Bieb! Geweldige foto, heerlijk joh! Lekker gaan genieten!
Zwangere meisjes: hou vol...............ik heb 42 weken geen energie gehad...........als je je daar op instelt valt het misschien af en toe nog mee!
Ik had trouwens af en toe enorme zin in McDonalds...........en dan gingen we dus ook gewoon meteen..........whahaha! De eerste 20 weken ben ik geen kilo aangekomen, de laatste 20 weken 20 kilo, whahaha!!!! Geestig he, en het is er allemaal al weer af..............dus het komt hoe dan ook goed!
Lekker gaan genieten jullie allemaal, ik vond het zo'n fantastische tijd, hoe waardeloos ik me soms ook voelde door dat slaap tekort...........het is een once in a lifetime ervaring, die je (whahaha) misschien dus maar 1 of 2 keer meemaakt...........tenzij jullie 5 kinderen willen, dat kan natuurlijk.. Het is een superervaring, dus lekker van gaan genieten............IK WIL OOK WEER!!!!!
Happy lieverd, ik ga je even een sms sturen...........dikke kus vooor jou!
Anoeska! ik lees op je hyves dat jullie een hondje rijker zijn, geef Lulu een kusje van me!!!
Sterretje: kut, ik had gezegd dat de griep op de stoep moest blijven!!! Hoe voel je je nu??
Bambi: werkdag overleefd meis? Morgen weer vrij he? NIET gaan strijken, ga nou maar uitrusten.............
Meiden, ik rook nog een sigaretje (lekker buiten aan de picknicktafel, onder geen beding binnen.........) en ik kruip lekker mijn nestje in.........even nog wat slaap in halen. Fons moet morgen weer vroeg weg dus ik sta er weer alleen voor, en dan kan ik maar beter uitgerust zijn.
De osteopaat was super tevreden over Maudy trouwens, wij ook dus dat scheelde. We hoeven dus niet meer terug met haar, tenzij we denken over een half jaartje ofzo dat het nog wel eens kan.........zelf ga ik nog wel een keer terug, want na de bevalling heb ik nog geen migraine gehad, heb hem toen ook een keer bezocht, geweldig........nog nauwelijks hoofdpijn en geen migraine!! Ik vind het geweldig!!
Nou, ik kruip er in!!
Tot morgen!!