb ik niks meer aan

Klaasje; jee, jij kan ook nog niet echt genieten van je zwangerschap. Denk je dat het weer beter gaat, gooi je weer alles eruit. Hoop voor je dat je er snel echt van kan genieten

LInda; knap van Joey hoor bij de tandarts. Haha, ik weet nog een verhaaltje van een neefje van mij, die was bij tandarts en op dat moment dat hij in mond wilde kijken, beet hij zijn tanden op elkaar. hahaha, dus tandarts boos. Ja hallo, dat kind was net 3 ofzo, bang natuurlijk. Moet er natuurlijk wel om lachen

Phoebe, hoe is het toch met je, je zou nu toch ergens je NOD moeten hebben=== (dat is dus een vraagteken...)

Sterretje+ bij jullie de griep op komst. Schijnt een epidemie te komen, maar hier gelukkig geen last.

Bambi ± over dat voor jezelf beginnen. Ik zou er toch serieus over nadenken. Je hebt al diploma voor visagie, en volgens mij is er wel een markt voor. Er zijn natuurlijk best veel mensen die dat doen, maar ik hoor altijd dat er genoeg werk is. En zoals ik jou via het forum ken, is dat echt wat voor jou.
Mijn mannetje zegt ook altijd dat ik wat voor mezelf moet doen, maar wat? Lijkt me superleuk om oude kindermeubeltjes op te knappen en verkopen, maar heb ik nooit gedaan, en daar heb je op zich ook al genoeg van volgens mij. Misschien als ik straks de kleine heb, dat ik er meer in thuis ben haha. Heb paar jaar terug wel kinderkleding op partys verkocht, maar niet lang gedaan want had zelf geen kinderen en dan ken je niet veel moeders, dus op een gegeven moment minder animo. Maar zoiets vindt ik ook leuk.

Vanmorgen lekker uitgeslapen, nouja,half 9 viel nog mee. Daarna de badkamer gepoetst, nu ef computeren en dan stofzuigen en dweilen. Echt kutweer buiten. Heb ook geen zin om alleen boodschappen te doen, dus hoop dat mannetje op tijd thuis is.
De katjes zijn zo leuk aan het spelen....

Maandag alweer echo! Wordt alweer spannend. Sos voel ik geen steekjes meer, en dan denk ik, shit het is mis. Ik wil graag wat voelen haha. Maar dat komt gewoon omdat het bijna maandag is, en toch weer spannend, en je gaat je weer van alles in het hoofd halen.

Morgen werken, mijn ouders willen komen, maarja wordt moeilijk. Misschien ga ik wel eerder naar huis, heb toch maar 1 afspraak. Maar eigenlijk wil ik ze nog niet zien, ze mogen niets vermoeden, wil het pas 8-2 tegen iedereen gelijk vertellen haha

zo, ga nog ef cracker eten en dan verder poetsen

tot later!

He meiden,

ff lekker ego-verhaal over de echo: was super!!!  Heb echt hele mooie foto's en een DVD. We weten lekker nog niet wat het wordt, maar verder zag alles er goed uit!! Lag precies op schema, op sommige delen zelfs bijna 21 weken (ben vandaag 20+1). Dus ik mag dan nog wel geen buikje hebben en me allesbehalve lekker voelen, het kindje doet het prima!!

Nou en de volgende keer dat we het kindje zien, dan is het al geboren (als het goed is). Da's wel weer jammer, maar het gaat gewoon goed, dus heb absoluut geen klagen....

Ga ff eten...

doei doei

hey meiden

bieb; morgen willen je ouders op visite komen haha zal je altijd zien, en maandag alweer een echo, heerlijk meid, en ik heb dat ook hoor ik voel ook al een paar dagen weinig en dan denk ik ook o jee zal het wel nog goed zijn, maar we zijn positief

Klaasje; een hele mooie echo gehad en je kindje ligt goed op schema, helemaal super meid, ik hoop dat je nu echt kan gaan genieten en dat je je gwoon beter gaat voelen

rimke: maudy lekker aan het draaien op haar rug en kan nog niet goed terug haha, daar zit wel effe werk aan hahah, maar je zal zien dat ze het heel snel door heeft om terug te draaien. en jij gaat ook lekker vroeg je mandje opzoeken vanavond, heerlijk

zo vanmiddag met joey naar de fysio geweest om half 2 en daarna naar ons huis geweest want ze waren bezig met de palen slaan en ik ben net weer daarvandaan en had een mega regenbui op me kop en nu lekker me pyjamabroek aangetrokken.
wat een takke weer, en ik ben strontverkouden heel irritant haha

xx linda

Zo, wat een kutweer, het stormt hier nu, ik hoor de voordeur fluiten............

Linnie: ben je alweer opgedroogd en opgewarmd? Net een bui op je koppie...........das minder...........het gaat voorspoedig zo te horen, bij de verbouwing.........

Bieb: shit, zal je altijd zien, dat nu je ouders willen komen..............hoop dat je je mond kunt houden......

Klaasje: fijn hoor, een goede echo. Raar he, dat je dan inenen echo loos bent tot je bevalling. Wij hebben nog een pretecho laten doen, omdat we toch wel wilden weten wat het werd. En toen ik slecht sliep en maudy weinig voelde is er nog een paar keer een echo in het ziekenhuis gemaakt, dus wij hadden wat dat betreft "mazzel". Alleen die echo's bij 40 weken zijn erg leuk, maar je ziet het kindje niet meer helemaal in beeld......en dat is bij 20 weken nog wel........

Nou, maudy weet van geen ophouden met draaien, en jammert dus de hele dag dat ze op haar buik ligt en geen kant opkan.........whahaha! Net nog wat hapjes doperwtjes met zoete aardappel erin en nu lekker op bed..............hoewel, ze ligt nog te rommelen. Was hier op het kleed even in slaap gevallen..........dus de ergste vermoeidheid is er al af, maar goed, ze mocht wel wakker blijven van me tot haar laatste flesje, maar ze lag te zemelen in haar box, op schoot ook, dus ze is gewoon moe en moet dus gaan slapen.........
Meiden, ik moet morgen heel vroeg op, moet werken het weekend, dus ben er niet.........of in ieder geval pas morgen avond maar dan zal ik er ook wel vroeg opliggen, ben nog zo moe van diie dagen werken en nu moet ik alweer..........................en dan heel vroeg maudy wegbrengen naar de oppas..............gadverdamme!

Tot morgen!!

Hey meiden,

Ik moet jullie iets bekennen....  

Afgelopen woensdag avond heb ik de eerste test al gedaan, zo;n goedkope kruitvat test van 2 voor €5,- Die gaf een heel licht streepje....
Besloten om vanmorgen weer te testen, weer zo'n goedkope test, weer een licht streepje.. Ik had ook nog een andere test van kruitvat liggen, zo'n roze doosje, ook nog gebruikt vanmorgen ook een licht streepje.....
Dus volgens mij ben ik zwanger.....

Weet je, bij een ander is het zo makkelijk gezegd, een steep is een steep, maar ik hadd het toch wat beter geloofd als die strepen dezelfde kleur hadden!
Ik wil van het weekend toch  een clearblue test kopen, als die zegt zwanger kan ik er niet meer omheen....

We willen het zondag al tegen de ouders gaan vertellen, die weten natuurlijk dat we IUI hebben gehad, ik kan moeilijk de schijn ophouden tot na de eerste echo....

Ben voorzichtig blij......

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan