Klusbabes 34 *********************************

hey meiden

rimke; jeetje ben je net een klein beetje bijgekomen van het gewerk moet je het hele weekend weer, en maudy vroeg naar de oppas brengen,
en de lieverd is dus goed bezig hahaha wel heel lief hoor dat draaien, ik kan niet wachten dat die uk van mij dat gaat doen haha
met de verbouwing gaat het gelukkig echt voorspoedig daar ben ik heel blij om

meiden ik wil op bed ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooo moe, ik ga echt na gtst me bedje opzoekn, heerlijk hoor, Tom heeft net even gebeld, en ze gingen eten, morgenochtend dan gaan ze een levend voetbalspel doen, je hebt zo'n voetbaltafel dat die poppetjes aan een stang vast zitten waar je dan aan moet draaien en dat gaan hun nou zelf doe hahah wel leuk

xxx linda

ooooooooooooo Phoebe; wat ontzettend spannend meid, ik ga je dan toch alvast voorzichtig feliciteren, ik ben ooooooooo zoooo blij voor je meid,

xxx linda

PHOEBS!!!!!! Het zal toch niet!!!! Waanzinnig zeg!!
Wanneer is je officiele nod??
Jemig zeg.............fantastisch!!!
Die kruidvat testen zijn prima hoor! Daarvan wist   ik dat ik de eerste keer zwanger was, en de tweede keer ook. Ik had eerst heel vroeg getest met van die ultravroege tests, en die waren al positief. Toen nog een kruidvat test er tegen aan geflikkerd et voila! Prima testen dus, whahaha!!!

Meiden, ik kruip er ook op.........ben kapot, hopelijk een goede lange nacht voor de boeg. Morgen een vroege en lange dag..............

Even speciaal voor Phoebe: wat een   goede berichten!! Ik heb zelf getest met zo'n digitale van CB, maar het is wat ze zeggen; een streep is een streep. Ik kan haast niet wachten tot je zo'n digitale hebt gedaan, maar ik voel het gewoon!!!! GEFELICITEERD!!! Het is jullie echt gegunt, ik hou het forum in de gaten....

@phoebe: ooooo, spannend. Ik hoop het zo voor je. Ik ga een kaarsje aandoen en hopen dat de clearblue morgen zwanger zegt.

Meiden ik heb wel gelezen, maar de kleine vraagt nu om aandacht.

Ik ga even een kaarsje aansteken!!!

goedemorgen,

heb nog niets gelezen, maar wat zag ik nou voorbij komen???

Phoebs!!!! die kruitvat testen zijn goed hoor! bij mij ook lichte streep en zwanger!!!! Dus.... denk dat jij ook gewoon zwanger bent! Wat is dat geweldig he! eindelijk is het jullie dan gegund! Ik duim nog even voor je door meis!

dikke kus jacqy

goeiemorgen meiden

phoebe; die clearblue geeft vandaag harstikke zwanger aan bij jouw meid, ik ben zo blij voor je

jacqy: hoe voel jeje?

nou ik lag om 19.45 uur op bed gisteren en heb een kut nacht gehad,     me hele kop zit dicht en kon niet slikken zo erg zat alles dicht, me voorhoofd en me hele hoofd deden gigantisch zeer, dus ik heb hazeslaapjes gehad, en om kwart over 6 vanmorgen was joey weer paraat en daar was ik niet blijmee, vanmiddag schop ikdie op zijn bed en dan ga ik er ook nog even in,
voor de rest weinig op het programma vandaag,

xxx linda

@linda: volgens mij word je een beetje agressief van de zwangerschapshormonen. "je schopt Joey op zijn bed?"
Alle gekheid op een stokje; ik hoop dat je je snel beter voelt.

Ik voelde me 2 dagen minder goed. Gisteren ging het weer beter en nu voel ik het weer. De kleine is aan het snotteren, niezen en hoesten. Ik denk dat dit tot de lente toch een patroon blijft, zeker bij het kdv.

Terug
Bovenaan