Klusbabes 34 *********************************

goeiemorgen meiden

jacqy: het is met die moeheid inderdaad moeilijk om je te concentreren vooral als je met patienten bezig bent, ik hoop voor jouw dat het heel snel omzet in energie, maar ik ben nu bijna 16,5 week maar bij mij is er nog geen energie te vinden, was het maar waar, maar met joey had ik dit ook maar niet zo erg als nu.

bieb; ik ben zo benieuwd naar de reacties van je familie volgende week hahahaah

rimke; lekker vroeg je bed ingegaan gisteravond heerlijk meid, heb je wel een beetje geslapen? en fons gaat vandaag weer weg, maar morgen is ie toch weer terug?

sterretje; je was laat van de vergadering, en ach die arme kleine gaat doorkrijgen dat je weggaat, gelukkigheeft joey nooit geen last gehad van eenkennigheid,

Nou ze zouden gisteren voor de bekisting en funderingen komen bij ons, maar al wat er kwam geen mensen voor de funderingen, hadden de aannemers zich een week vergist, nou komen ze maandag pas. grrr had er de pest in maar goed het is niet anders.
Om kwart over 9 komt de kapster en vanavond weer kaarten

ik heb vannacht heerlijk geslapen en om half 5 schrok ik wakker omdat tom van bed ging, joey moest plassen en ik had hem niet gehoord met roepen hahah, en om 5 uur vannacht ging joey liedjes zingen, maar gelukkig is ie wel weer in slaap gevallen tot bijna half 8 maar ik ben net zo brak als het maar kan, maar ja.

xxx linda

Zo, even nieuwe sokjes voor maudy gekocht. (Hebben de moeders een tip waar ik sokken kan kopen die blijven zitten?? Maudy heeft 2 paar die goed blijven zitten, de rest trappelt ze uit.............en die twee paar zijn echt te klein nu, bijna........). Verder nog twee shirtjes bij de HEMA, lekker goedkoop voor de betere kwijldagen........voorheen deed ik haar om de dag in bad en dus ook om de dag schone kleren aan, maar nu ze eet (met spartschort voor) is ze gewoon vies na een dag. Daarbij komt, doordat ze veel op haar buik draait, dat ze ook nog wel eens wat voeding uitspuugt, dus ze moet nu echt elke dag schone kleren aan..........dus ik moet wel een voorraadje maat 74 hebben, ik heb nu 9 shirtjes in maat 74. Lijkt me genoeg, maar mocht het tekort zijn, kan ik altijd nog bij kopen.

Tjezus lin, wat balen dat de bouwvakkers zich een week hebben vergist! Het ging zo voorspoedig.............gelukkig maar, want anders had je dit er niet bij kunnen hebben maar toch zonde...........Fijn dat je zo goed geslapen hebt!! Heerlijk joh, vanmiddag nog effe in de bank. En hoe is je haar geworden? Ik voor vrijdag maar weer eens een afspraak voor mezelf gemaakt, is weer nodig. Heb het laatst wel zelf geverfd, maar het moet ook echt effe geknipt worden, loop met een speldje (die ik voor maudy gekocht had, maar nu haarloos is) in mijn haar als ik thuis ben.............de straat durf ik er niet mee op. Tijd voor een leuke coupe............weet alleen nog niet hoe.

Waar is iedereen als ik vrij ben???

He meisjes!
Zie op pip haar hyves dat ze bevallen is van een jongetje: Pepijn!
Verder weet ik niets............ze zou over 5 dagen uitgerekend zijn, dus overlopen is haar bespaard gebleven!

Kus Rimke

rimke; ik kocht voor joey steeds zijn kleine sokjes bij de babywinkel bij ons of in de hema. maar ook die vielen steeds uit hahah en pip bevallen van een zoon, ik kijk elke dag even op haar hyves maar heb sinds gisteren niet gekeken hahaha
en krijgt maudy alweer maatje 74 aan jeetje zeg dat gaat snel hahaha
Mijn haar heb ik gewoon de dooie puntjes laten knippen, en hahah ik zie je al in huis lopen met dat speldje van maudy in je haar, dan wordt het echt tijd voor een nieuwe coupe haha

zou vandaag weinig doen, heb toen maar de hele keuken een beurt gegeven en alle tegels rondom en de kastjes en deuren, en nog boven alle bedden verschoond, de was gedaan, de wc's gedaan, de boodschappen gedaan, en moest om 2 uur met joey naar de logopedist toe en daarna heb ik even bij mijn collega op viste geweest ze belde vanmorgen dus dat was wel even gezellig,
Vanavond weer kaarten, en ik belde tom net op ikzei ik ben echt zwanger want ik heb trek in ijsbergsla hahah we eten niet vaak sla maar daar heb ik nu echt trek in en ik heb het niet meegenomen bij de groenteman hahahah
vanavond weer kaarten wel gezellig, maar ik ben ook heel moe, maar morgen hoef ik weer niet te werken want me baas belde vanmorgen al op dat het heel erg rustig is, dus heb ik weer vrij, ben ik neit zo blij mee, maar ja zo is het maar net

xxx linda

O, gelukkig..............er is nog leven!

Lin: je zou rustiger aan doen....................en ijsbergsla is best gezond hoor!
Waarom heb je het niet gekocht?? Lekker, met een tomaatje, feta en komkommer..........ik heb bij de groenteboer een bak griekse salade gekocht..........mooi makkelijk, morgen mijn pastasausje van gister opwarmen et voila, dan is fonske weer thuis.
Maudy heeft net haar warme prakje op, met een half toetje, meer wilde ze niet, ik kon het toch niet laten. Wilde haar eigenlijk niet elke dag een toetje geven, maar ze vond het gister zo lekker.........dus ik dacht, ach............whahaha! Zwak moederhart............maar goed, een half toetje is ook prima. Ze heeft haar bak groenten bijna leeg gegeten.
Ik vind het toch lastig, ze at om 16.25 al.........dan is ze al behoorlijk moe, en huilen........maar goed, dan gaan de happen er wel lekker makkelijk in, whahahaha! Gemeen he.........maar goed, als er dan weer een hap in zat, vond ze het wel lekker.......gewoon huilen van vermeoidheid, maar er moet toch gegeten worden.
Daarna lekker in bad, en nu ligt ze in dromenland, nu om 19.30 nog een fles en dan lekker de nacht door.........

Maar goed, ga ook even mijn bord opmaken, heb honger!!!

maudy lekker gegeten en nu lekke rin dromenland, en een toetje mag ze hebben hoor haha zitten ook melkproducten in die ze nodig hebben, en ik heb er spijt van dat ik die sla nu niet heb gekocht want ik heb er echt trek in hahahahaha,
eet smakelijk meid, ik wacht even op tom en dan gaan we een broodje eten

xx xlinda

Terug
Bovenaan