sterretje; aromatherapie? mag dat niet? Volgens mij krijg ik dat ook niet, want zegt me niets haha. Ze smeert me gezicht en, reinigen en masseren, en epileren en alles schoonmaken, maar geen aroma volgens mij
Klaasje; ach, als je toch nog niet veel bent aangekomen, zou ik ook lekker vreten haha
Phoebe fijn dat het zo lekker met je gaat. en 12 febr alweer de 1e echo, leuk hoor. Ik had ook last van maagzuur,maar nu niet meer
En wie weet een 2-ling....
Anouska; dus nu gaan jullie ook met IUI beginnen, ik hoop dat het bij jullie ook snel aanslaat spannende tijden weer
Bambi; je mag best een keer zondigen met eten hoor, Als je alles maar laat staan, dan heb je er ook geen plezier aan, als je dan een keer gaat eten, dan wil je alleen maar meer
Linda; nou ik ben benieuwd met die schimmelinfectie bij Joey. |wie weet helpt t allemaal wel
Rimke; ehhhh
Heerlijk weekend.Mannetje heeft wachtdienst, dus kan elk moment opgeroepen worden, maar daar gaan we maar niet van uit
Enne wij hebben wel prenatal en H&m (maar bij ons geen zw.kleding) enzo,. Ben vanmiddag trouwens nog bij prenatal geweest en heb 2 broeken en 2 jurkjes gescoord, en dat voor 30 euries!!! Vooral die jurkjes zijn leuk, twijfel of het nachtjaponnen zijn, maar zijn heel leuk voor zo te dragen haha. Heel stiekem de winkel in, kijken of er geen bekenden waren hihi
En had gisteren al zo een babyboek gekocht, leuk om alles in te schrijven
Gisteravond nog gesport....nouja gesport....ik was aanwezig haha. Had ook mijn sportbeha vergeten, dus kon (gelukkig) niet rennen op sportband, deed veels te pijn.
Ben verder nog steeds moe
Ik heb trouwens zin in appels, eet er 2 of 3 per dag, lekker fris.
ik moet natuurlijk nog kijken hoe ik dat doe met opvang, maar denk sowieso naar een buurvrouw van schoonmoeder die ook kinderen opvangt, en hopen wil mijn schoonzus een dag oppassen, die werkt niet op maandag haha. Ach, dat zien we wel. En als ik werkloos ben, is het helemaal geregeld.....
vanmiddag vroeg collega hoe het ervoor stond met kinderwens. Heb maar gezegd nog niks aan de hand, en dat ik binnenkort iets krijg om alles op te wekken (beetje lulverhaal). Ik moet zeggen, het liegen en geheim houden gaat me goed af.
Morgenavond trouwens een verjaardagsfeest van collega, dus eerste feest waarbij ik niet kan drinken (buiten oud en nieuw). Hopen dat t niet opvalt, maar als ze t vragen zeg ik gewoon dat ik medicijnen slik ofzo. Ben in ieder geval niet de BOB, want wordt opgepikt door collega. Waar t feest is, is vlakbij mijn huis, daar hebben we ook ons huwelijksfeest gehad, lekker makkelijk dus
ga maar weer afsluiten....
trusten dames!