Klusbabes 34 *********************************

Whahaha, zit nog effe te lezen..............schrijven we nou chips echt met een S??
Whahahaha! Is toch met een C of niet..............ach doet er ook niet toe, vond het inenen zo raar staan.........maar goed, als het maar lekker is he?
Lekker van genieten meis..........en idd een rare gewaarwording dat Maudy zometeen 1 is als jullie ukkie wordt geboren! Wat fantastisch toch voor jullie, helemaal goed!!
Nou Anoes en mijn lieve happy nog en dan kan mijn jaar niet meer stuk...........

hahaha ja is inderdaad met een C! hihi, ach het is gewoon lekker! Maar wat gaat de tijd hard he! niet normaal meer. En inderdaad. als happy en anous ook snel zwanger worden, dan zijn we compleet. zou helemaal geweldig zijn!

hoor jij nog wel eens iets van mamoetje of renee?

Nee, Renee is hier nog wel eens geweest nadat ze zwanger was, maar dat is een hele tijd geleden......die is ook bijna uitgerekend, lees af en toe haar hyves.
Van Mamoetje hebben we echt niets meer gehoord sinds ze zwanger is............

De tijd gaat enorm snel, zul je zien hoor, jullie hebben zo'n druk jaar voor de boeg. Lekker trouwen en dan voorbereiden op de komst van jullie kindje............leuk! Is echt zo'n leuke periode! Echt, ik vind het geweldig, zit echt op een roze wolk. Nog steeds.......tuurlijk, het is zwaar af en toe, zeker in het begin met de slapeloze nachten enzo. Maar voor mij was elk uur wat ik sliep al een uur meer dan tijdens mijn zwangerschap................die periode gaat over, en als je ziet hoe je kindje zich ontwikkeld, echt geweldig................klinkt enorm zoetig, maar ik heb echt mijn roeping gevonden. Ik wil gewoon moeder zijn...................ik vind het heerlijk...............baal echt als ik naar het werk ga, vrouwen die het zien als een uitje..............tja.............ik ben gewoon liever thuis, helaas gaat dat financieel nog niet, maar wie weet...........
En nogmaals, ik zou zo aan een tweede beginnen, over de bevalling denk ik verder dan maar niet na. Als ik dit overleefd heb, zal de tweede keer ook wel gebeuren.......

Nou ja, dit was mijn relaas weer...............zoetzappig gezemel.
Wat ik wil zeggen meis, lekker gaan genieten, het is een fantastische periode uit je leven, hoe akelig je je soms ook zal voelen.................het komt goed, ik weet het zeker.
Dikke kus voor jou en Tom.
Heb je het je oma trouwens al verteld?? Hoe reageerde ze??

Ik ga maudy meisje even voeden, mijn favoriete tijd van de dag.
Suf, slaperig, lekker ruikend, tevreden meisje in mijn armen in ons bed en lekker haar buikje vol eten..............heerlijk...................

Hey meiden,

Ik heb alles ff snel doorgelezen en ik weet niet wie het vroeg over  een tweeling, maar bij de follikel meting had ik 2  "grote" eitjes, 1 van 16.5 mm en 1 van 17, die zouden na het spuiten van de pregnyl alle  twee springen.
Dus een dubbele eisprong heb ik gehad, en nu is de vraag of ze ook alletwee zijn blijven hangen, gelukkig weten we dat de 12de!!!

Even voor Anoeska, mijn vriendje had geen slechtere kwaliteit zaad, hij had geloof ik 55 miljoen zwemmers per milliliter.
Wij hebben IUI gehad omdat ze bij ons helemaal niks kunnen vinden waarom het niet lukte.
Mocht je nog meer willen weten, gewoon vragen he, je mag me ook altijd mailen via hyves ofzo!

Nou meiden, fjne avond allemaal!

Liefs Phoebe

heerlijk om jouw verhalen te lezen!
Oma weet het ook al ondertussen, en die is er helemaal blij mee. ze is nu baby spullen aan het inslaan, want ze is bang dat ze het niet meer mee maakt. dan heeft ze in iedergeval het een en ander gegeven.... lieve gekke oma!

Ga jij lekker voeden!

dikke kus jacqy

he phoebe,

hoe voel je je?? wel spannend, of het er een of twee zijn! als het er twee zijn, ben je meteen klaar! hahahaha

Ben benieuwd hoor meid!

x jacqy

Hey Jacqy,

Ik voel me prima, op wat maagzuur en wat ongie krampen af en toe na nergens last van.

En jij, hoe voel jij je?
merk je al echt dat je zwanger ben? Krijg je je broek nog dicht? Ben je misselijk?

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan