Klusbabes 34 *********************************

ik heb donderdag mijn eerste positie broek gekocht. mijn eigen broeken zaten echt niet lekker meer!
Voel me goed zwanger! ahhaha lekker misselijk, moe, emo enzenzenz... haha

fijn dat jij je goed voelt! en die ongie krampen gaan over hoor! had dat in het begin ook heel erg.

wat vind je mannetje er allemaal van? kan hij het een beetje bevatten?

x jacqy

Ik denk dat me mannetje het beter kan bevatten dan ik zelf, die test zei echt duidelijk zwanger, maar het voelt nog zo onwerkelijk.
Eigenlijk ben ik zo gewent om weer ongesteld te worden dat dit echt wel heel vreemd is...
Maar hij vind het helemaal leuk, en gaat ineens allemaal dingetjes voor me doen, van de week stond hij de ramen van me auto te krabben, dat doet hij echt nooit hoor hahaha
Waar heb jij je broek gekocht?
Ik moet echt wel gaan zoeken ben ik bang, het is al heel moeilijk om een gewone sspijkerbroek te vinden die lang genoeg is, laat staan een positiebroek hahaha  

ik heb m bij miss etam gehaald. in de aanbieding! maar zou niet te veel "winter" kleding halen hoor, we zijn vooral in de zomer zwanger!

Ja leuk he zomer zwanger hahaha, ik had het ook niet erg gevonden hoor als ik winter zwanger had geweest, maar ik de zomer kan je toch meer je buik showen hahaha
Ik ga binnenkort maar eens kijken, nu is het uitverkoop, dus dat kan alleen maar schelen!

inderdaad, had nu een driekwart broek voor een tientje! dus dat is lekker!
ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Zoww, dat is zeker geen geld zeg, en daar het je van de zomer ook nog wat aan!

We zijn vandaag naar Utrecht geweest, naar de tuinbeurs, was niet zoveel aan, stonden alleen maar onbetaalbare dingen hahaha.
Morgen gaan we niks bijzonders doen, de was maar weer eens wegwerken en wat soppen in huis.
ga jij nog wat leuk doen?
Ga je naar de 9 maanden beurs?

alleen maar dure spullen! hahah ja vaak he... en morgen lekker niets, ik ook niet hoor! heb mijn rust op het moment hard nodig!

ik ga naar de 9 maanden beurs inderdaad! denk dat ik die donderdag ga.. zijn dan namelijk allebij vrij. wel zo gezellig. en jij?

ja, ik denk dat ik ook wel ga, ik ben dan 8 weken zwanger, dan heb je daar iets te zoeken toch hahaha.
Wij zullen in het weekend gaan, zaterdag of zondag.
Gelijk kijken naar baby kamertjes, kinderwagens, kleertjes, zo schattig allemaal!
Zit net even op de site te kijken, als je daar je kaarten bestel krijg je 4 euro korting!

Terug
Bovenaan