hey meiden
ik heb het gelezen en ik hoop dat er iets is blijven hangen, ik heb het een beetje druk in me hoofd gehad vandaag haha
rimke; jullie gaan morgen kijken voor een asielkatje wat leuk en je hebt al wat op het oog, spannend hoor, en fons is nu bij de brandweer, kan je lekker vroeg je bed in, en de nieuwe kleertjes van maudy passen dus perfect.
bambi: op je werk ging het gisteren wel beter gelukkig maar, en wat is nu weer een surinaams broodje baba? nog nooit van gehoord haha, en jeetje moeten jullie weer verhuizen, wisten jullie dit vantevoren ? pff wat een gedoe, en ook over een 2de aan het nadenken wel leuk weer he haha ze worden zo snel groot die ukkies.
en lois hard gevallen, gelukkig kunnen ze veel hebben die hoofdjes van die kleintjes, wat joey zijn hoofd allemaal al heeft moeten doorstaan dat is ook neit normaal, maar goed het blijft zielig.
anoeska; ja ik geloof heel graag dat het voor jouw op de markt afzien is met dit koude weertje pff wil niet met je ruilen hoor haha, en jullie hebben een puppie hondje wat leuk zeg, en nog beter nieuws is dat ze met iui gaan beginnen en ik hoop dat het zeker net als bij phoebe bij jouw ook in 1 keertje raak is, mijn duimen draaien nu alvast voor je;.
en wat onze verbouwing betreft we hopen in mei weer naar ons eigen huis te kunnen dus dat duurt nog wel eventjes.
ik ben het weer kwijt sorry, ik zal eerst effe vertelllen wat de kleurentherapie was.
Die man zei dat het een schimmel is waardoor joey die eczeem heeft en dat het van mij afkomt , en dat de kleine dit ook waarschijnlijk gaat krijgen, dus ik ja hallo hoe weet je dat nou, hij had een wichelrode en draaide daar mee met kleurtjes touw, en daar kwam die schimmel uitvandaan, Hij vroeg ook hoe het met joey zijn ontlasting was ik zei goed, en toen vroeg ie hoe of dat met mij is, nou ja ik zei ik met mij niet want ik ga als het meezit 1x in de 2 weken, en dat was de hele oorzaak, en later zei ik ja joey heeft na zijn geboorte ook lactulose en hele slechte ontlasting gehad, we moesten met een lepeltje toen het eruit halen heel zielig, maar nu gaat dat gelukkig goed, Nu had hij het over een enkelbandje dat aan een kastje vastzit wat joey dan in de nacht om kan en dan is het binnen 9 weken zoveer dat die schimmel uit zijn lijf is en dan meot het over zijn, ook mag ie niet zoveel suiker hebben nou dat krijgt ie zo en zo al niet, en hij drinkt al veel thee zonder suiker en veel water, want ik ben niet zo van die zoetigheid voor die kleintjes, hij krijgt natuurlijk wel eens limonde maar niet zoveel. Maar goed me schoonzus had gelijk al een paar andere afspraken gemaakt, en ik ga wel heen, en alles wordt vergoed ik hoef niks te betalen, maar ik sta hier toch een beetje scepties tegenover. Maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van tja als een verzekering alles betaald dan zou het vast wel zo zijn dat het klopt zeg maar, ik geloof best in alternatieve geneeswijze, maar ach ik zie het wel misschien geeft het en baat het niet dan schaat het niet en hij hoeft niks te slikken of wat dan ook dus we gaan er maar voor,
zo dat is een heel verhaal geworden haah hopelijk snappen jullie het een beetje
xxj linda