Klusbabes 34 *********************************

ik heb gratis kaartjes! hihi mijn schoonvader is vertegewordiger in producten, oa baby dingen, dus heeft ie gratis kaartjes gekregen. het enige wat we er voor terug moeten doen is van 1 stand een foto maken! nou, geen probleem! hahaha
lijkt me wel leuk om daar rond te kijken! heb trouwens al een kinderwagen goedkoop op de kop getikt!

Mmmmmmmmm, was lekker in slaap gevallen met mijn meisje..........whahaha!!
Leuk dat oma zo blij is, we gaan er gewoon vanuit dat ze het nog lekker meemaakt!!

Ha phoebs, lekker naar die beurs gaan hoor! Tuurlijk heb je daar wat te zoeken!
Ik ga voor de tweeling, ik vroeg of je meer kans had...............leuk!! Ik was de eerste keer natuurlijk ook zwanger van een tweeling...........had me waanzinnig geleken, al ben ik nu in de wolken met mijn eigen reusje.........

Meisjes, lekker verder kwebbelen, tot morgen!! Ik ga voor het volgende topic, dus lullen maar, ik lees het morgen wel of jullie het gered hebben!!

Kus en een fijne avond!!

Lekker gratis kaarten, scheelt toch weer, zelf met korting zijn ze nog €12,95
En ook al een kinderwagen!
Ik moet eerst weten of we een tweeling krijgen hahaha
Maar wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders, en de kamer van mijn schoonouders.
Ze willen alleen mee als we hem gaan kopen hahaha, dus we mogen ook niet klagen.

Hey rimke,  dat zijn nog 40 berichtjes volgens mij.... ik denk niet dat deze twee zwangeren dat vol kunnen houden hahahaha

Slaap lekker!

haha, nog 40 dat is wel veel inderdaad! of we moeten ieder woord in een apart berichtje plaatsen! hahahaha

lekker dat je de wagen en kamer krijgt! je mag zeker niet mopperen!

ik heb trouwens nog nooit een topic mogen openen, wisten jullie dat? ik wil ook een keer de eer hebben!

Terug
Bovenaan