Zo, zit lekker op de bank met een bakje frituur, had ik verdiend........heerlijk!
Maudy-meisje ligt lekker te slapen, is wat snotterig, had de hoop dat de griep hier voorbij zou vliegen, maar als zij het te pakken krijgt, zal ik het ook wel krijgen, ik hou moed..........
Bambi: hoop dat jouw kuurtje snel gaat helpen! Dit is ook niets, je loopt er al een hele poos mee. Hou Lois goed in de gaten he? Wil je niet bang maken, echt helemaal niet, maar google eens op het RS virus, hou je meisje maar goed in de gaten en als je denkt dat ze niet snel genoeg opknapt, gewoon weer naar de huisarts gaan! Laat je niet zomaar afschepen hoor!
En idd, je betaalt genoeg voor dat KDV maar als ze ziek zijn mogen ze niet komen, wees blij dat je je ouders in de buurt hebt, ik zou met mijn handen in mijn haar zitten geloof ik!
Knap maar lekker snel op, balen dat de frietjes niet lekker waren.........kom je lekker gefrituurde fun-mix bij mij eten??
Linnie: haartjes weer bijgepunt.........moet ook eens gebeuren he? Veel plezier vanavond, lekker slapen vannacht!
Ik kruip er zometeen ook in, als mijn snackje er in zit, lekker lang slapen.
Morgen wordt het mooi weer zeggen ze, ik moet alleen even wachten met naar buiten gaan, want ik had een broek voor mezelf besteld van Esprit, hij is alleen te klein dus die komen ze morgen weer ophalen. Lang leve het online shoppen........hoop dat er nog wat tijd over is om met maudy een frisse neus te halen............
Tot morgen!!!