Klusbabes 34 *********************************

goeiemorgen meiden

ben ik weer, ik heb het gisteren gigantisch druk gehad en ben niet eens in de buurt van mijn laptop geweest haha,
ik heb gelezen en ik hoop dat er wat is blijven hangen.

sterretje; wat gezellig dat je er weer was, en wat groeit die kleine van je goed zeg, al ruim 9 kilo, nog effe en ze haalt joeyin die is nog geen 14 kilo hahah en die 3,5 jaar
en dat enkelbandje van die kleurentherapie gaan we evengoed proberen, ik leg nu al steeds elke dag even uit wat er gaat gebeuren zodat hij 26 februari als we weer heen moeten een beetje weet hoe en wat, ik ben benieuwd

rimke;   maudy weer heerlijk aan de groentenhappen en toetjes gisteren hahaah en 2 katten uitgezocht, nou hopelijk kunnen ze het een beetje met elkaar vinden en kan je ze maandag alletwee ophalen,
Voor dit weekend werkse meid.

bambi: hahah ik dacht tijdens het schrijven van dat broodje al dat ik iets verkeerds deed hahahaha,

bieb; veel plezier vandaag op het feesje, en hopelijk valt het niet op dat je geen alcohol neemt, maar ja net wat je zegt dan kan je altijd zeggen dat je een kuurtje hebt, en je hebt lekker 2 jurkjes gescoord bij de prenetal altijd lekker en voor weinig geld dan is het helemaal mooi.
en steeds trek in appels haha wel zo gezond.

gisteren heb ik eerst tot 12 uur gewerkt en toen heb ik me pa geholpen met pannekoeken gebakken want me broer en zijn vrouw bleven ook eten, en tom was vrij dus ik zei ga je anders mee naar de fysio kan je zien wat joey doet, dus om half 2 moesten we bij de fysio zijn en daarna nog effe wat boodschappen gedaan, en om half 4 moesten we naar een verjaardag van me neef toe, en om 6 uur hebben we joey naar mijn schoonzus gebracht want we moesten om 7 uur weer naar de volgende verjaardag van mijn broer zijn vrouw, dus om 1 uur lag ik vannacht weer in bed en ik was helemaal kapot,
nog effe met een vriendin en haar man besproken dat we in april/mei een weekendje weg willen met de kids. naar de erperheide in belgie heel erg leuk voor kinderen, dus daar ga ik effe voor kijken op het internet of er dan wel plek is.
meiden ik ben er later vandaag nog eventjes. ik ga effe schoonmaken

xx linda

He meiden!

Lin, jeetje wat een verhaal over die schimmel. tja, als het werkt met dat bandje, denk dat het wel de moeite waard is om het te proberen toch??
en je hebt het druk he meis? rustig aan hoor!

Rimke, werkse dit weekend! en wat leuk 2 poesjes, en ze blijven lekker binnen! goed zo hoor. die van ons blijven ook binnen.

sterretje, wat word jouw meisje alweer groot! gezellig dat je er weer zo vaak bent!

anous, fijn dat er stappen ondernomen worden! ik ga voor je duimen meis!

iemand nog iets van happy gehoord hoe het gaat?

ben alweer de helft vergeten.. sorry hoor!

donderdag positie broek gekocht. wat een verademing! hij is nog niets te wijd, en zakt nog iets af, maar groei toch nog! hahahaha had trouwens een maat kleiner nodig dan normaal! misschien toch iets afgevallen van het slechte eten...
donderdag avond onwijs beroerd geweest. weer boven de pot gehangen en kon alleen maar huilen! hhahah
gister bij schoonouders geweest, ben ze ZOOOOOO zat!!! ze zeuren alleen maar!

straks komt mijn broertje, gezellig logeren.

fijn weekend allemaal!

x jacqy

jeetje zeg meiden wat een rust zeg

jacqy: lekker een positiebroek gekocht, en je groeit er snel genoegin haha,en waar zeuren je shcoonouders over dan?
veel plezier met je broertje dat komt logeren wel gezellig,
en weer zo beroerd geweest meid,

weinig gedaan vandaag, boven alles schoongemaakt, en ik moet beneden nog effe afstoffen en de wc doen maar dat doe ik later nog wel vandaag want ik heb geen zin haha

xx linda

he lin,

lekker rustig aan gedaan dus vandaag. ook wel lekker toch?
Mijn schoonmoeder tja, bij alles wat ik eet (af en toe een shippie of koekkie) kijk uit voor je bloeddruk, kijk uit zo krijg je zwangerschapssuiker!!! dus gister werd ik een beetje boos, ik zeg, ben zwanger niet ziek!!! zeikstraal. zo zeikt ze overal over... maarja!!

hoe voel je je verder op het moment?

x jacqy

Zucht.......................ben zooooo moe!!!
Is niets voor mij, die dagdiensten vrees ik..................ben kapot, kreeg migraine, ben thuis lekker onder de douche gesprongen en heb migraine middelen ingenomen en nu is het weer weg. Zei van de week dat het zo goed ging, whahaha, dat soort dingen moet je nooit hardop zeggen...........

Bieb: goedzo, leuke dingen gescoord voor jezelf! kun je ongegeneerd gaan uitbuiken!

Linnie: leuk!! Een weekendje weg! Centerparcs doet het altijd goed he, zeker met kids.........heb je toevallig een pannenkoek voor mij bewaard?? Lekker!!!

Jacq: van teveel ships of zoet krijg je echt geen zwangerschaps suiker hoor, dan had ik het tien keer moeten krijgen.............lekker eten waar je trek in hebt, laat ze maar lekker zeiken............

Sterretje: toch een druk weekend? Ik vond het behoorlijk vol klinken.............en tuurlijk, ik ben zo weer 5 dagen vrij................heb je helemaal gelijk in!! Maar toch vind ik het weekend werken wel altijd iets aparts.........

Ga even koken, pastasaus van spinazie, boursin en champignons. Gezond en toch lekker, en die boursin, ach, vetten heb je ook nodig........
Maudy was volgens Fons een beetje jengelig vandaag, krijgt ook wat luieruitslag, volgens mij komt er echt een tand aan, maar voel nog niets..........
Ze laat trouwens de laatste week haar fles van 15.00 uit zichzelf staan, met 6 maanden mag die er toch af. Was al van plan die af te gaan bouwen, maar ze heeft vandaag maar 30 cc gedrronken van de 150 die ze mag..............ze doet het dus uit zichzelf. Ze moet wel vocht binnen krijgen, dus ik had wat diksap geprobeerd, maar dat moet ze niet...........ze plast nog wel goed, en ik ga de andere flessen gewoon met wat extra water maken.............toch raar dat ze dat uit zichzelf regelt! Grappig.
Anyway, ik ben kapot, morgen weer vroeg op, dus even lekker bankhangen en dan lekker vroeg naar bed!

Tot morgen!!!

He Rimke,

de dagdienst zit er voor vandaag dus weer op. en weer migraine, dat is balen! ik heb sinds de zwangerschap nog maar heeel weinig hoofdpijn, en dat terwijl ik toch zeker 4x in de week hoofdpijn had! dus ik hoop dat het zo blijft.
Wat goed van maudy dat ze zelf de fles aan het afbouwen is! En een tandje misschien, wat gaat het allemaal hard zeg. Wel gek idee, als mijn gup geboren word, is jouw meisje alweer 1! haha
en ja, eet gewoon waar ik trek in heb. hou alleen rekening met extra fruit en groeten enzo, maar verder eet ik gewoon een shippie hoor! ze zeikt gewoon! ahhaha doe waar ik me goed bij voel.

fijne avond meis!

x jacqy

Terug
Bovenaan