Klusbabes 34 *********************************

ik ben weg, fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij

xx linda

hoi meiden,

zag ook op de hyes dat pip bevallen is..

rimke ik heb sokjes van zeeman die aardig blijven zitten , en die van bambino,kruidvat geloof ik, die zakken ook niet. hahaha
je meisje ook lekker aan de toetjes

bieb mooie echo meid, echt een heel duidelijke foto

jacqy ook zo moe, jij en bieb en linda hebben de vermoeidheid goed te pakken

klaasje nog van harte meid, wat een leuke kado's heb je gehad..super hoor.

sterretje toch niet helemaal lekker dus. en je meisje ?

nou vanmorgen toch de ha gebeld vanwege lois hoesten, maar der longen zijn goed en verder niks gehad, want het was nog niet erg genoeg , wilde zetpillen voor het hoesten geven, maar daar was ze te jong voor..als het erger word dan moet ze zon puffer voor der mond met medicijnen..
laat het nu vanmiddag erger worden..nu heeft ze koorts en is ze erg jankerig..
pff waar betaal ik opvang voor als ze niet heen mag..maar gelukkig wel naar me ouders.
voor mezelf ook een kuurtje gehad..voor het hoesten, me luchtwegen dus en me holtes, kom ik miss eindelijk van me koppijn af.

verder 5 kilo kwijt en vanaaf gezondigd. door dat getob met lois lekker friet gehaald en was niet te vreten..had chickenwings die echt niet goed waren ofzo...zo goor..laten staan...daar ging me lekkere eten..ach kan ik ook niet teveel aankomen..

morgen weer werken..ga de spullen klaar leggen en douchen..lois wassen en nog een fles..

xx bambi

Zo, zit lekker op de bank met een bakje frituur, had ik verdiend........heerlijk!
Maudy-meisje ligt lekker te slapen, is wat snotterig, had de hoop dat de griep hier voorbij zou vliegen, maar als zij het te pakken krijgt, zal ik het ook wel krijgen, ik hou moed..........

Bambi: hoop dat jouw kuurtje snel gaat helpen! Dit is ook niets, je loopt er al een hele poos mee. Hou Lois goed in de gaten he? Wil je niet bang maken, echt helemaal niet, maar google eens op het RS virus, hou je meisje maar goed in de gaten en als je denkt dat ze niet snel genoeg opknapt, gewoon weer naar de huisarts gaan! Laat je niet zomaar afschepen hoor!
En idd, je betaalt genoeg voor dat KDV maar als ze ziek zijn mogen ze niet komen, wees blij dat je je ouders in de buurt hebt, ik zou met mijn handen in mijn haar zitten geloof ik!
Knap maar lekker snel op, balen dat de frietjes niet lekker waren.........kom je lekker gefrituurde fun-mix bij mij eten??

Linnie: haartjes weer bijgepunt.........moet ook eens gebeuren he? Veel plezier vanavond, lekker slapen vannacht!

Ik kruip er zometeen ook in, als mijn snackje er in zit, lekker lang slapen.
Morgen wordt het mooi weer zeggen ze, ik moet alleen even wachten met naar buiten gaan, want ik had een broek voor mezelf besteld van Esprit, hij is alleen te klein dus die komen ze morgen weer ophalen. Lang leve het online shoppen........hoop dat er nog wat tijd over is om met maudy een frisse neus te halen............
Tot morgen!!!

@rimke: wat rot van die nachtmerries. Ik hoop dat je er gauw weer vanaf bent.
Dat met die kleren is heel herkenbaar. Zodra ze gaan eten moeten ze ongeveer elke dag nieuwe kleding aan. Ik had setjes voor 2 weken, want ik was voornamelijk in het weekend en voor het droog en gestreken was was ik weer een week verder.
De sokken van de Hema blijven vrij goed zitten en maillots ook. Verder helpt het als je goede sloffen hebt voor over de sokken. Van het merk Tiamo hebben ze grijze muisjessloffen, als je die over die "losse" sokken aandoet blijven ze veel beter zitten. Ik zal eens vragen van welke winkel ze komen.
@linda: wat rot dat ze zich een week vergist hebben.
En die eenkennigheid, ach, ergens heeft het ook wat.

@bambi: wat vervelend allemaal zeg. Ik denk aan je. En wat het eten betreft, wij halen nauwelijks nog friet. Ik vind het altijd zo tegenvallen.

Is pip bevallen, van een zoon. Pip als je dit leest: GEFELICITEERD!
Is het nu nog steeds om en om?

@linda: een geluk bij een ongeluk dat je niet hoeft te werken. Neem de tijd en rust lekker uit, meissie.

@bambi: met mij is alles weer goed. Het is bij die ene aanval gisteren gebleven, gelukkig. En met de kleine is ook alles goed. Ik moet het hoesten in de gaten houden, want vannacht om 5 uur moest ze even hoesten, maar tot nu toe gaat het.
@rimke: ik hoop dat ze morgen vroeg komen zodat je nog weg kunt met maudy.

Ik ga eens kijken wat voor morgen op de agenda staat. We hebben tegenwoordig alles strak gepland. Klinkt stom, maar is de enige manier waarop we structuur kunnen aanbrengen. Anders vergeten we de helft van de boodschappen of moeten we op een lange werkdag nog én koken en de kleine in bad doen. Dat doe je 3 weken en dan ben je zo gefrustreerd dat je vanzelf schema's gaat maken, hahaha.
Trouwens iemand hier nog tijdsbesparingtips?

Zo sterretje! Wat ben jij vroeg!! Moet je werken, of hoort dit bij je strakke schema??
Tijdsbesparingstips..........pfffffff, hoeveel uur werk je in de week? Ik werk namelijk 24 uur en er is hier natuurlijk eigenlijk altijd iemand thuis...........als ik werk is fons thuis en andersom........sporadisch MOET Maudy echt naar de opvang, maar meestal is het luxe om haar te laten wennen aan andere mensen........
Ik strijk niets, fons alleen zijn overhemden, ik doe, als ik een aantal dagen achter elkaar moet werken voor een paar dagen boodschappen, ik kook voor maudy ruim vooruit, dus heb een voorraad voor haar...........ik weet het niet. Wij werken natuurlijk zeer onregelmatig dus hebben geen schema. Alleen voor maudy een heel strak schema.......

Terug
Bovenaan