Klusbabes 34 *********************************

he lin,

tja, verstand op nul en doorgaan. doe mijn best, maar vind het heel moeilijk om me te concentreren. En een patient hoeft maar een ding verkeerd te zeggen , en ik ben super geirriteerd! omdat ik zo moe ben.
Heb ook de komende 2 weken geen dag vrij, dus uitrusten gaat t ook niet worden...

De tijd gaat hard he, joey alweer 3 en een half. we moeten er goed van genieten!

x jacqy

Linda; haha een buik alsof je 12 maanden zwanger bent...dat zal me er 1 wezen haha
En toch nog die rotklusjes doen..., bah!

Jacqy; wanneer ga jij weer naar een verloskundige toe? Je mocht er nu toch ook 1 uitzoeken? Als je nu belt, dan zou je toch ook alweer een echo kunnen krijgen? Je bent een week verder dan mij.
Enne tips? Pff ik moet me al door de dag heen slepen, voel me zo sloom. Heb gelukkig geen veel hongeraanvallen meer, maar weet soms niet wat ik moet eten, want niet over zin in. Ben niet misselijk ofzo, heeeeeel soms als ik honger heb

Sterretje; tuurlijk weet ik niet zeker of er nog een 2e komt bij mijn zus, maar denk het eerlijk gezegd niet. Ze is ook al aardig op leeftijd, in juli wordt ze 39, en hebben t druk zat met werk. En anders heeft ze pech haha.

net is mijn mannetje gaan rennen, ben maar even op de fiets meegegaan, toch nog wat beweging. straks weer ef lekker bankhangen....wat ik al de hele avond doe haha

doeii

he bieb,

ik moet 9 feb. naar de VK. Als het goed is krijg ik dan ook weer binnen een week of 2 een echo. Want wil wel gewoon de 12 weken echo hebben.
en jij bent ook al zo sloom.. schiet niet op he! heb ook niet overal zin in om te eten hoor!

xjacqy

Bieb! Geweldige foto, heerlijk joh! Lekker gaan genieten!

Zwangere meisjes: hou vol...............ik heb 42 weken geen energie gehad...........als je je daar op instelt valt het misschien af en toe nog mee!
Ik had trouwens af en toe enorme zin in McDonalds...........en dan gingen we dus ook gewoon meteen..........whahaha! De eerste 20 weken ben ik geen kilo aangekomen, de laatste 20 weken 20 kilo, whahaha!!!! Geestig he, en het is er allemaal al weer af..............dus het komt hoe dan ook goed!
Lekker gaan genieten jullie allemaal, ik vond het zo'n fantastische tijd, hoe waardeloos ik me soms ook voelde door dat slaap tekort...........het is een once in a lifetime ervaring, die je (whahaha) misschien dus maar 1 of 2 keer meemaakt...........tenzij jullie 5 kinderen willen, dat kan natuurlijk.. Het is een superervaring, dus lekker van gaan genieten............IK WIL OOK WEER!!!!!

Happy lieverd, ik ga je even een sms sturen...........dikke kus vooor jou!

Anoeska! ik lees op je hyves dat jullie een hondje rijker zijn,  geef Lulu een kusje van me!!!

Sterretje: kut, ik had gezegd dat de griep op de stoep moest blijven!!! Hoe voel je je nu??

Bambi: werkdag overleefd meis? Morgen weer vrij he? NIET gaan strijken, ga nou maar uitrusten.............

Meiden, ik rook nog een sigaretje (lekker buiten aan de picknicktafel, onder geen beding binnen.........) en ik kruip lekker mijn nestje in.........even nog wat slaap in halen. Fons moet morgen weer vroeg weg dus ik sta er weer alleen voor, en dan kan ik maar beter uitgerust zijn.
De osteopaat  was super tevreden over Maudy trouwens, wij ook dus dat scheelde. We hoeven dus niet meer terug met haar, tenzij we denken over een half jaartje ofzo dat het nog wel eens kan.........zelf ga ik nog wel een keer terug, want na de bevalling heb ik nog geen migraine gehad, heb hem toen ook een keer bezocht, geweldig........nog nauwelijks hoofdpijn en geen migraine!!  Ik vind het geweldig!!
Nou, ik  kruip er in!!
Tot morgen!!  

@bieb: mooie echo. En inderdaad je hebt een hartvorm.
@jacqy: thx, ik doe mijn best, hihi. En je wilde de kleine houden, ik kan het me voorstellen.
@linda: nou, denk maar goed na, hihihi.
En potjandorie zand vegen? Das een behoorlijk heavy karweitje als je zwanger bent. Maar ach, ik moet niks zeggen, ik deed ook van die rare dingen. Pas iig goed op jezelf.

@jacqy en bieb: tips ivm moeheid? Eerlijk gezegd kwam ik destijds moe thuis en was ik 's avonds misselijk. Mijn leven draaide toen echt een paar weken alleen om werken en rusten. Door de misselijkheid kon ik niet koken. En bieb, ik had ook in veel eten geen zin. Dat gaat echter ook weer over tijdens of  na de zwangerschap.
De vermoeidheid is met de misselijkheid verdwenen toen ik rond de 14 weken zat, dus nog even dames. iig succes.

@bieb: misschien zegt je zus hetzelfde over jou. "Bieb, nee die is daar niet mee bezig. Die is momenteel druk bezig met haar nieuwe baan." Dat zou me een bak zijn.

@jacqy: bijna de echo, leuk. Ik weet dat ik in die periode uitzag naar de echo. Echt concreet contact met de kleine.

@rimke: wat las ik nou??????  sigaret? Meisje leg die rotzooi neer, zeker als je weer wilt. Met veel moeite ben je ervanaf gekomen, blijf ervan af.
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat t in de horeca niet meer mag, daardoor is het wel makelijker om te stoppen. Tjee, nog een paar maanden en dan ben ik alweer 2 jaar rookvrij, JIPPIE!!!!!!!!!

Nou, de vergadering zit er alweer op. Het was zo zielig om de kleine achter te laten. Ik deed mijn jas aan en ze begon al een beetje te miemelen. Ze wist dat ik weg ging en vond het niet leuk. Ook al was papa thuis.
Ik ga haar even een dikke kus geven, dat had ik beloofd.
Dames, trusten!

Goedemorgen!
Zo, fons is een uur geleden vertrokken dus ik sta er weer 2 dagen alleen voor. We gaan rustig aan doen.......

Steerretje: ach gos, kleine over de pis omdat jij weg moest......ik rook trouwens al een tijdje weer hoor. Toen ik heel veel nachtmerries had, was dat mijn rustpuntje.........slappe excuses, met mijn evt. tweede zwangerschap stop ik natuurlijk weer en begin ik hopelijkk niet meer. Dat is het idee in ieder geval. Ik rook nooit binnen, was mijn handen goed enzo.........kindje heeft er geen last van...............dat is wat ik mezelf heb geeist..........ik zit dus met weer en wind buiten................eigen schuld dikke bult.

Meiden ik ga effe met maudy spelen, tot later!!!

Terug
Bovenaan